.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکرار نسخه خاتمی برای دولت روحانی

محمدرضا خباز نماینده سابق مجلس در روزنامه قانون نوشت:

انتقادهای عجیب و غریب به دولت روز به روز افزایش می‌یابد. این در حالی است که مردم مشکلاتی دارند که به دولت کنونی مربوط نیست و مربوط به دولت گذشته است که اتفاقا منتقدان و مخالفان کنونی دولت، خود باعث و بانی به‌وجود آمدن چنین مشکلاتی هستند. درواقع منتقدان کنونی دولت خود با همکاری با دولت گذشته این تورم، بیکاری، نابسامانی و شرایط بین‌المللی را به‌وجود آوردند، در این مورد هیچ شکی نیست.

در این میان مردم هستند که در تمام صحنه‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند و الان از هر کس، از هر طبقه اجتماعی-اقتصادی اگر سوال شود انتظار شما چیست؟ پاسخ‌شان این خواهد بود که کمک کنید تا مشکلات حل شود. تورم، بیکاری و مشکلات مختلفی که امروز گریبان مردم را گرفته، مشکل اصلی مردم است و مردم از مجلس و دولت توقع دارند که با یکدیگر همکاری کنند تا این مشکلات حل و فصل شود.

مخالفان دولت به‌دنبال این هستند که همان نسخه‌ای را برای دولت فعلی بپیچند که سابقا برای دولت خاتمی پیچیدند، یعنی آقای خاتمی می‌گفتند که هر 9 روز برای ایشان یک بحران ساختند و این بحران ها حاوی توطئه و تخریب هم بود. گمان می‌کنند که مخالفان دولت با این حرکات می‌توانند جایگاهی در بین مردم داشته باشند در صورتی‌که اگر به مردم مراجعه کنند و از مردم سوال کنند که انتظارتان از ما چیست؟ قاطعانه از اکثریت مردم می‌شنوند: همکاری با دولت برای حل مشکلات ما؛ واقعا چه کسی می‌تواند مدعی شود که مردم خواهان درگیری با دولت هستند؟ آیا مردم از نماینده‌های خود می‌خواهند دولت را تضعیف کنند؟ گمان نمی‌کنم کسی در کشور باشد که از نماینده خود چنین خواسته‌هایی را داشته باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 5 ارديبهشت 1393
نماینده محترم ، مردم به این دلیل به اصلاح طلبان رأی دادند چون از تورم و گرانی که آقای احمدی نژاد در انتهای دوره مدیریت خود بوجود آوردند ناراضی بودند و امیدوار بودند که آقای روحانی که مورد حمایت آقای رفسنجانی قرار داشتند همانند ایشان موجب رونق تولید و کاهش هزینه های معیشتی مردم گردند . می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست ، هنوز چند روز از صدارت ایشان نگذشته ریاست بانگ مرکزی مانع از کاهش نرخ ارز و در نتیجه مانع از کاهش قیمت ها شدند ، قبل از عید امسال هم که افزایش قیمت برق و آب موجب افزایش قیمت ها در حدود 20 الی 25% اقلام گردید ، امروز هم که خبر افزایش قیمت بنزین در حد 50 % ( بنزین آزاد )الی 75% ( بنزین سهمیه ای ) می باشیم .
حال شما بفرمائید کی برای کی دارد نسخه می پیچد !؟ مردم برای دولت یا دولت برای مردم !؟
pasha 4 ارديبهشت 1393
شما مسئولین این سایت، فکرش رو کردید که در آخرت چظور باید جواب پس بدید؟ دولت احمدی نژاد تموم شده ولی هنوز هم دارید بهشون تهمت و افترا می زنید. به ترسید از خدا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.669 seconds.