.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان بازرسی از برنامه سال 92 اوقاف مازندران

 شمال نیوز: مسئول بازرسی و ارزشیابی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از پایان بازرسی از برنامه سال 92 اوقاف مازندران خبر داد.
         
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، غریب رضا وحیدی امروز در گفت و گو با ما از پایان بازرسی از برنامه سال 92 اوقاف و امور خیریه استان مازندران خبر داد و بیان کرد: مراحل بازرسی از برنامه 92 اوقاف مازندران بعد از ظهر روز گذشته به کار خود پایان داد.

مسئول بازرسی و ارزشیابی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه مراحل بازرسی از برنامه سال 92 اوقاف مازندران طی 4 روز صورت گرفته است، افزود: تیم بازرسی شهید شیرودی سازمان اوقاف متشکل از سه گروه بودند که از ادارت اوقاف شهرستان ها و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بازرسی به عمل آوردند.

وحیدی تصریح کرد: در این 4 روز، بازرسان سازمان اوقاف ضمن بازرسی از عملکرد اداره کل اوقاف مازندران، با حضور در ادارات اوقاف شهرستان ها و بقاع متبرکه شاخص از نحوه اجرای برنامه های سال 92 استان مازندران از لحاظ کمی و کیفی بازرسی کردند.

وی اظهار داشت: نتیجه این بازرسی در ماه‌های آینده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به اوقاف استان مازندران ابلاغ خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ع. الف 5 ارديبهشت 1393
ده ها سال دخالت ادارات اوقاف در امور موقوفاتی که دارای متولّی هستند آنان را به ورطه نابودی کشانده است ، اجاره اندکی که توسط کارشناسان منتخب این ادارات برای اراضی موقوفه تعیین می گردد موجب گردیده است که اجرای نیّات واقفین خیّر غیر ممکن گردد . در صورتی که حقوق موقوفات بصورت واقعی از طرف متصرفین آنها پرداخت گردد ما در جامعه فقیر و مسمتندی نخواهیم دید .
امیدواریم که نظارت سازمان اوقاف بر ادارات تابعه بصورت مستمر ادامه داشته باشد .
امضاء :متلّولی موقوفه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.