.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران معرفی شد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران طی حکمی نصرا... نصیری را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران:دکتر محمد محمد پور عمران در فرازی از این حکم آورده است نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی و با عنایت به ابلاغ ساختار و تشکیلات کلی معاونتهای سازمان صنعت،معدن و تجارت استانها طی نامه شماره 60/32214 مورخ 93/1/3 معاون محترم توسعه مدیریت،منابع و امور استانها وزارت و ضرورت یکپارچگی و ایجاد وحدت رویه و تسهیل در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف سازمانی و سرعت بخشیدن به امور مراجعین و همکاران به مجوب این ابلاغ به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می شوید تا با بهره گیری از منابع و امکانات در برنامه ریزی و ساماندهی و پیشبرد امورات اهتمام و در انجام اهداف،وظایف و تکالیف قانونی سازمان،اجرای دستورالعملها و ابلاغ های صادره اقدام لازم معمول نمایید.

دکتر محمد پور در ادامه افزود:امید است با رعایت اصول قانون مداری،اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید،شمن رعایت کامل قوانین و مقررات و برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.