.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور 100 شرکت در نمایشگاه عراق با محوریت مازندران

 شمال نیوز: مدیر اجرایی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در سلیماینه عراق از قطعی شدن حضور 100 شرکت در این نمایشگاه خبرداد.

به گزارش کمیته رسانه و تبلیغات نمایشگاه سلیمانیه عراق، " احمد اصغری" در جمع دستگاه های اجرایی مرتبط با برگزاری نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق با بیان اینکه تمام تلاش و سعی ما بر این است تا غرفه های بیشتری جذب شود، گفت: تا به امروز 100 واحد تولیدی حضور خود را قطعی کردند.

وی با اذعان به اینکه از یک سال پیش تصمیم بر این شد این نمایشگاه را برگزار شود که به دلایل مشکلات اقتصادی این امر میسر نشد، افزود: در ابتدای امر دغدغه و استرس زیادی وجود داشت که خوشبختانه با رایزنی های متعدد با اتاق بازرگانی سلیمانیه و پیگیری های مسئولین استانی این دغدغه تبدیل به انگیزه شد تا مسائل را با قدرت و جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

اصغری بسترسازی برای صادرات را از وظایف اتاق بازرگانی دانست و تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای شناسایی توانمندی های استان مازندران به سایر استان های کشور و آشنایی فعالان کشور با واحدهای تولیدی استان مازندران است.

مدير اجرايي نمايشگاه از همه دستگاه های مرتبط قدردانی کرد و افزود: برای اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی این همدلی و هماهنگی که میان دستگاه های اجرایی مازندران در برپایی نمایشگاه ایجاد شد یک افتخار است .

وی با اعلام اینکه در زمینه تنوع کالاهای شرکت های حضور یافته در نمایشگاه اشباع هستیم، اظهارداشت: ساعت 10 صبح روز دهم اردیبهشت ماه نام نویسی برای دریافت غرفه به پایان می رسد و به هیچ عنوان این زمان تمدید نخواهد شد.

وی تصریح کرد: برای تسهیل در برقراری ارتباط غرفه داران در نمایشگاه سلیمانیه 30 مترجم مورد تأیید وزارت امورخارجه در نظر گرفته شده  که سهم هر 5 غرفه یک مترجم است.

اصغری در پایان ، فرآورده های شیلاتی، کشاورزی و صنایع غذایی، مواد شیمیایی و سلولزی، خدمات فنی و مهندسی و مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، ماشین آلات و قطعات صنعتی و صنایع دستی و گردشگری را از جمله گروه های کالایی تفکیک شده این نمایشگاه برشمرد.

گفتنی است، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران بر محوریت مازندران سی و یکم اردیبهشت ماه لغایت سوم خردادماه سال جاری در اقلیم کردستان عراق- سلیمانیه برپا می شود./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.975 seconds.