.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی؛
رئیس دانشگاه گیلان معرفی شد
شمال نیوز: احمد رضی عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان، با تصویب و رأی اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس دانشگاه گیلان انتخاب شد.

شمال نیوز: احمد رضی عضو هیئت علمی گروه ادبیات فارسی با مرتبه علمی دانشیاری بوده و معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان و جهاد دانشگاهی را در سابقه خود دارد و از 20 آذر 92 با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست دانشگاه گیلان بود.

20 آذر 92، در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از خدمات عبدالله حاتم‌زاده در مدت تصدی مسئولیت دانشگاه گیلان تشکر و قدردانی شده و احمد رضی به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد.

40 مقاله پژوهشی و 53 مقاله در همایش‌های علمی از احمد رضی تاکنون منتشر شده است و وی، معاون دانشجویی، مسئول جهاد دانشگاهی و مشاور فرهنگی ریاست دانشگاه گیلان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

عضویت در شورای پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان و شورای بررسی متن‌ها و کتاب‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها از دیگر مسئولیت‌های احمد رضی است.

شب گذشته  جلسه 745 شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد  و احمد رضی موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

پیش از رضی، عبدالله حاتم‌زاده عضو هیئت علمی گروه باغبانی دانشگاه گیلان و دارای مرتبه استادی از  دی ماه سال  1384رئیس دانتشگاه گیلان بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.