.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شعار عجیب هواداران استقلال
شعار عجیب هواداران استقلال

هواداران استقلال در جریان دیدار استقلال - الریان قطر بارها به تشویق سرمربی تیم‌شان پرداختند.

به گزارش شمال نیوز و به نقل از تسنیم ، تیم‌های فوتبال استقلال - الریان قطر در حالی از ساعت 21 امشب به مصاف هم رفتند که تنها 100 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* تماشاگران استقلال که بیشتر آنها را لیدرها تشکیل می‌دهند بارها به تشویق امیر قلعه‌نویی پرداختند و این مربی نیز باحرکات دست به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* بازی استقلال و الریان با کمترین افت و خیز در جریان است که این مسئله باعث شده برخی حاضران اندک در ورزشگاه بگویند با این بازی همه می‌خوابند!

* هنگامی که بازیکنان الریان مرتکب خطای پنالتی شدند مربیان این تیم به داور مسابقه اعتراض شدیدی کردند.

* هنگامی که آرش برهانی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تماشاگران استقلال از سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال خواستند که او پنالتی را بزند.

* دکتر امین نوروزی، علی امیری معاون ورزشی، امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال، سیروس دین‌محمدی و شاهرخ بیانی به همراه آنتونیو کاروالیو در جایگاه ویژه حضور دارند.

* گزارشگران شبکه برزیلی به کمک آنتونیو در حال تهیه مستندی از تیم استقلال هستند. آنتونیو به گزارشگر این شبکه توضیح داد که با توجه به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تماشاگر کمی به ورزشگاه آمده‌اند و اگر استقلال شانس صعود به مرحله بعدی را داشت ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شد.

* در یک اقدام عجیب شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران از سوی تماشاگران با شعار «فردوسی‌پور یادت باشه، شیرازی سرورته» مورد تشویق قرار گرفت.

* مهرداد اولادی دقیقه 43 بازی مصدوم شد و به جای او کبه به میدان رفت. مصدومیت اولادی به حدی بود که با برانکارد به رختکن رفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.