.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلايه مريلا زارعي از رسانه‌ها
 گلايه مريلا زارعي از رسانه‌ها

چند روز گذشته تصويري منسوب به مريلا زارعي در برخي سايت‌ها منتشر و اعلام شده كه تصوير وي در 20 سال پيش و در زمان حضور در فيلم «سلام سينما» است.

به نوشته اعتماد، مريلا زارعي با تكذيب اين خبر و عكس گفت: تصويري كه به تازگي منتشر و اعلام شده كه چهره من در فيلم «سلام سينما» است به هيچ عنوان ارتباطي با من ندارد و تصوير يكي از بازيگران فيلم است كه نام وي را نمي‌دانم. متاسفانه در برخي سايت‌ها و حتي ويكي‌پديا اطلاعات غلطي درباره من منتشر شده كه صحيح نيست به طور مثال بعضي اطلاعات شخصي كه از من در ويكي‌پديا منتشر شده، درست و قابل انتشار نيست.

زارعي با درخواست از خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري و روزنامه‌ها در انتشار اطلاعات درست اعلام كرد: انتظار مي‌رود رسانه‌هاي وزين و معتبر براي درج اطلاعات بازيگران از منابع موثق استفاده كنند.

زارعي تاكنون 20 بار در جشن‌ها و جشنواره‌هايي همچون جشنواره فيلم فجر، جشن سينماي ايران (خانه سينما)، جشن انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران نامزد دريافت جايزه شده است. همچنين براي بازي در فيلم «سربازهاي جمعه» به كارگرداني مسعود كيميايي سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن و برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن براي فيلم «شيار 143 » شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.