.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2100 تعاونی مازندران راکد است
2100 تعاونی مازندران راکد است

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی مازندران گفت: دو هزار و 132 تعاونی راکد در استان وجود دارد که از چرخه تعاونی ها حذف می شوند.

به گزارش شمال نیوز، علی بابایی کارنامی در تشریح اقدامات بخش تعاون به مناسبت هفته کارگر افزود: طبق برنامه ریزی ها باید تعاونیهای راکد و غیرفعال در استان تا پایان شهریورماه ساماندهی و پالایش شوند.

وی به نقش بانکها در حمایت زا اشتغال و بخش تعاون اشاره کرد و اظهار داشت: بانکهای عامل یکی از ارکان توجه به اشتغال و اقتصاد هستند و بحث منابع و مصارف در بانکها یک اصل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: وقتی منابع به سمت بانکهایی می رود که در توسعه پایدار نقش چندانی ندارند، باید بگونه ای برنامه زیری شود تا منابع به سمت بانکهای دولتی سوق داده شود.

بابایی درباره بسته سیاسی و حمایتی گفت: قرار شد بسته سیاسی و حمایتی را در استان اجرایی کنیم و در این زمینه 292 میلیارد تومان سرمایه درگردش برای حمایت از تولیدکنندگان درنظر گرفته شده و اولویت با طرح هایی است که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

وی با اشاره به اینکه باید 155 هزار اشتغال پایدار تا پایان برنامه پنجم در استان ایجاد شود، گفت: در سند توسعه اشتغال استانف همه تشکل ها و دستگاههای مرتبط باید نقش آفرینی کنند.

مدیرکل تعاون مازندران گفت: 34 درصد اشتغال مدنظر باید توسط دولت و بقیه از سوی بخش خصوصی ایجاد شود و اداره کل تعاون در این زمینه نقش ناظر، برنامه ریز و سیاستگذاری دارد.

وی با یادآوری اینکه مازندران قطب کشاورزی، صنعتی و گردشگری است، عنوان کرد: در سند توسعه استان به همه این بخش ها توجه شده است.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی مازندران گفت: دو میلیون و 600 هزار نفر از جمعیت استان جامعه هدف تحت پوشش هستند که در قالب تعاونی ها و اتحادیه ها فعالیت دارند./مهر

بابایی کارنامی، اولویت استان را پرداختن به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: این فرهنگ را به نوعی تبلیغ کنیم.

وی افزود: در کل استان 300 تشکل کارگری اعم از نمایندگان کارگری و ... ، 25 اتحادیه های تخصصی در بخش تعاون فعالیت دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : بابایی کارنامی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.