.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه عدم حضور مدیران ارشد استان در معارفه مدیر کل بهزیستی مازندران

شمال فردا - معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان مازندران در حالی برگزار شد که هیچ یک از مدیران ارشد استان در آن حضور نداشتند !

استاندار مازندران در حالی در این مراسم رسمی حاضر نشد که سئوالات بسیاری در اذهان بوجود آمده است ؟

مهمترین سئوال که ذهن هر مخاطبی را مشغول می کند اینکه آیا در نزد استاندار مازندران وظایف سازمان بهزیستی چندان مهم جلوه نمی کند تا وی در چنین مراسمی که با حضور مدیران ارشد این سازمان برگزار شده حضور یابد یا در خوشبینانه ترین حالت یکی از معاونین خود را به این نشست راهی کند .

در همین راستا حضور پررنگ استاندار و یا دیگر مدیران ارشد استانی در این مراسم می توانست سیگنال های مهمی را به مسئولان سازمان بهزیستی کشور ارسال داشته و بدون تردید اهمیت دادن یک استاندار به مقوله بهزیستی در نوع نگاه اداری و اعتباری آنان نیز به یک استان تاثیر گذار خواهد بود .

سئوال دیگری که بدون شک با مرور اخبار استان در ماه های گذشته خودنمایی می کند و با قرار گرفتن در کنار هم تصورات ناخوشایندی از اولویت های استاندار جلوه نمایی می کند حضور وی در جلسات و بازدیدهایی خاص است که چندان جالب به نظر نمی رسد و در مقایسه با معارفه مدیرکل بهزیستی استان غیر قابل توجیه و حتی مضحک به نظر می رسد !

یکی از این بازدید ها که چند ساعتی وقت استاندار مازندران را گرفت بازدید ازیک فروشگاه مواد غذایی در بابل بود ! که این بازدید با افتخار به عنوان یک باکس ویژه تصویری در سایت استانداری هم قرار گرفت تا تعجب همگان بیشتر شود ! البته درباره انگیزه های این حضور و خبری کردن آن نیز توضیحات قابل توجهی منتشر نشد . یا بازدید استاندار از یک مدرسه در بابل و....

براستی حضور در یک فروشگاه مواد غذایی اهمیت بیشتری داشت یا مراسم معارفه مدیرکل بهزیستی که متولی امور مهمی در استان است ؟ . یا ...

در مقوله جلسات اداری نیز حضور ربیع فلاح در جلسات اداری با تناقض هابی همراه است . در شرایطی استاندار مازندران در جلسه معارفه فرماندار بابل حاضرشد که هیچ یک از فرمانداران استان با حضور وی معرفی نشدند و واقعا این سئوال مطرح مس شود که آیا فرمانداربابل از دیگر فرمانداران استان « فرماندارتر» است یا دلایل دیگر غیر قابل ذکر مطرح می باشد .

از سوی دیگر بسیاری از جلسات اداری ، رسمی و معارفه ای استان در پایین ترین سطح برگزار می شود .

در حالی درروزهای گذشته معاون فرماندار سیمرغ در یک جلسه عادی شورای اداری شهرستان و بدون حضور معاون استاندار معارفه می شود که در گذشته استانداران وقت حتی برای معرفی یک بخشدار حضور می یافتند و آنرا با اهمیت می دانستند .

به هرترتیب به نظر می رسد مدیران ارشد استان باید در اولویت های خود برای بازدیدها . حضور در محافل و مجالس تجدید نظر نموده و نگاه ویژه ای به جلساتی داشته باشند که مدیران ارشد سازمان های کشوری در آن حاضر هستند  .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی 4 ارديبهشت 1393
واقعا در حق آقای دکتر عابدینی خیانت شده استاندار واقعا ضعیف عمل کرده است . استانداری که نمی تواند مدیری استان را همسو با دولت بیاورد به درد استان نمی خورد.
علوی 4 ارديبهشت 1393
دکتر عابدینی از افراد لایق و سخت کوش و متخصص این استان هست که متاسفانه با دعوت استاندار جزء کاندیدای این سازمان شدند و لی به دلیل بی تدبیری و مدیریت ضعیف استاندار نتونستن به این جایگاه برسن... واقعا جای هادی ابراهیمی داره احساس میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.369 seconds.