.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراضی بانوان مقابل نهاد ریاست جمهوری

 شمال نیوز: تعدادی از زنان تهرانی ظهر امروز در اعتراض به برگزاری جشن روز زن در کاخ سعدآباد، مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

تعدادی از بانوان تهرانی به صورت خودجوش و در اعتراض به جشن برپا شده از سوی همسر رئیس جمهور ظهر امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بانوان تجمع‌کننده پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی نظیر «دولت تدبیر و امید، تأسف، تأسف» و «انصراف از یارانه، ریخت و پاش شاهانه» اعتراض خود را به برگزاری جشن همسر رئیس‌جمهور ابراز کردند.

یکی از بانوان حاضر در این تجمع در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر خودجوش بودن این تجمع تصریح کرد: ما بانوان از قسمت‌های مختلف شهر به اینجا آمده‌ایم تا اعتراض خود را به شیوع اشرافی‌گری در جامعه و در میان دولتمردان اعلام کنیم.

بانوان معترض به جشن همسر رئیس‌جمهور همچنین پلاکاردهایی با عنوان «مسئول بی‌اراده، کو زندگی ساده» و «حذف یارانه‌ها اولویت دارد یا برگزاری جشن» اعتراض خود را ابراز کردند.

بنا بر این گزارش این بانوان در مسیر نهاد ریاست جمهوری تا میدان پاستور را با سر دادن شعارهایی به راهپیمایی پرداختند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عل حسین ربیعی 3 ارديبهشت 1393
این بانوان عزیز مجوز از خدا دارند البته آنها تنها نیستند آقایونشان هم بعضا از خدای سبحان مجوز دارند که هرجا دلشان خواست تجمع کنند و کفن بپوشند وبه اصطلاح از ارزشها دفاع نمایند؟به هرکه دلشان خواست توهین کنند و......البته وزارت اطلاعات ونیروی انتظامی بندگان خدا خیلی سختشان است که شناسایی کنند آنهارا.انشا اله خدا به داد این ملت برسد ویک نفر مسول دلسوز کشور وانقلاب جلوی این حرج مرج وزیاده خواهی را بگیرند که دودش به چشم همه خواهد رفت.
آرام 3 ارديبهشت 1393
دیگه داره حالمون از این اجتماعات خودجوش به هم می خوره. این خودجوشا بهتره بزارن جامعه آرامش داشته باشه و این همه تنش بی خودی درست نکنن
پاسخ ها به این نظر
علي 3 ارديبهشت 1393
معلومه نفست از جاي گرم بلند ميشه كدوم آرامش نكنه آرامشي كه در بازار حاكمه را مگي!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 3 ارديبهشت 1393
باسلام اینها بانوان خودجوش نیستندبلکه بانوان پول جوش ازطرف احمدی نزادهستند
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
آقای رئیس جمهور با رأی مردم انتخاب شدند حالا خانمشان کلاس نزارند نمی شه لابد سختشان است با غیر این خامها جشن میلاد را بگیرند فراموش کردندهر چه دارید از صدقه سری این مردم است من فرقی با اشرافی گری قبل ازانقلاب نمی بینم می تونستید با مادران و همسران شهدا و جانبازان و ایثارگران این جشن را بگیرید
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
باسلام اینها چرا از سفر دولت پاک که به امریکا باخانواده رفته بودن خود جوش نبودن
بى نام 5 ارديبهشت 1393
دوستان ما هم جشن گرانى بنزين با شيب ملايم داريم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.