.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوي دولت:
73 میلیون نفر برای یارانه ثبت نام کردند، 2 میلیون و 400 هزار نفر انصراف دادند
شمال نيوز: سخنگوی دولت ضمن قدردانی از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت یارانه انصراف دادند، گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای ارتقای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.
سخنگوی دولت ضمن قدردانی از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت یارانه انصراف دادند، گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای ارتقای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.


به گزارش شمال نيوز، «محمد باقر نوبخت» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در نشستی با خبرنگاران افزود: هر چند در روزهای نخست، تعداد افرادی که برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده بودند به بیش از 10 درصد رسیده بود و پیش بینی می شد که هفت تا هشت میلیون نفر از دریافت انصراف دهند، به تشخیص خانوارها تعداد دو میلیون و 400 هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام از دریافت یارانه انصراف دادند.



وی یادآور شد: 73 میلیون نفر نیز در این مرحله برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند.



سخنگوی دولت از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت یارانه انصراف دادند قدردانی کرد و گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1393
این یعنی 73 میلیون نفر به مدریت دولت اعتماد ندارند تا این پول را در جای صحیح خرج کنه. مردم انصراف ندادند چون می دونن که این پول صرف بذل و بخشش مسولان به نور چشمی هاشون میشه. مثل ماجرای روز زن زیاد تو این مملکت اتفاق می افته متاسفانه.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
مردم نشون دادن سالهای که به حکومت اعتمادی ندارند
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
من به اشتباه اعتماد کردم و وقتی شنیدم اقای نوبخت فرمایش فرمودند که از محل انصراف 1100 میلیارد تومان به درآمد دولت افزوده شد همانجا فهمیدم که چه کلاه گشادی سر ما 5 درصد انصرافی ها رفته است.به چه دلیل ایشان گفتند این ماه همه رایانه قبلی را دریافت می کنند پس غربالگری چه شد .اگر نمی توانید این کار را بکنید جرا این قدر ادای آن را در می آورید؟؟؟
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
وای به حال این ایران که این همه محتاج داره فقر فقر فقر بیداد میکنه هر چند روی سرمایه های زیادی خوابیدیم اما سودش مال چند درصد از آقایانه .............!!!!!!!!!!!!!!!ایقدر که به این کشورهای همسایه میرسه به مردم خودمون برسه هیچ کس فقیر نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.643 seconds.