.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگداشت زنده یاد جابرمعافی درجشنواره مطبوعات

شمال نیوز: مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از  بزرگداشت  زنده یاد جابر معافی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی با اعلام این خبر افزود: به پاس تلاش ها و تعامل ارزنده مسوول  فقید خبر گزاری فارس مازندران  با کانون پرورش فکری استان و نگاه تعاملی  وی در حوزه ی کودک ونوجوان، از خانواده زنده یاد جابر معافی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ی ملی مطبوعات، خبر گزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان  تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه این مرحوم از چهره های بزرگ رسانه ای در استان بود تصریح کرد: نگاه تعاملی، اعتقاد به جریان سازی رسانه ای در حوزه ی کودک ونوجوان، جدیت درعرصه اطلاع رسانی و تعهد درتنویر افکار عمومی از عمده ویژگی های جابر معافی بود که وی را در دید مسوولان، روابط عمومی ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی ممتاز کرده بود.

دبیر جشنواره ی ملی مطبوعات، خبر گزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان یادآور شد: تعهد و تخصص مرحوم معافی در حوزه ی رسانه از وی الگویی مناسب برای اهالی رسانه و دوستان ساخت که نام نیکوی وی بر اذهان مخاطبان مطبوعات جاریست.

عزیززاده گرجی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری مازندران در راستای تکریم از این شخصیت موثر استانی در نظر دارد 4 اردیبهشت در آیین پایانی این جشنواره که با حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور، استاندار مازندران، مسوولان و مدیران استانی واصحاب رسانه و  همچنین شعرا و نویسندگان برجسته ی حوزه ی کودک ونوجوان کشور در این کانون برگزار می شود با حضورخانواده این مرحوم  از مقام شامخ  این عزیزتجلیل بعمل آورد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در همین راستا  تاکید کرد: امید است حضور مسوولان استانی، مدیران روابط عمومی دستگاه ها و نیز اصحاب رسانه در این برنامه همیار کانون در جهت تکریم و همدردی با خانواده شریف زنده یاد جابر معافی را فراهم آورد.

یازدهمین جشنواره ی ملی مطبوعات، خبر گزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان در چهارم اردیبهشت ماه با معرفی برگزدیدگان  و تجلیل از آنان به کار خود پایان می دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.065 seconds.