.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم فرمانده سپاه کربلای مازندران/
فرمانده سپاه ناحیه آمل منصوب شد

شمال نیوز: فرمانده سپاه کربلای مازندران در حکمی سرهنگ علی خادم را به سمت فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل منصوب کرد.

مراسم معارفه سرهنگ علی خادم فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان آمل و تودیع سرهنگ مسلم مسلمی پیش از ظهر امروز با حضور جانشین سپاه کربلای مازندران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان آمل در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه آمل در مراسم تودیع خود گفت: سازماندهی و ساماندهی نیروهای بسیج و سپاه در مدیریت گذشته در سطح سپاه ناحیه آمل اجرا و از توان مشورتی نیروهای بازنشسته سپاه نیز در پیشبرد اهداف وبرنامه های ناحیه شهرستان استفاده خوبی شده است.

سرهنگ مسلم مسلمی، به تفاهم نامه مشترک سپاه وشهرداری آمل برای تهیه زمین وساخت سوله های ورزشی در قالب طرح صالحین اشاره کرد و گفت: در شهرستان آمل ودر سطح حوزه های مقاومت بسیج سالن های ورزشی بهره برداری و در حال تکمیل است.

وی برخورد جدی و پیشگیرانه با عوامل و افراد تهدید کننده با همکاری نیروهای سپاه و بسیج در جهت افرایش امنیت عمومی را یکی دیگر از شاخصه های دوران مدیریتی خود بیان و ابراز امیدواری کرد: هدف اصلی همه مدیران و فرماندهان فعلی و قدیمی در مجموعه سپاه حفظ ارزشها واهداف عالیه انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل، خدمت کردن در مجموعه سپاه را یک توفیق الهی دانست و گفت: از همه توان فکری واجرایی نیروهای ارزشی وبازنشسته سپاه به عنوان بازوان قدرتی در سپاه ناحیه شهرستان بکارگیری خواهد شد.

سرهنگ علی خادم افزود: مسئولان میراثداران خون شهدا هستند و باید در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت مقابله با تهدیدهای جنگ نرم دشمنان و صادرکردن انقلاب اسلامی به ملتهای مسلمان جهان تلاش شبانه روزی کرد.

در پایان این مراسم سرهنگ علی خادم به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان آمل معرفی و سرهنگ  مسلم مسلمی که بازنشسته شد، تودیع شد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهنام فقیه جویباری 2 ارديبهشت 1393
بنده نیز به نوبه خودم این انتصاب بجا و شایسته را به جناب سرهنگ خادم تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم.ایشان مدیری با اخلاق و توانمند و پیگیر و سخت کوشی هستند که پیرو ولایت و مطیع رهبر هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.672 seconds.