.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر هیات نمایندگی آستاراخان به مازندران

جمهوری فدراتیو روسیه در قالب یک هیات 60 نفره در تاریخ 9 و 10 اردیبهشت ماه سالجاری بمنظور توسعه روابط اقتصادی و تجاری و فنی و مهندسی به استان مازندران سفر خواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، دکتر محمد محمد پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت:هیات مذکور به سرپرستی ژیکلین و در قالب چند گروه گردشگری و ورزشی ،صنعت و معدن،کشاورزی،علمی و آموزشی،توسعه و عمران شهری،تجاری و گمرک برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران افزود:در این سفر هیات نمایندگی آستاراخان از توانمندیهای اقتصادی و علمی و زیربنای استان بازدید و با صاحبان صنایع و تجار و مسئولین مربوطه در کارگروههای مختلف مذاکره خواهد داشت.

دکتر محمد محمد پور عمران با اشاره به دیگر برنامه های این سفر دو روزه گفت:بازدید و مذاکره با شرکت های ایران خودرو بابل،فرش ساوین،صنایع چوب و کاغذ مازندران،شرکت سیمان مازندران،ایران صدرا برنامه ریزی شده است.

وی افزود:تنظیم تفاهم نامه توسعه تجارت و صادرات و مذاکرات طرف های اقتصادی در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی هم یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده می باشد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 ارديبهشت 1393
*فرصت خوبی برای زمینه سازی صادرات مرکبات و مصولات کشاورزی و گل و نهال از استان فراهم گردد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.