.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکدی گری و سد معبر مشکل شهر چالوس

فرماندار چالوس، فعالیت مسابرهای شخصی، وجود احشام در برخی خیابانهای شهری، تکدی گری و سدمعبرها را از جمله مشکلات این شهر گردشگرپذیر بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمدناصر زندی در جلسه ساماندهی معابر و وضعیت واحدهای تجاری چالوس گفت: یکی از بزرگترین مشکلات شهری ما این است که هرکس وارد می شود می گوید شهر بعد از چند سال هیچ تغییری نکرده است و ما باید به فکر توسعه شهری وحل گیر ترافیکی آن باشیم.

وی افزود: بعضی از واحدهای صنفی وجود دارند که مجوز ندارند و مشکل درست می کنند، آلودگی رودخانه چالوس یا رودخانه سردآبرود که در بالا دست توسط کارخانه دچار آلودگی شده از دیگر مشکلات است.

زندی گفت: این معضلات باید از طریق ادرات مربوط مثل دامپزشکی، شبکه بهداشت، محیط زیست و شهرداری پیگیری جدی شود و درخصوص سدمعبر باید فکر جدی کرد و شدت عمل به خرج داد، همینطور اصنافی که پروانه ومجوز ندارند را باید پلمب کرد تا بتوان مشکلات شهری را بهتر حل کرد.

حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری امام جمعه چالوس نیز گفت: شهرستان چالوس توریست پذیر است ولی ما از الفبای این صنعت به درستی آگاهی نداریم چون باید برای گردشگر آسایش، آرامش و رفاه فراهم شود ولی اینها به معنای اجرای نکردن قانون وکوتاه آمدن از قانون نیست و مدیران باید باهم هماهنگ باشند تا موفق شوند.

وی افزود: باید دستگاه های شهری اقدامی قانونی و درست داشته باشند که در آینده قضاوت خوبی از آنها و حکومت شود و سنت ها و کارهای خیری از خود به جا بگذارند.

راشدی گفت: ما انقلاب کردیم که مقرارات وقانون به درستی برقرار شود و اگر عزم جدی باشد می توان کار را درست انجام داد.

طهمورث مختاری رئیس شورای شهر گفت: اگر تمام مسئولین باهم اراده داشته باشند و هماهنگ باشند می توان مشکل را حل کرد وباید همه به مر قانون عمل کنند.

ازوج رئیس صنعت، معدن و تجارت چالوس گفت: ما در چالوس چهار هزار و 113 واحد صنفی پروانه دار و 800 واحد صنفی فاقد پروانه داریم و 21 پاساژ که در آن 949 واحد صنفی فعالیت می کنند.

وی یادآور شد: 41 اتحادیه در شهرستان فعالند و برای پاساژهای شهری هیچ پارکینکی تهیه نشده است که این خود باعث ایجاد ترافیک شهری می شود.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.