.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارقان گاوصندوق هاي شمال کشور در بابل

با درايت پليس آگاهي شهرستان بابل، باند حرفه اي سرقت از گاوصندوق هاي منازل در شمال کشور منهدم شد.

به گزارش شمال نیوز سرهنگ "علي فقيه عبدالهي" فرمانده انتظامي شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت گاوصندوق از چندين منزل مسکوني در سطح استان مازندران و قرار گرفتن موضوع در دستور کار يگانهاي انتظامي استان، موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.


فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود: کارآگاهان با بکارگيري منابع اطلاعاتي خود موفق شدند يکي از سارقان که ساکن استان تهران بود را شناسايي و دستگير کنند.

فقيه عبدالهي خاطر نشان کرد: متهم در تحقيقات فني پليس به سرقت گاوصندوق با همدستي 6 نفر از اعضاي اين باند سرقت به نام هاي "الف – الف" ،"م – ج" ،"ع – الف" ،" م- م" و دو زن با نامهاي " س- م"و"ف – پ" اعتراف کرد.

وي افزود: ساير همدستان متهم که در يکي از پلاژهاي شهرستان بابلسر ساکن شده بودند توسط ماموران پليس آگاهي شناسايي و در يک عمليات ضربتي توسط ماموران انتظامي شهرستان هاي بابل و بابلسر دستگير شدند.


به گفته وي متهمان تاکنون به 12 فقره سرقت گاوصندوق در استان هاي مازندران، تهران، اردبيل و گيلان اعتراف کردند.


فقيه عبدالهي در خاتمه گفت: متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند با شناسايي منازل خالي از سکنه و منازلي که صاحبان آن براي مدتي از منزل خارج مي شدند اقدام به سرقت از آن مي کردند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.722 seconds.