.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم گرامیداشت روز مادر اتفاق افتاد
گلایه افتخاری و دلجویی علی جنتی

 شمال نیوز: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پایان مراسم گرامیداشت روز مادر برای دلجویی از افتخاری منتظر این هنرمند ماند و برای دیدار با گروه همایون به پشت صحنه رفت.

به گزارش تسنیم، جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر، به همت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته 30 فروردین 1393 در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی مشاور وزیر ارشاد، ملانوروزی مدیرکل، داوود گنجه‌ای، اصغر امیرنیا و جمعی از مردم هنردوست حضور داشتند.

از‌‌ همان ابتدا و با آمدن مجری به روی صحنه نشانه‌های تفاوت این برنامه با برنامه‌های مشابه به چشم می‌خورد. رضا رفیع روزنامه نگار و طنز‌پرداز کشورمان مجری این برنامه بود.

رفیع در‌‌ همان ابتدای برنامه با خواندن شعری طنز فضای مراسم را به سمت شادی و نشاط برد.

اجرای برنامه از سوی صابر خراسانی و شعرخوانی در وصف حضرت صدیقه کبری (س) نخستین بخش این برنامه بود.

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان که مدت زیادی از آخرین حضورش بر روی صحنه می‌گذرد، شب گذشته به تالار وحدت آمده بود تا در روز مادر به اجرای برنامه بپردازد.

بنیامین در این اجرا قطعه‌های «گل یاس2» و «جادوگر گیسو» را خواند.

رضا رفیع برای دعوت از عبدالجبار کاکایی دو بیتی را خواند که به گفته خودش در پشت صحنه سروده بود. رفیع در این دوبیتی در قالب شعر کاکایی را برای خواند شعر به روی صحنه دعوت کرد.

کاکایی به روی صحنه آمد و چند بیتی در وصف حضرت فاطمه (س) خواند.

نقالی سید مصطفی سعیدی بخش دیگری از این برنامه بود. این نقال پیشکسوت به نقل اشعاری در وصف شخصیت حضرت فاطمه (س) پرداخت.

در لابه لای هر کدام از این برنامه‌ها رضا رفیع با خواندن شعرهای طنز حاضران را به وجد می‌آورد. رفیع در بخش‌های مختلف شعرهایی در وصف مادران امروز و البته شوهران امروز خواند و برخی از ویژگی‌های آن‌ها را در قالب طنز بیان کرد.

بخش پایانی این برنامه هم به اجرای علیرضا افتخاری اختصاص داشت که گروه «همایون» به سرپرستی حسین پرنیا او را همراهی می‌کردند.

این خوانند موسیقی ایرانی برخی از قطعه‌های ماندگار خود را برای حاضران در تالار وحدت اجرا کرد.

«آتشی زکاروان»، «سنگ خارا» و «امید جانم» قطعه‌هایی بودند که گروه همایون در این مراسم اجرا کرد.

در بخشی از این برنامه افتخاری به انتقاد از برگزار کنندگان این مراسم پرداخت: امسال سال فرهنگ است و صحیح نیست که گروه موسیقی را به مدت 5 ساعت در اتاقی معطل کنیم.

در ظاهر این اعتراض افتخاری به دلیل معطل ماندن گروه در پشت صحنه بود. البته این برنامه براساس اعلام قبلی قرار بود ساعت 18 برگزار شود و تنها با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

جالب اینکه مراسم گرامیداشت روز مادر بر خلاف دیگر برنامه‌های اینچنینی هیچ سخنرانی نداشت و بیش از همه به اجراهای هنری پرداخته بود.

به هر روی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پایان این مراسم به همراه علی مرادخانی و چند هنرمند دیگر برای دلجویی از افتخاری منتظر این هنرمند ماندند و برای دیدار با گروه همایون به پشت صحنه تالار وحدت رفتند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 فروردين 1393
افتخاری = مرد هزار چهره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.