.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران:
۳۷۰۰ زن مازنی عضو نظام مهندسی ساختمان

شمال نيوز: عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: از ۲۴ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ نفر آن را بانوان مهندس تشکیل می دهند.

سودابه مهری عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان مهندس استان در سالن اجتماعات بانک ملی مازندران اظهار کرد: در راستای دستیابی به جایگاه مدیریتی بانوان ابتدا باید به توانایی های خود ایمان داشته باشند.

وی افزود: بانوان مازندران در سطوح مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی شایستگی های خود را نشان دادند و در نظام مهندسی، بیش از 810 نفر دارای پروانه اشتغال هستند.

مهری با تاکید بر اینکه توانمندی ها و ظرفیت ها در بانوان جایگاه ارزشی آنان را مطرح می کند، یادآور شد: درحال حاضر  نگاه ها و فرهنگ ها در امور بانوان تغییر یافته و زنان باید خود را ثابت کنند.

وی با اشاره به نگاه ارزشمند هیئت رئیسه نظام مهندسی نسبت به امور بانوان، تصریح کرد: مازندران از نخستین استان ها بوده کمیسون بانوان را در نظام مهندسی استان تشکیل داد.

مهری به برگزاری همایش ها و نشست ها اشاره کرد و گفت: کمیسیون با تشکیل بانک اطلاعاتی از بانوان مهندس به برگزاری نشت ها، هم اندیشی، دوره های آموزشی مدیریت، مسابقات قرآنی و تشکیل کارگروه های مختلف در راستای برنامه های راهبردی پرداخت.

تورج نائیج پور، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران  نیز در این نشست گفت: نقش اجتماعی زنان در حال گسترش بوده و تعهد و مسئولیت پذیری بانوان مهندس در سازمان بی نظیر است.

وی افزود: برزگ ترین فعالیت ها در سازمان های مردم نهاد و موسسات را بانوان صورت داده و موسسه برزگ محک در حمایت از بیماران سرطانی  توسط یک بانوی برزگ و ارزشمند راه اندازی شد.

ناییج پور، به نقش مهم زنان در محیط زیست اشاره کرد و گفت: در تربیت خانواده برای حفظ منابع زیست محیطی باید تلاش کرد./ تسنيم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.383 seconds.