.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت قبض برق در مازندران پیامکی شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: سامانه پیامکی دریافت و پرداخت غیرحضوری قبض برق در غرب مازندران راه اندازی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق غرب مازندران، مصطفی سالار اظهار کرد: برای رفاه حال مشترکان و انجام هر چه بهتر خدمات الکترونیکی به صورت غیرحضوری، سامانه پیامکی 5000121 شرکت توزیع برق غرب مازندران با امکانات و خدمات ویژه راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: مشترکان می توانند با استفاده از این سامانه بدون نیاز به دریافت فیزیکی قبض برق، از آخرین بهای برق مصرفی مطلع شده و نسبت به پرداخت صورتحساب بهای برق مصرفی به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

سالار گفت: برای دریافت صورتحساب بهای برق مصرفی می توان با مشاهده رمز رایانه از روی قبض و پیامک یکی از الگوهای (ب رمز رایانه) ، (ب.رمز رایانه) و یا (رمز رایانه*B)، (رمز رایانه.B) به شماره 5000121 عمل کرد.

وی خاطر نشان کرد: سامانه پس از دریافت رمز مطابق با الگوی فوق، آخرین صورتحساب بهای برق مصرفی را به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت ارسال می کند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: مشترکان می توانند برای دریافت فایل راهنمای استفاده از این سامانه، علامت ؟ یا ? را به شماره 5000121 پیامک کنند.

وی با اشاره به دیگر خدمات این سامانه افزود: ثبت شماره تلفن همراه، ثبت کدملی، ثبت کد پستی، ثبت آدرس ایمیل و ثبت کارکرد کنتور از دیگر خدمات این سامانه است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جمال حبیبی افروزی 25 شهريور 1395
قبض برق
مجید ناضمان 13 مهر 1395
بسیارتصمیم پسندیده و خردمندانه در جهت جلو گیری از اتلاف وقت مردم و وصول سریع تر صورتحساب ها و جلو گیری از تخریب طبیعت در تهیه کاغذ و همچنین الودگی محیط زییت و کاهش هزینه شرکت ناشی از عدم ارسال فیزیکی قبوض . موفق وسلامت باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.