.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شنبه آغاز پرداخت خسارت برف غرب مازندران

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مازندران گفت : پرداخت خسارت به روستاییان غرب استان که خانه هایشان بر اثر برف سنگین زمستان سال گذشته آسیب دیده بود از روز شنبه سی ام فروردین آغاز می شود.

به گزارش شمال نیوز سید مجید هاشمی ˈ در گفت و گو با ایرنا افزود : 25 میلیارد ریال وجه نقد برای پرداخت به خسارت دیدگان در نظر گرفته شده است.

وی گفت : خسارت 800 نفر از روستاییانی که منازلشان آسیب دید روز شنبه به حسابشان واریز می شود.

برف سنگین اواسط بهمن ماه پارسال بر اساس اعلام مسوولان 12 هزار و 753 میلیارد ریال به بخش های مختلف بویژه در غرب مازندران خسارت وارد کرده بود.

این حادثه 700 هزار نفر از جمعیت استان را در 23 شهر و 17 بخش و روستاهای تابعه درگیر کرده بود.

بنیاد مسکن مازندران در زمان بحران برف بلافاصله اقدام به توزیع مقداری ایرانیت در بین افرادی کرده بود که منازلشان دچار آسیب شده بود.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران که برای بهره برداری از چهار هزار و هفتصدمین واحد مسکن روستایی در روستای تجکنار محمودآباد به این شهرستان سفر کرد همچنین از ساخت 124 هزار واحد مسکن روستایی از ابتدای سال 84 تا پایان اسفند 92 در استان خبر داد.

وی گفت : متقاضیان مسکن روستایی سال گذشته تا سقف 125میلیون ریال تسهیلات با کارمزد پنج درصد دریافت کردند که این میزان در سال جاری با 15درصد افزایش به متقاضیان پرداخت خواهد شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.