.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه آیت‌الله‌جوادی‌آملی به جامعه‌ پزشکی

آیت الله ˈعبدالله جوادی آملیˈ از مراجع تقلید، مردم را توصیه به دولت یاری کرد و دولت یاری را نوعی خودیاری برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدارˈداوود دانش جعفریˈ مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وی ضمن تشکر از تلاشهای دولت تدبیر و امید بیان داشت: منشاء بسیاری از مشکلات موجود در کشور عمل نکردن واقعی به فرهنگ است.

وی تاکید کرد: فرهنگ حرف اول، وسط و آخر را در تمام مشکلات موجود در جامعه می زند که اگر به این مساله توجه کافی شود می توان بسیاری از مشکلات را حل شده دانست.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ صحیح مصرف مواد غذایی اظهار داشت: اگر در مصرف مواد غذایی به فرهنگ و روش صحیح روی بیاوریم جامعه ای سالم و پر انرژی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: بخش مهمی از بیماریها به سبب پرخوری و بدخوری است که این امر سهمی بسزایی از بیماریهای گوارشی در افراد را شامل می شود.

وی همچنین در توصیه ای به جامعه پزشکی اظهار کرد: پزشک باید به کار خود عشق و علاقه فراوان داشته باشد و نباید مشکلات، بیماریها یا خدای ناکرده از دست رفتن افراد برایشان عادی شود چون این امر باعث قساوت قلب می شود که به هیچ وجه پسندیده نیست.

دانش جعفری در سفر یک روزه خود به قم از برخی مراکز درمانی همچنین پروژه های نیمه تمام در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی قم بازدید کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.111 seconds.