.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت طاهايي براي جانباز حاج علي بابايي

شمال نيوز: در پي عروج عارفانه يادگار 8 سال دفاع مقدس حاج صفرعلي بابايي، سيد علي اكبر طاهايي، معاون پارلماني، حققوقي و امور استان هاي وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي پيامي صادر كرد. متن پيام بشرح زير است:

هر بار با رفتن و پر كشيدن يكي ديگر از دلداگان مكتب حسيني و يادگاران سال هاي حماسه و جهاد، بار ديگر جان ها و نفوس متوجه آن حقيقت نوراني مي شود كه بي ترديد امام رضوان ا... تعالي عليه سر آغاز فصل درخشاني از تجلي پاك ترين و بهترين فرزندان اين ملت بود.
جانباز سرافراز حاج علي بابايي مسوول تداركات لشكر ويژه 25 كربلا كه عمر با بركت خود را در راه اعتلاي ايران اسلامي و دفاع از كيان اين سرزمين علوي و الهي صرف نمود، نمونه اي درخشان از دلدادگان ولايت و جانبازاني ست كه همه ي وجودش شور پيوستن به صف اصحاب عاشورايي امام عصر عج ا... تعالي فرجه الشريف و شوق رسيدن به حماسه سازان پاك سيرت لشكر هميشه پيروز 25 كربلا بود.
اينك او در جوار رحمت الهي و در محضر شهيدان سرافراز و هميشه زنده ي اسلام و سيد و سالار شهيدان و در محضر پير جماران و امام عزيز شهيدان، اجر صبر و مجاهدت و جانبازي ولايت مداري و دلدادگي اش را به مقام معظم رهبري مي بيند و مي چشد.
رحلت شهادت گونه ي آن يادگار سرو قامت دفاع مقدس را به خانواده ي صبور و محترم ايشان و آحاد مردم شريف مازندران و مردم عزيز چالوس، همرزمان و دوستان آن عزيز سفر كرده تسليت عرض مي نمايم و براي بازماندگان از خداوند متعال اجر صبر و سلامتي مسالت دارم./

سيد علي اكبر طاهايي، معاون پارلماني، حققوقي و امور استان هاي وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : صفر علی بابایی
نظرات خوانندگان :

سلمان 27 فروردين 1393
حاج آقا عزیز مایی.ممنون از محبت جنابعالی.ارادتمند همیشگی تان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.177 seconds.