.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز مطالعه پرونده معاون اول احمدی‌نژاد

 رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران از مطالعه پرونده «محمدرضا رحیمی» خبر داده، اگرچه او اعلام کرد که هنوز تعیین وقتی برای برگزاری دادگاه صورت نگرفته است. آنطور که ایسنا گزارش داده «سیامک مدیرخراسانی» گفته ‌است: «سه، چهارروز است که مطالعه پرونده محمدرضا رحیمی در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران آغاز شده است.»

 رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در مورد برگزاری دادگاه «محمود احمدی‌نژاد» نیز گفت: «اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است.» سه‌روز پیش هم دادستان کل کشور درخصوص آخرین وضعیت پرونده «محمدرضا رحیمی» گفته بود: «این پرونده هنوز در دادگاه است و محاکمه‌ای صورت نگرفته است.» نخستین‌بار اواسط اسفندماه سال گذشته بود که خبر صدور قرارمجرمیت برای معاون نخست «احمدی‌نژاد» از سوی سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام و تایید شد.

اواخر اسفند هم «محسن افتخاری»، سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از صدور کیفرخواست برای معاون اول رییس دولت پیشین خبر داد.

 این در حالی بود که پیش‌تر خود «محمدرضا رحیمی» هم اعلام کرده بود که نزدیک به 50ساعت تحت بازجویی قرار گرفته است. همچنین گفته شده بود که او با قرار وثیقه 50‌میلیاردتومانی آزاد است. این خبر اما از سوی سخنگوی قوه‌قضاییه تایید نشد.

او سال گذشته در این خصوص گفته بود: «درباره فرد مورد اشاره وثیقه 50‌میلیاردی صحت ندارد و فرد مورد اشاره شما با قرار وثیقه آزاد است.» «محسنی اژه‌ای» همان زمان تایید کرده بود که از «رحیمی» درباره پرونده بیمه ایران تحقیق شده است. در جریان برگزاری دادگاه متهمان بیمه ایران نیز چندبار از سوی متهمان از وی نام برده شد اما هیچ‌گاه از او به‌عنوان متهم نام برده نشد.

پس از انتقاد «علی مطهری»، نماینده مجلس از طولانی‌شدن روند رسیدگی به اتهام‌های رحیمی در پرونده بیمه ایران، دادستانی تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد از رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه آزاد است. /250

منبع: روزنامه شرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.