.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حقوق معوق دستگاههاي اجرايي مازندران تأمين شد
معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري مازندران بخشي از اقدامات اين معاونت را تشريح كرد.

دكتر علي احساني معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري مازندران گفت: بخشي از اعتبارات پاداش و مانده مرخصي سال 1392 بازنشستگان مشمول مازندران تأمين شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران وي در ارتباط با مسائل بازنشستگان گفت : با وجود محدوديت اعتبارات ، با تأكيد دكتر فلاح استاندار مازندران و پيگيريهاي مجدانه دفتر برنامه ريزي و بودجه، بخشي از اعتبارات پاداش پايان خدمت و مانده مرخصي بازنشستگان مشمول سال قبل، تأمين شد.

معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري مازندران در خصوص تأمين اعتبار حقوق سال گذشته دستگاههاي اجرايي نيزخاطر نشان كرد: با وجود محدوديت اعتبارات، موفق به تأمين صد در صد حقوق و مزاياي كاركنان دستگاههاي اجرايي استان شده ايم.

احساني ميزان تخصيص از محل اعتبارات تملك(عمراني) ماده 12 را نيز مبلغ 400000 ميليون ريال عنوان كرد و افزود:  با پيگيري هاي انجام شده 97/40 درصد از محل ماده 10 و 12 سهم استان و مبلغ 800000 ميليون ريال معادل 54/22 درصد تخصيص يافته است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1393
معوقه سالهای 89و90بازنشتگان اسنانداری زا لطف کنید پرذاخت کنید.
منتظر 28 فروردين 1393
آقای دکتر احسانی؛ معاون محترم برنامه ریزی استانداری مازندران، از محضر شما استدعا داریم تا پیگیر وضعیت اعتبار برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری باشید. نزدیک به 14 ماهه که بلاتکلیف و سردرگم و نگرانیم. شما را به بزرگی خدا قسم می دهیم که پیگیر این موضوع باشید.
مهرداد 28 فروردين 1393
باعرض سلام خدمت مدیر سایت.این اقای احسانی که دم ازبرداخت معوقات کارکنان دولت زده .باید خدمت شمابرسانم که این اقا شب عیدبه هرکدام از کارشناسان معاونت برنامه ریزی 10کیلومرغ.یک دستگاه فشارسنج که ازهلال احمرگرفته بودن ومبلغ15000000ریال به هرکارشناس دفتر داده است.حالا این سوال بیش امده این بول ها ازکجا وکدام محل تامین شده.که سایردفاتراستانداری مظلوم واقع شده اند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.765 seconds.