.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:
90 درصد كارگران مازنی امنيت شغلي ندارند
شمال نیوز: دبير اجرایی خانه كارگر مازندران به مشكلات بخش كارگري اشاره و اضافه كرد: مشكلات قراردادهاي موقت از جمله مسائل است و بيش از 90 درصد كارگران در استان امنيت شغلي ندارند.

شمال نیوز: نصرالله دريابيگي در ستاد هفته كارگر استان، بر لزوم اصلاح ماده 7 قانون كار تاكيد كرد و گفت: كار دائمي نياز به قراداد موقت ندارد و بايد در اين زمينه تجديد نظر صورت گيرد.
 
دبير اجرایی خانه كار و كارگر استان مازندران، رايگان بودن درمان كارگران را از ديگر خواسته برشمرد و گفت: بايد به اين مهم توجه اساسي شود.
 وی با بیان اینکه 90 درصد از کارگران مازندران امنیت شغلی ندارند، تصریح کرد:‌ دولتمردان به این مسئله توجه کنند، از حالت شعاری خارج شده و مشکل امنیت شغلی کارگران را رفع کنند. -

دبير اجرایی خانه كار و كارگر استان مازندران  درباره هدفمندي يارانه ها گفت: بعد از اجراي اين قانون، وضع كارگران، واحدهاي توليدي و كارگري در مرحله اول بدتر شد و اميدواريم در مرحله بعدي به نيازها و مشكلات توجه اساسي شود.
 
دريابيگي با گراميداشت هفته كارگر گفت: مازندران در اجراي برنامه هاي هفته كارگري از ساير استانها بالاتر است و كارگروهها براي اجراي بهينه كارها مشخص شده است.
 
وي با عنوان اينكه جشن بزرگ هفته كارگر با حضور كارگران استان به مناسب هفته كارگر برگزار مي شود،  هفته كارگر را از يادگاران نظام اسلامي برشمرد و گفت: اين مراسم در قبل از انقلاب اسلامي بصورت تشريفاتي برگزار مي شود و بعد از انقلاب توجه خاصي به آن شده است.
 
وي اظهار داشت: براي برگزاري هفته كارگر استان، ستادها و كارگروه ها مشخص شده است و جشن بزرگ خانواده كارگر از برنامه هاي مهم است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1393
ای بابا
نا شناس 28 فروردين 1393
بدترين رفتارها كه با برده ها نميشه دركارخانجات ميشه شما طي اين چند سال كه سمت داشتي چه كردي؟يه سري به شركتهاي بشل زدي؟در انجا نماينده اي براي كارگران تعريف نشده.اصلا حقي براي كارگر قائل نيستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.559 seconds.