.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد26درصدی صادرات کشاورزی مازندران به خارج

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از رشد بیش از 26 درصدی صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهندس دلاور حیدرپور طی گفتگویی اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر 131 هزار تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بیش از 196 میلیون و 235 هزار و 420 دلار از گمرکات استان مازندران به خارج از کشور صادر گردید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن (91) از لحاظ وزنی بیش از 26 درصد و از لحاظ ارزش حدود 22 درصد رشد داشته است.

او با بیان اینکه این محصولات شامل فرآورده های لبنی، مرکبات، سیب درختی، گل و گیاه زینتی، کیوی و سایر محصولات کشاورزی بوده، عراق، جمهوری آذربایجان، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان را از کشورهای هدف صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران در سال گذشته اعلام داشت.

وی در پایان افزایش سطح مهارت و تخصص تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، تنوع و کیفیت بسته بندی محصولات کشاورزی، افزایش توان بازاریابی صادر کنندگان این محصولات، بالا بودن کیفیت محصولات کشاورزی، ثبات ارزش دلار، حضور در نمایشگاه های کشورهای هدف جهت معرفی توانمندی های صادراتی، معرفی بازارهای هدف جدید، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری، بازاریابی، وجود مشترکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی با بعضی از کشورهای همسایه و ... را از جمله دلایل رشد صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور در سال گذشته برشمرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.