.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غیراستانداردبودن بیشتر زیرگذرهای قائم شهر

 شمال نیوز: فرماندار قائمشهر از ساخت غیراستاندار زیرگذرهای اخیر قائمشهر انتقاد کرد و گفت: از زیرگذرهایی که در سال‌های اخیر در قائمشهر احداث شد بازدیدی داشتیم که باید بگویم که بیشتر آنها غیر استاندارد بنا شده است.

مهدی محمدی  در دیدار مردمی و بررسی مشکلات منطقه شهدا محله قائمشهر، ضمن تاکید بر خدمت‌‌رسانی مطلوب به مردم شهرستان اظهار داشت: ما مسئولان باید در جهت بررسی نارسایی مردم محروم تلاش و مدیریتی جهادی داشته باشیم.

فرماندار قائمشهر در پاسخ به انتقادات اهالی منطقه شهدا محله به احداث زیرگذر غیراستاندارد در گذرگاه راه آهن، اظهار داشت: از زیرگذرهایی که در سال‌های اخیر در قائمشهر احداث شد بازدیدی داشتیم که باید بگویم که بیشتر آنها غیر استاندارد بنا شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با انتقاد از عدم حضور شهردار قائمشهر در جلسه، تاکید کرد: برنامه سال ۹۳ دیدار مردمی و بررسی مشکلات مناطق مختلف شهرستان توسط همکاران فرمانداری تنظیم و به تمام ادارات ارسال شد و همه مسئولان می‌دانند در چه روزی و چه ساعتی دیدار آغاز می‌شود و هیچ عذری در مورد غیبت مدیری پذیرفته نیست.

وی خاطر نشان کرد: چون در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حضور ندارند قول می‌دهم در آینده‌ای نزدیک نشستی را با حضور شهردار و اعضای شورا برگزار کرده مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم.

محمدی همچنین به اهمیت برگزاری جلسات این چنینی با مردم اشاره کرد و افزود: اقشار آسیب‌پذیری در شهرستان و در جمع ما وجود دارند که اگر برای کمک به آنان دستمان خالی باشد اما همنشینی و دیدار چهره به چهره با آن‌ها موجب دلگرمی و تسکین دردها و ایجاد امید و نشاط در درون آنان می‌شود.

فرماندار قائمشهر هدف از برگزاری این جلسات را اقامه نماز در کنار مردم و گوش دادن به درد دل‌ها، بررسی مشکلات و یافتن راه حل مناسب برای رفع آن اعلام کرد./250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اسکندر کلاهی 26 فروردين 1393
شمارا بخدار زیر گذر اسکندر کلا را دریابید تا کشته ندادو کسی را غرق نکردفقط افتتاح کردن نیست
نا شناس 27 فروردين 1393
وقتی حامد ابراهیمی رییس شورای شهر میشه دیگه نباید انتظار زیادی از مجموعه شهرداری داشته باشیم .البته جای گله نیست چون خودمون انتخابش کردیم .وگرنه اینا نه تخصص این رشته رو دارند و نه کار اجرایی (عمرانی) کردند و ..........
باید از خودمون گله داشته باشیم که در انتخاب شورا ها دقت داشته باشیم و احساسی رای ندهیم
علي 28 فروردين 1393
مردم ورزش دوست قائمشهرراي اول رابه يكي ازورزشكاراني دادندكه تنهابه دنبال منافع شخصي خودومنافع سياسي شخصي خاص ميباشد.
نا شناس 28 فروردين 1393
بخشي از مشكلات شهرستان قائم شهر عبارتنداز :
1- افت ولتاژ برق بدليل وجود شبكه فرسوده
2- نبود فضاي سبز وپارك باز كودكان به ميزان كافي درسطح محلات . واستفاده از اين فضا در امور ديگر توسط شهرداري
3- عدم انجام آسفالت خيابانهاي شهري با وجود انجام ساخت وسازهاي مكرر كه دست انداز هاي متعدد داردخصوصاً درپشت راه آهن
4- عدم وجود كمربندي شهري و راههاي دسترسي جديد كه باعث ترافيك درخيابانهاي اصلي شهر گرديده است
5- عريض نبودن تقاطع هاي راه وراه آهن ( چشمه سر ، نساجي شماره 2)
6- آبگرفتگي معابر اصلي شهري در زمان بارندگي هاي شديد
7- ترافيك بي مورد خيابانهاي منتهي به ميدان طالقاني
8- ترافيك سنگين خيابان ساري حدفاصل خيابان نيما تا خيابان شرافت بدليل احداث و يا بستن بريدگي ها بدون انجام كارشناسي دقيق و يا عدم توجه به نتايج اجراي آن و يا عدم توجه به راهكارهاي رفع آن ( بنظر ميرسد با توجه به وضعيت ساختاري شهر بايد بلوار خيابان ساري نيز همچون خيابانهاي تهران و بابل و مدرس برداشته شود )
*** - نكته مهم آنكه ترافيك در خيابان شرافت از نظر امنيتي نيز براي فرمانداري شهرستان با توجه عدم راه خروجي اضطراي مناسب خطر آفرين است
9- تعين كرايه تاكسي هاي شهري مثلا بميزان 2425 ريال كه بطور اتوماتيك 2500ريال دريافت ميشود وچون 500ريال مابقي در اختيار دو طرف وجود ندارد 3000 ريال دريافت مي گردد كه كه درنتيجه 575 ريال درآمد عمدتاً حرام به هر دليل قانوني وغير آن حاصل قشر زحمتكش ومحترم رانندگان تاكسي خواهد شد.
10- عدم نظارت در كنترل كيفيت نان كه اين موضوع دراوايل برنامه آزاد سازي قيمت نان كيفيت پخت افزايش فوق العاده يافته بوده ورضايت عمومي مردم را جلب كرده بود.
11- كمربندي شلوغ و پرخطر ميدان امام به ميدان جانبازان كه ضرورت احداث كمربندي ديگري در ادامه تقاطع الغدير جاده كياكلا و ادامه آن به اتوبان قائمشهر به ساري درحوالي عبور ارطه ضروري به نظر مي رسد.
والبته موارد بسيار ديگر كه دراين مجال جاي گفتن آنها نيست . با تشكر
نا شناس 28 فروردين 1393
وقتي دور برگردان خ ساري سر كوچه روستا رو افتتاح كردند چيزي جز فحش و نفرين اهالي منطقه نصيبشان نشد.ايا حامد ابراهيمي و هيئت همراه نظر مردم منطقه برايشان مهمتره يا دورريختن پول بيت المال در جايي كه نيازي به دور بر گردون اونم يكطرفه نداشت؟
سید 28 فروردين 1393
درود بر مهندس محمدی اولین فرمانداره که جدی با فکر در قائمشهره واین یعنی شروع دوباره برای قائم شهر
اخسان 26 دي 1393
سلام به نماینده عالی دولت فرماندار ساعی جناب مهندس محمدی که فقط به فکر کار هست نه دنبال ساسی کاری . قبول باشه خدمتتون . امیدوارم تداوم داشته باشه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.