.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران هشدار داد:
ممنوعیت افزایش کرایه درون و برون شهری

شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با هشدار به صنف رانندگان گفت : در سال جدید هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون و برون شهر نداشته و افزایش نرخ حمل ونقل غیر قانونی محسوب می شود .

مهدی عباسی افزود : تاکنون هیچ گونه افزایش نرخ کرایه در سطح استان از هیچ مرجع رسمی صادر نشده و هرگونه افزایش قیمت غیر مجاز و در صورت دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با رانندگان متخلف برخورد قاطعانه به عمل خواهد امد .

این مقام عالی سازمان تعزیرات حکومتی در مازندران خاطر نشان کرد: رانندگان به صورت خودسرانه حق افزایش نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را ندارند مگر اینکه مجوزی از سوی مراجع قیمت گذاری صادر شود که تاکنون این امر صورت نپذیرفت .

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از مردم خواست رانندگان متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی و یا به سامانه 124 اطلاع تا گزارشات واصله مورد رسیدگی و احکام مقتضی صادر شود .

وی در خصوص تعداد پرونده های وارد به تعزیرات حکومتی در سال قبل در خصوص حمل و نقل عمومی گفت : در سال قبل 608 فقره وارده که از این تعداد 575 فقره مختومه ورانندگان متخلف به مبلغ 500میلیون و 965 هزار و 300 ریال جزای نقدی محکوم شدند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اهالی قائمشهراز هما 26 فروردين 1393
امروز چهارشنبه طی تماس تلفنی با 124 قائمشهر اعلام نمودند که تمام کرایه های برون شهری 20 درصد افزایش داشت حتی در جلسه فرمانداری اعلام گردید و برای نمونه کرایه چند مسیر به قائمشهر را اعلام نمود.
نا شناس 28 فروردين 1393
رانندگان حدود دو هفته مانده به عید کرایه را گران کردند . کرایه جویبار به ساری و جویبار به قائم شهر 1350 تومان بود به 1700 تومان افزایش پیدا کرد کرایه درون شهری جویبار نیز افزایش 100 تومانی داشتو از 300 به 400 تغییر کرد. کرایه درون شهری ساری هم بستگی به نظر رانندگان دارد در بعضی مواقع 300 و در بعضی مواقع 400 از مسافران اخذ می شود . در ضمن رانندگان در مواقعی که پول خرد ندارند سرخود و بدون اطلاع مسافر اندازه 100 یا 200 تومن از مسافر اضافه می گیرند. حالا ما کدام تخلف را به الا گزارش بدیم؟! از کدام راننده گزارش بدیم؟!
نا شناس 28 فروردين 1393
چرا دروغ میزنی- حق داری - چون با خودروی عمومی برون شهری رفت و آمد نمی کنی-

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.