.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران خبرداد:
ایجاد38هزارشغل درمازندران از درآمد یارانه ها

 شمال نیوز: حدود 1500 میلیارد تومان منابع تومان منابع مربوط به هدفمندی یارانه ها سهم مازندران می باشد.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، دکتر محمد محمد پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه کل بودجه عمرانی مربوط به طرح های تملک دارائی استان کمتر از 50 میلیارد می باشد منابع ناشی از هدفمند سازی یارانه ها بسیار مهم و غیر قابل عبور می باشد.

وی با بیان اینکه اگر بشود این منابع را به سمت تولید هدایت کرد و اگر میانگین ایجاد هر شغل را با توجه به مشاغل مختلفی که در بخش خدمات و صنعت و معدن وجود دارد حدود 40 میلیون تومان در نظر گرفته شود و با این پتانسیل حدود 38 هزار شغل در سال از طریق اختصاص منابع و درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه ها می توان در استان بوجود آورد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اولین اولویت و خواسته واحدهای بخش خصوصی و کارآفرینان اظهار داشت:حمایت و تسهیلات اعتباری برای ایجاد واحدهای جدید با حفظ واحدهای موجود در قالب سرمایه در گردش یا طرح های توسعه از عمده ترین درخواست های واحدهای مذکور می باشند.

دکتر محمد پور عمران با اشاره به ماموریتهای دستگاه متبوعش گفت:ایجاد واحدهای جدید تولیدی،حفظ واحدهای موجود،طرح های توسعه بهره برداری تولید و ارائه کالا،تنظیم بازار و بسیاری از مسائلی که مردم روزمره با آن سر و کار دارند بطور مستقیم مربوط به این سازمان می باشد.

وی افزود:3500 واحد صنعتی،یکصد و پنجاه هزار مرکز ارائه خدمات صنفی و بیش از یکصد و پنجاه معدن فعال در سه بخش صنعت،معدن و تجارت استان وجود دارد.

دکتر محمد پور تصریح کرد:ایجاد رفاه،تولید کالا ارائه و خدمات و ایجاد اشتغال برآیند فعالیت های سه حوزه صنعت،معدن وتجارت می باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1393
ادم اتاکم خنده می گیره قبل یارانه اون جوری بود بعد اجرا اکثر جاها بسته شد حال باپول به ظاهریارانه شغل ایجادکنند جای بس تحمل شهرام اطاقسرای

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.