.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكاپوي همه مردان احمدي نژاد براي بازگشت به قدرت
چراغ سبزبزرگان اصولگرابه احمدی‌نژاد
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است.

چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است.

به گزارش شمال نیوز، دولت حسن روحاني روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارد. اجراي فاز دو هدفمندي يارانه‌ها و تبليغاتش براي انصراف مردم از دريافت يارانه نقدي از يك سو و ماجراي پيش آمده اخير در روابط دولت يازدهم با امريكا بر سر معرفي حميد ابوطالبي به عنوان نماينده ايران در سازمان ملل از سوي ديگر در لابه‌لاي حملات كوچك و بزرگ تندروهاي اصولگرا عليه دولت روحاني شرايط را براي دولتمردان سخت‌تر از پيش كرده است.

زماني تنها مشكل دولت روحاني ترميم و بازسازي نقصان‌ها و كاستي‌هايي بود كه از دولت احمدي‌نژاد به جاي مانده بود اما در هفته‌هاي اخير با جنگ رسانه‌يي تندروهاي اصولگرا عليه برنامه‌هاي دولت و زير سوال بردن آنها نزد مخاطب عام شرايط بيش از پيش دشوار شده است چرا كه دولت اين روزها علاوه بر گرفتاري‌هاي حساب و كتاب مرسومش با تبليغات منفي گسترده مخالفانش عليه دولت هم دست به گريبان است؛ تبليغات حساب شده و مدوني كه از تريبون بهارستان گرفته تا خبر‌هاي غيررسمي سايت‌هاي خبر و حتي پيامك‌هاي ناشناس را در اختيار دارد.

مخالفان و منتقدان دولت روحاني مدت‌هاست كه عيان شده‌اند در اين ميان اما مدتي است كه رد پاي يك طيف بيشتر از ديگران جلب توجه مي‌كند، رد پايي كه رنگ و بوي امور تبليغاتي دولتي قبلي را همراه دارد و هدف مشخصي را دنبال مي‌كند و آن چيزي نيست جز بازگشت به قدرت. آن‌طور كه يكي از حلقه مشاوران محمود احمدي‌نژاد به «اعتماد» مي‌گويد عزم جريان احمدي‌نژاد براي بازگشت به قدرت جدي است و براي اين كار پيش نياز‌هاي حضور در رقابت‌هاي سياسي را به دست آورده است. به گفته او كه نخواست نامي از او برده شود محمود احمدي‌نژاد برخلاف حرف و حديث‌هايي كه عليه‌اش گفته مي‌شود همچنان حمايت بزرگان اصولگرا را همراه خود دارد.

او گفت كه برنامه‌ريزي‌ها براي بازگشت دوباره احمدي‌نژاد و تيمش به قدرت به صورت جدي در دستور كار است و در گام اول بناي اين تيم تسلط بر جريان رسانه‌يي است كه با روي كار آمدن دولت روحاني عليه‌اش شكل گرفته است. «خبر سازي، موج‌سازي و جنگ رسانه‌يي» و البته بهره‌مندي از آنها ويژگي هميشگي جريان احمدي‌نژاد است.

تيم احمدي‌نژاد و مشاورانش هميشه مي‌دانستند كه فضاي رسانه‌يي را چگونه به نفع خود تغيير دهند و تا رسيدن به مقصود آن را مديريت كنند، درست است كه خاطره روزهاي رياست‌جمهوري هشت ساله دولت او را كمتر اصلاح‌طلبي با لبخند مرور مي‌كند و ناخوشي‌هاي به ميراث مانده از او آنقدر بزرگ و سنگينند كه منتقدان دولت احمدي‌نژاد همواره دوست دارند از آن گذر كنند.

به نوشته اعتماد؛ در اين ميان اما همگان به ياد مي‌آورند كه احمدي‌نژاد در راس دولت پرحاشيه و خبرسازش چگونه از حساسيت اذهان عمومي براي مديريت فضاي رسانه‌يي كشور سود مي‌برد، يك روز با نطق‌هاي جنجالي و موضع‌گيري‌هاي بي‌سابقه مثل حذف اسراييل از روي كره زمين يا نفي هولوكاست مخاطب را متوجه خود مي‌كرد و روز ديگر با ادبيات كه خوشايند رييس‌جمهور نبود سخن مي‌گفت، مي‌گفت «آنقدر قطعنامه بدهيد تا قطعنامه‌دانتان پاره شود»، «آن ممه را لولو برد» و... زماني يار نزديكش - اسفنديار ر حيم‌مشايي - را از نگاه رسانه‌ها پنهان مي‌كرد و بعد از چند صباحي كه شايعات در مورد مشايي به خبر داغ رسانه‌ها تبديل مي‌شد در سفري به خارج از آن رونمايي مي‌كرد.

 مي‌دانست و مشاورانش هم دانستند كه او كي و كجا بايد حتي مقابل خاستگاهش و بزرگان اصولگرا اعلام موضع كند. اگر لازم بود خبر از خانه‌نشيني رييس‌جمهور مي‌دادند. در طول رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد مدام سخن از خط قرمزها بود؛ هراس جمعي از شكستن آنها. احمدي‌نژاد را رييس‌جمهور پوپوليستي مي‌ناميدند و مي‌گفتند مي‌تواند و مي‌داند كه چطور بايد به كام عامه مردم بنشيند، مي‌دانست كه بايد چه بگويد كه جماعتي كه در سفرهاي استاني به استقبالش آمدند ساعت‌ها مقابل ورودي شهرشان منتظر بماند.

با مردمي خواندن دولتش همه نامه‌هاي مردمي را كه گوني، گوني پس از سفرهاي استاني‌اش به نهاد رياست‌جمهوري مي‌رسيد را با وجه نقدي يا معرفي به بانك‌هاي دولتي براي دريافت وام ضروري سامان مي‌داد، بعد از آن بود كه مردم گروه گروه به استقبال كاروان هيات دولتش آمدند و دنبال اتومبيل‌هاي دولتي دويدند و شعار احمدي‌نژاد مردمي سر دادند، احمدي‌نژاد و همراهانش خوب مي‌دانستند كه چطور مي‌شود ذايقه مردمي را كه به واسطه شعارهاي دولت مردمي و ساده زيست پاي صندوق‌هاي راي آمده بودند را شيرين كنند.

احمدي‌نژاد ماه‌هاست كه گرفته است اما هنوز ذايقه جماعتي را كه شيرين كرده بود مديريت مي‌كند، هنوز مي‌داند كه چه كند و چه بگويد كه مديريتش زير دندان برخي شيرين بيايد به ويژه الان كه شانه از مسووليت خالي كرده است و مشاورانش برايش مجتمع خبررساني به عنوان «هما» - هواداران مردمي احمدي‌نژاد راه‌اندازي كرده‌اند. آن‌طور كه عبدالرضا داوري، رييس مجتمع خبري «هما» به خبرگزاري آريا مي‌گويد: «هما» در سطح كلان خودش را با نگاه و رويكردهاي احمدي‌نژاد تطبيق مي‌دهد و مي‌خواهد هجمه‌هاي غيرمنصفانه و حملات غيرمنطقي را به آقاي احمدي‌نژاد و دولت‌هاي نهم و دهم كه با روي كار آمدن دولت يازدهم شكل گرفته است پاسخ دهد. به گفته داوري منابع مالي اين مجموعه از طريق كمك مالي هواداران تامين مي‌شود.

به واسطه همين، خبرها، تحليل‌ها و يادآوري‌هاست كه حتي برخي از اصولگرايان همچون عماد افروغ تبليغات منفي عليه برنامه دولت روحاني براي اجراي فاز دوم يارانه‌ها را كار نزديكان احمدي‌نژاد مي‌دانند. در كنار تلاش تيم احمدي‌نژاد براي حضور فعال‌تر در فضاي رسانه‌يي كشور سخنان اخير علي‌اكبر جوانفكر، مشاور رسانه‌يي احمدي‌نژاد در گفت‌وگو با نشريه مثلث مبني بر اينكه به احمدي‌نژاد توصيه مي‌كنم كانديدا شود چرا كه زمينه براي بازگشت او فراهم است مويد اين است كه عزم احمدي‌نژاد و يارانش براي بازگشت دوباره به قدرت جدي است. /250

منبع: اعتماد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک فرهنگی 27 فروردين 1393
محمود جان کجایی که ملت بی صبرانه منتظر برگشت شماست هرچه طی هشت سال برای اقتدار ایران زحمت کشیدی کمتر هشت ماه تحویل ابر قدرتها شده کلید تدبیر وامید برای سیب زمینی وپیاز کار ساز نشد چه رسد به ........
نا شناس 27 فروردين 1393
مگر خداوند خودش دست بکار شود و به ما و بچه هایمان به خاطر چراغ سبز بزرگان اصولگرا به احمدی‌نژاد رحم کند !!!
منصوری 27 فروردين 1393
درود برحامی محرومان دکتر احمدی نژاد دوست داریم.
مالامیری 27 فروردين 1393
انشاله که دوباره برگرده وعزت وآبروی رفته رو مملکت ومردم برگردونه
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد
مشکوری 27 فروردين 1393
دولت نهم و دهم به اندازه تمام دولتهای بعد از انقلاب برای ایران اسلامی کارکرد خدا رو شکر که برمیگردد خوشحال شدیم چون این دولت توی این 9 ماه قدم مثبتی نگرفته است با این دولتمردان و استانداران و معاونین پیرمرد و میلیاردر .
نا شناس 27 فروردين 1393
هزاراشتباه داشت اما درقلب ها نشت
نا شناس 27 فروردين 1393
دنیا منتظر احمدی نژاد است برای عزت بخشیدن به مظلومان و خرد کردن دهن قلدرها گرجی
لطفي 27 فروردين 1393
احمدي نزاد به تاريخ بوست
نا شناس 27 فروردين 1393
شاید با امدنش ما شرکتی های بدبخت قراردادی شویم... ماهی 500هزاااااااااااااااااااااااااااااااااااارتومااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان حقوق!!!!
نا شناس 27 فروردين 1393
هرکی جک وجواده با احمدی نژاده
سید کمال موسوی 26 فروردين 1393
کدوم اصولگرا؟ همونایی ک تو دو سال اخر چوب لا چرخش گذاشتن... دکتر طرفداراش و داره نیاز ب این طیف نیست...
نا شناس 26 فروردين 1393
دیگر این چند ماه صبر مان لبریز شد هیچ حرکتی را مشاهده نکردیم به خواست قوه الهی دکتر برگردد
محمود اکبری 26 فروردين 1393
درود خدا بر مرد سختکوش ایران اسلامی - یار محرومان - همدم ضعیفان - درهم کوبنده میلیاردر ها
عرب 26 فروردين 1393
دوستت داریم برگرد منتظریم به خدا این چند ماه از دروغ ها خسته شدیم
نا شناس 26 فروردين 1393
خیلی زحمت کشید ، عاشق مردم بود، ....ولی همه اینها رو به یک خال موی مشایی فروخت.
منصف 26 فروردين 1393
اللهم عجل لولیک الفرج ، دکتر عزیز به حق این دعای که برای فرج آقا امام زمان میخواندی بیا کشور را از دست این میلیادرهای بی غم نجات بده که بعلت بازنشستگی و بیحال بودن برنامه ای جهت توسعه کشور ندارند و فقط حرف میزنند بون آنکه عملی داشته باشند.
مازنی 26 فروردين 1393
زنده باد احمدی نژاد امیرکبیر انقلاب اسلامی ایران و فرزند پاک وطن
سیدی 26 فروردين 1393
درود براحمدی نژاد همان کسی که 8 سال دربرابر میلیادرها ایستاد و به آقازاده ها باج نداد و حامی محرومان و ملت ایران بود انشاء الله دوباره می آید و لرزه بر اندام انها خواهد انداخت. اللهم عجل الولیک الفرج
متقی 26 فروردين 1393
دکتر محمود احمدی نژاد بعلت ایستادن درمقابل همین میلیادرهای بازنشسته و بی برنامه که الان دولت را به دست گرفتند و نمیدانند مردم در جه وضعیت اقتصادی هستند در 2 سال آخر دولت در رسانه ها و سایت های خود به ناحق و افترا دست به تخریب دولت صدیق و مردمی احمدی نژاد زدند و حالا خداوند به خوبی برملا کرد که آنها بدون برنامه و باری به هر جهت درصدد اداره کشور هستند. مثل سبد کالا و یارانه ... و مکرو و مکروالله والله خیر الماکرین. الله مع الصابرین. حاج محمود دوست داریم منتظر کاندیداتوری شما در سال 96 هستیم یاعلی مدد.
مسود احمدی 26 فروردين 1393
... احمدی نژاد به موزه تاریخ پیوست . ودیگر خوابش را بایدیببیند ،که با حرکات پپولیستی مردم را فریب دهند.
یکتا 26 فروردين 1393
آقای دکتراحمدی نژاد
من یه اصلاح طلبم،برگرد به عرصه سیاسی
شایدشما اشتباهاتی داشته اید ولی ما ملت بین بد وبدتر، بد رو انتخاب میکنیم.
ما احمدی نژاد سال84رامیخواهیم.
تو رو خدا برگرد.هیچی از کلید وروحانی ندیدیم.
بیکاری،گرانی،...بیچاره شدیم به خدا.
شمال نیوز این کامنت رو بذار.
نا شناس 26 فروردين 1393
دکتر کجایی که دلمون برا سخنرانی هات تنگ شد.
محسن 26 فروردين 1393
اللهم عجل الولیک الفرج به یاری خداوند بزرگ می آید و دل هزاران مردم محروم را شاد میکند به یاری حق
نا شناس 26 فروردين 1393
احترام همه محفوظ اماهمه خاطرشون جمع باشه احمدی نژاددیگه رئیس جمهور بشونیست.گرچه دست وپا زیاد خواهد زداما فراموش نشه که مخالفین سرسختی هم داره. ضمنا قطعابزرگان اصولگرا دنبال احمدی نژاد نیستند مقاله فوق تحلیل تخیلی از وقایع سیاسی هست.
مشهدی 26 فروردين 1393
درود بر مرد خستگی ناپذیر ودشمن فودال ها ویار ویاور محرومان وبی پناهان
درود بر اهنگر زاده ای با پتک ،کاخ سلسله سرمایه داری را درهم کوبید
وبا سر دادن دعای فرج درهمه حال واحوال یار وفادار مستمندان بود هست
وانشاءاله خواهد بود
او خواهد امد
نازنین 26 فروردين 1393
با همه اشتباهاتش در این اواخر که اونم بخاطر چوب لای چرخ گذاشتن همین اصولگراها بود هنوزم تو قلب هاست.. خیلی دوسش دارم..عشق منه.
مفسر 27 فروردين 1393
حاج محمود مگه وزیر بازنشسته معاون وزیر بازنشسته و استاندار بازنشسته و معاون استاندار بازنشسته میتوانند برنامه جهت پیشرفت کشور ارائه کنند اونا طبق قانون کار که 8 ساعت هست نمیتوانند کار کنند حالا چطور درآن پست های مهم که لااقل باید 16 ساعت کارکنند تا کارها عقب نماند میتوانند طاقت بیاورند که بدیهی است براشون مقدور نیست بخاطر این هست که کشور در بسیاری ازموارد بدون برنامه هست و تورم بیداد میکند. مصداقش استان مازندران استاندار بازنشسته بی برنامه 3 تا ازمعاونینش هم بازنشسته اینا چطور میتوانند کارایی داشته باشند دولت بازنشسته های میلیاردر هست که برای به فکر جیب خود و هم سلکان خود هستند. دکترجان بیا ملت را نجات بده اینها برنامه ای جهت توسعه کشور ندارند. اللهم عجل الولیک الفرج
نا شناس 27 فروردين 1393
خدایا یعنی میشه برگرده ،باور کنید اشک در چشمانم جاری شد.
نا شناس 27 فروردين 1393
احمدی نژاد رجایی دیگر است نگاه دلسوزی به مردم داشت دوست داشت هرچی مملکت داره مال مردم باشه ومردم استفاده کنند
نا شناس 27 فروردين 1393
اگر یک بار دیگر اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت کنند و بعد از به سر کار امدنش توبه کرده و اعلام اشتباه کنند من خود را از دایره ی اصولگرایی خارج میکنم
علی 27 فروردين 1393
دکتر جان بیا به داد شرکتی ها و قراردادی ها برس که بیشتر از همه کار میکنند و کمتر حقوق می گیرند
کوشا 27 فروردين 1393
حاج محمود برگردالان با تجربه تر شدی /دوست و دشمنت را شناختی/این دفعه مقابل پولدرا واقعا بایست و همه چیز را بگو میدونیم بخاطر حفظ نظام و مصلحت چیزی نگفتی و برای همین هم سرزنش شدی عیبی یوخ ما دوستت داریم/دلمان می خواد مشایی را ول کنی هر چند ایشون مشکلی نداره اما ولش کن و دستورات مقام معظم رهبری را اجرا کن /بابت زحمات شما و وزرا در طول هشت سال تشکر می کنم چرا که خالصانه و مخلصانه برای قشر محروم جامعه کار کردین/آقایون اصلاح طلب به نرخ روز خور احمدی نزاد طرفداران سینه چاک داره /حاج محمود عزیز دوستت داریم
جانباز جنگ هستم 27 فروردين 1393
محمود تا حاله بود چه کلی بر سر ما زد از این به بد بزند اگر اون امام زمان را دید در

خواب شب با کی بود ؟امام زمان بیکار که نیست دنبال یک دورغگو باشد ؟در ضمن

احمدی نژاد از مدیر ها ی بی سواد و بچه بازی دور وره خود داشت دیگر جای در ب

بین مردم ولایت مدار ایران عزیز ندارد؟ ندارد؟ مثلا در مازندران چه اتفاقی افتاد از خ

خدا بترسید دیگر به میدان نیائید ؟با افراد خود خداحافظی کن؟؟؟ من یک فرد

مازندارنی هستم ایران را خراب ؟خراب ؟؟؟کردید .؟؟اگر دلت برای ایران میتطبد در

می سوزد .در حاله حاضر کنار دولت به این بزرگی وجوده پیدا و داخلی حضورپیدا

کن .با مردم ایران بازی نکن لطفآ نمایده مجلس یا دیگر....؟؟؟؟ خودت خراب نکن

رحیمی ؟مشائی؟موسوی ؟ووووووووو....... کجاهند ؟؟؟؟ زندان یا؟؟؟؟؟ پول پول

پول تمام شد ؟؟؟؟منم ایرانیم .....منم ایرانیم...منم ایرانیم ...جانباز جنگ ..کاره

دولتی ندارم کارگرآزاذ..آزاد...از خدا بترسید .از خدا بترسید همه...بد خواهان

ایران.........
نا شناس 27 فروردين 1393
واقعا دوستان دیگر درست گفتند اشتباه داشت مثل دیگران ولی به دل مینشست آدم خاکی و مردمی بود به خاطر همین مردم باهاش همکاری میکردن
11 27 فروردين 1393
محمود كجايي بيا حسن بيچاره كرد ملت را
نا شناس 27 فروردين 1393
دکتر جان برگرد اللهم عجل لولیک الفرج
محقق 27 فروردين 1393
احمدی نژاد فرزند پاک وطن است که 8 سال با خلوص نیت برای ملتش کارکرد . انشاء الله در سال 96 به عرصه ی انتخاباتی وارد شود.
منصف 27 فروردين 1393
جهت آگاهی بیشتر کسانیکه دولت آقای احمدی نژاد را غیرمنصفانه نقد میکنند به سخنان گهربار حضرت آقا در روز تودیع و معارفه دولت دهم به یازدهم دعوت میکنم که فرمودند :آنچه که من امروز باید به دوستان عرض کنم، در درجه‌ى اول خداقوّتى است؛ ان‌شاءالله که خسته نباشید. هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزى را شماها نشان دادید؛ یعنى دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ى برجسته‌اى است که نباید این را نادیده گرفت. همه‌ى کسانى که میخواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى کابینه‌ها، درباره‌ى رؤساى جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه در منظر عموم - و نظرى بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگى‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگى‌ها و امتیازاتى که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگى است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.
یک نکته‌ى دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهاى انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند. پس درود بر احمدی نژاد و دولت مردان صدیقش مورد اعتماد و اطمینان حضرت آقا بودند. انشاءالله سال 96 کاندیدای ریاست جمهوری شود.
نا شناس 27 فروردين 1393
تمام کامنتها را بدقت مطالعه کردم بلاشک نگارنده ی همه ی کامنتها یکی و دو نفر بیشتر نیستند و دارند شانتاژ خبری میکنند یک بابک زنجانی برای دست پاکی آقای احمدی نژاد کافی است ساده لوحی تا کجا که ایشان را مخالف میلیاردرها میدانند مثل اینکه چندهزار میلیارد زنجانی و گروه آریا و فامیلهای مشایی و رئیس بانک ملی و دهها کلاهبردار دیگه که نصف 750 میلیارد دلار درآمد نفتی را در جیب تیم احمدی نژاد و مشایی و بقایی و رحیمی و... ریختند کافی نبوده که دوباره هوس خالی کردن جیب دولت و مردم به سرشان زده بس کنید این بازی مسخره و عوامفریبی را
علي 28 فروردين 1393
محمود جان زنگار قبلي را از خود زدوده فاصله با كسانيكه از او حساسيت دارند وبا اعتقاد مطلق به ولايت ،ما بسيجيان منتظريم دسته كليد هاي صندوق زحمات وثمره انقلاب در حال تحويل به استكبار
نا شناس 28 فروردين 1393
احمدي نژاد در قلب مردم جاي دارد، چه رييس جمهور باشد و چه مثل اين روزها بدون هيچ مسووليتي و در سكوت. مردي كه براي ايران و ايراني عزت ميخواست و در برابر زورگويي ها سر خم نكرد.
نا شناس 28 فروردين 1393
آره درسته برگرد !
احمدي نژاد برگرد تا دوباره شاهد افزايش ساعتي قيمتها باشيم
برگرد تا دوباره شاهد گراني دقيقه اي طلا باشيم
برگرد تا دوباره شاهد دلار 5000 توماني باشيم
برگرد تا دوباره شاهد دشمني همه ي دنيا باشيم
برگرد تا دوباره شاهد بيچارگي و بدبختي بيش از پيش مردم باشيم
برگرد تا دوباره شاهد دشمني و زاويه گرفتن با رهبري و انقلاب باشيم
برگرد تا دوباره شاهد حضور مديران ضعيف و بيكفايت باشيم
برگرد تا دوباره شاهد تحريمهاي روزافزون باشيم !
برگرد تا دوباره شاهد اخلاسهاي 3000 و 1000 ميلياردي دولت مردانت باشيم
برگرد تا دوباره شاهد سقوط هواپيماها و خارج شدن قطارها از ريل آنهم بعلت بيكفايتي وزيرانت باشيم
برگرد تا دوباره شاهد مسكن مهر بي مهرت باشيم
برگرد تا دوباره شاهد نرفتن 12000 ميليارد پول نفت به خزانه ي دولت باشيم
برگرد تا دوباره شاهد دعواي هرروزه ي شما با دستگاهها و سران قواي ديگر باشيم
برگرد تا دوباره شاهد اختلاسها و راندخواري عده اي از دوستانت باشيم
برگرد تا دوباره شاهد رياست داماد پزشك عمومي در بيمارستان باشيم
برگرد تا شاهد گشت و گذارت با هزينه هاي 100 ميليوني براي يك استان باشيم
برگرد تا شاهد آمريكا رفتنت به همراه خانواده و اهل و عيالت باشيم
برگرد تا دوباره انتخابات مشكوك برگزار كني !
برگرد تا دوباره شاهد ...
آري برگرد دوباره برگرد تا آرامش نسبي اين مردم بدبخت را دوباره خرابش كني
آري برگرد آري برگرد ...

واقعا متاسفم براي مردمي كه عقلشان در چشمان و دنبال يكسري منافع شخصي هستند واقعا متاسفم
البته اين افراد معدود هستند همانهايي هستند كه ... ديگر اسمشان را نميبرم .
نا شناس 28 فروردين 1393
شتر در خواب بيند پنبه دانه
گهي لف لف خورد گه دانه دانه ...

احمدي نژاد به تاريخ پيوست به تاريخ
حسين 28 فروردين 1393
بی صبرانه منتظر بهاریم با یاران واقعی احمدی نژاد یارانی که ساده لوح نبوده واو و همراهانش را منحرف ننامند
555 28 فروردين 1393
آخ جون دوباره ميريم سكه ميخريم بعد از 4 سال ميشه 6 برابر سود كرد
حاج محمود 28 فروردين 1393
هرچه که بودی ما در این چند سال ریاست جمهوری اشک شوق مردم را برای حمایت از شما دیدیم نا رقص و پایکوبی نه ...
نا شناس 28 فروردين 1393
مردم چقدر زود فراموش میکنند این همه مصائب سالهای اخیر رو خوش به حال دولت مردها
داود 28 فروردين 1393
شما را بخدا همین صد سالی که مملکت را عقب انداختین بس است
هم وطن 28 فروردين 1393
همزمان با درخواست دولت از انصراف از یارانه ها ،هفت میلیارد تومان هزینه تعمیر استخر وسونا و جکوزی ساختمان ریاست جمهوری شد ! احمدی نژاد کجایی بداد مردم برسی
نا شناس 28 فروردين 1393
دوستی که گفتی احمدی نژاد دیگه رئیس جمهور بشو نیست.
متوجه باش حداقل اینو بهت قول میدیم ما قشر ضعیف جامعه تمام تلاش خودمون رو میکنیم تا یاور ما دوباره رئیس جمهور شه.شیرگاهی ریکا
لبیک 27 فروردين 1393
احمدی نژاد دوستت دارم که واقعا رجائی زمانی.
نا شناس 27 فروردين 1393
بنده به عنوان یک اصلاح طلب منتظر حضور دوباره دکتر هستم. صد رحمت به دکتراحمدی نژاد
لبیک 27 فروردين 1393
احمدی نژاد انقدر به فکر مردم بود که حتی برای نماز خواندن کنار وسیله نقلیه وقت را مقتنم می دانست. اما الان دیده می شود که آقایان آنقدر وقت اضافدارن 4 ساعت تمام اسب سواری می کنند.
نا شناس 27 فروردين 1393
يك بابک زنجانی برای دست پاکی آقای احمدی نژاد کافی است ساده لوحی تا کجا که ایشان را مخالف میلیاردرها میدانند مثل اینکه چندهزار میلیارد زنجانی و گروه آریا و فامیلهای مشایی و رئیس بانک ملی و دهها کلاهبردار دیگه که نصف 750 میلیارد دلار درآمد نفتی را در جیب تیم احمدی نژاد و مشایی و بقایی و رحیمی و... ریختند کافی نبوده که دوباره هوس خالی کردن جیب دولت و مردم به سرشان زده بس کنید این بازی مسخره و عوامفریبی را که خدا نسل شما را بزند .
مجید 27 فروردين 1393
وای شرایط برای بازگشت اش مهیا شده هرچی نیرو ضعیف و برگشتند اشک رهبری در آمد حامی محرومان برمیگرده عمر این دولت چهار ساله است
نا شناس 27 فروردين 1393
سر دبیر احمدی نژادی چرا تمام ارسال نظر های طرفداران احمدی نژاد را درج می کنی ، این چندمین پیام من است که درج نمی شود . احمدی نژاد برای همیشه به تاریخ پیوست لطفا مارا به عصر بربرییت نبرید اسلام دین مترقی شفاف و درست است تازه از مکر و حیله و دروغ داریم رهایی پیدا میکنیم .دیگر حتی اسم او را رسانه ای نکنید .
نا شناس 28 فروردين 1393
او همه مملکت را خل فرض کرده، فکر کرده مردم اختلاس 3000 و 9000 میلیلردی را فراموش میکنند. حفقان و مطرود شدن جهانی را از یاد میبرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 28 فروردين 1393
مردم پشت سر روحانی هستند نه پولدارها و سیاسیون
نا شناس 28 فروردين 1393
بگم بگم
بگم 3000 و 9000 میلیارد کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
نا شناس 28 فروردين 1393
راست میگی خیلی زحمت کشید.
این همه بدبختی میراث دوران احمدی نژاده دیگه
این دولت که 8ماهه اومد.
نمیدونم کیا هستند که میگن احمدی نژاد دوستت داریم؟
چه منفعتی بهشون رسید...
نا شناس 28 فروردين 1393
این حرکت عظیم انتخابات نه به احمدی نژاد بود...
کجا میخواد بیاد
تو قلب کی جا داره؟؟؟؟؟؟؟
محمد 28 فروردين 1393
شاید این جمعه بیاید شاید؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
نا شناس 28 فروردين 1393
احمدی نژاد به آقا زاده ها باج نداد چون همه را در جیب خود و اطرافیانش گذاشت یعنی در این 8 سال مشغول تربیت نسل جدید آقا زاده ها بود، این او بود که با طرح های اشتباهش در آن روز مشهور و معروف و طرفدار پیدا کرد ولی آیا فکر کردین چه ضررهایی پشت آن بود، کدوم طرح این آقا آینده نگر بود؟ فقط و فقط یه مثال بزنید؟ درسته ما عادت کردیم بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم که الآن انتخاب کردیم ولی 4 و 8 سال پیش بدتر را انتخاب کردیم.
علی 28 فروردين 1393
درود بر مشایی و احمدی نژاد.
منتقد 28 فروردين 1393
کجایی دکتر احمدی نژاد رییس جمهور مردمی و محبوب و حامی محرومان ،این دولت یازدهم برای استخر و سونای کاخ ریاست جمهوری و تزینات دفتر وزرای خودش در این بحران مالی کشور 7 میلیارد تومان هزینه کرد ( منبع جوان آنلاین) آنوقت از مردم انتظار دارند از یارانه انصراف بدهند!!!!!!! همین میلیادرهای پیرمرد میخوان به فکر قشر محروم جامعه باشند!!!؟ یاد شعری از لسان الغیب حافظ افتادم که فرمود: واعظان که این جلوه در محراب و منبر میکنند/ چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند. مصداق بارز این شعر عملکرد این دولت تدبیر و امید هست .
نا شناس 28 فروردين 1393
آقای آخری که گفتی نظر منو درج نمیکنی.. عزیزم شما اگه شمال نیوز بخونی همیشه. متوجه میشی که اتفاقا سردبیر حامی اصلاحاته.. فلذا در مقابل موج عظیم کامنتای حمایتی قطعا نتونسته چاپ نکنه.. وگرنه قطعا چاپ نمیکرد..
زنده باد دکتر احمدی نژاد
جویباری 28 فروردين 1393
دکتر به گفته رهبری هم نقاط ضعف داشت و هم قوت... اما بخدا از دولت روحانی بهتر ..100 روز ش که کار ساز نشد ..شعار بود هرجند احمدی نژاد هم از این شعار ها می داد ... اما برای من کارمند قردادای که داشتم تبدیل وضع میشدم با امدن روحانی تمام کارها خوابید شاید محمود جون بود الان ما ضرر نمیکردیم... محمود فدایی داری..
کارگر 28 فروردين 1393

از اونجایی که هرچی سنگه بر سر لنگه،این از ناگاهی ادمهای لنگه که همیشه طالب سنگ هستند و کارشون انداختن سنگ در چاهست.
محمد 29 فروردين 1393
محمود عزیز برگرد ، فقط کار خودته ، هر کسی را برای کاری ساختند و تو فقط رئیس جمهوری
سید کمال موسوی 29 فروردين 1393
دوستان من بعنوان یک احمدی نژادی دو.ست دارم برگرده... اما باید تا سال 96 تحمل کنید چون روحانی رئیس جمهوره .... ایشون فوقش تو مسائل سیاسی کشور فعاليت کنه .... پس بهتره همدیگر رو خراب نکنیم
م م 28 فروردين 1393
دکترجان .به خدای تبارک وتعالی قسم فقط این روزهارو می شمارم تادوباره به برگردی ودست در دست رهبرعزیز انقلاب امام خامنه ای وباحمایت مردم عزیز ایران اسلامی کشور رو به قله های افتخارات بین المللی برسونید .تا مشت محکمی بردهن دشمنان ایران ورهبری عزیز بزنیم----جانم فدا رهبر--م م
نا شناس 29 فروردين 1393
دکتر جان کجایی؟!!!
دلمون برات تنگ شده! دلمون برای کلمات قصارت، برای هاله نورت، برای پاره کردن قعطنامه دون ابرقدرتها، برای کاغذ پاره خواندن تحریمها،برای دروغ دانستن هولوکاست و برای هزاران هزار گلاب پاشی روی کشور تنگ شده!
دکتر بیا جون رحیم بیا
نا شناس 29 فروردين 1393
دکتر جلیلی عشقه
نا شناس 29 فروردين 1393
تدبیر و امید= بازنشسته های میلیاردر و بی حال و واداده در برابر غرب ( نمونه آخرش عمل گوش وزیر باتدبیر صنعت!! در آلمان) شمال نیوز سانسور نکن
نا شناس 29 فروردين 1393
احمدی نزاد کجایی می خواهند یارانه ما را قطع کنند شما می خواستید دو برابر کنید منتظر شما هستیم احمدی نژاد
بازرسان صنعت معدن وتجارت 29 فروردين 1393
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد
جمع از بازرسان صنعت معدن و تجارت که دارن اخراج میشن
ما همه آماد ه ایم دور بعد برای دکتر ستاد تبلیغاتی بزنیم
نا شناس 30 فروردين 1393
با اجراي هدفمندي يارانه ملت رو بدبخت كرد و رفت
سید محمد 30 فروردين 1393
ما احمدی نژادی هستیم و خاهیم ماند برگرد دوباره برگرد الان از کاری که کردیم پشیمون هستیم
عبداله 30 فروردين 1393
هشت سال درس عبرت کم بود دوباره بیاد .......... متاسفم برای کسانی که فقط به فکر باند و جناح خودشان هستند و به فکر ملک ملت نیستند .
پاسخ ها به این نظر
محمد 30 فروردين 1393
من هم برای شما متاسفم که 8 سال خدمت بی منت رو ابنطور قضاوت می کنی
اونهایی که برای منافعشون از دکتر حمایت میکنن رو به خدا واگزار میکنم
اما همه ما دیدیم که احمدی نژاد در این 8 سال با ملت مهربان بود و با رانت خواران و کانون های ثروت و قدرت درحال مبارزه
در صحنه بین الملل هم متاسفانه هر روز شاهد از دست رفتن عزت کشور عزیزمان هستیم
ونیست او که پاسخ یاوه گویی های شیطان بزرگ را بدهد
افسوس که قدرش را ندانستیم و نزدیک است که بفهمیم بهتر از او در آن زمان و آن شرایط نداشتیم
آیندگان قضاوت خواهند کرد..
نا شناس 29 فروردين 1393
دکتر احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری بود که برای مردم زحمت کشید و برای خدا تمام هجمه ها و اقدامات ناجوانمردانه را تحمل کرد. خداوند انسان های با ایمان را کمک می کند ولو اینکه دشمنان نخواهند. این دشمنان ابله، نمی دانند که خدا نمی خواهد در نهایت مفسدان و مغرضان، صاحبان زمین گردند ولو اینکه چند صباحی جولان دهند و با الفاظی سخیف، خود و دیگران را فریب دهند.
نا شناس 30 فروردين 1393
بی صبرانه منتظر ابر مرد خستگی نا÷ذیر حامی واقعی محرومان دکتر احمدی نپاد هستیم دوستان از الان ستاد ها رو فعال کنید
نا شناس 30 فروردين 1393
احمدی نژاد عوام فریب بود. کنار ماشین نماز میخوند تا ساده لوح ها را فریب بده. خدائیش دیگه وقت نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه مردم و کشور براش مهم بودند چرا 10 روز نیومد سرکار؟؟؟؟ اگه رهبری براش مهم بود چرا به حرفهای مقام معظم رهبری گوش نداد و مشایی را نگه می داشت؟
او هیتلر کوچک بود.
نا شناس 30 فروردين 1393
نمیدونم دلتون برای کدوم صحبت های احمدی نژاد تنگ شد؟؟؟؟؟؟؟ روح دید؟ بگم بگم؟؟؟خالی بندی؟//؟
پاسخ ها به این نظر
اصفهانی 31 فروردين 1393
دلشان برای اشتغال دو میلیون نفر در هرسال! ،اختلاسهای میلیلردی ، آمارهای کاذب ، رواج فرهنگ دروغ و تهمت ، افراط گرایی و خرافه پرستی ، بی قانونی ، باند بازی ، نا فرمانی از حکم حکومتی ولی امر مسلمین و خانه نشینی یازده روزه تنگ شد . دادا
امید 31 فروردين 1393
دمت گرم - جانا سخن از زبا ن ما می گویی - کارگر اخراج شده یکی از شرکت ها ورشکسته در زمان احمدی نژاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.883 seconds.