.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش حامیان دولت تدبیر امید رامسر به شایعات انتقال دانشگاه واحد بین الملل به ساری
شمال نیوز: رامسر علاوه بر داشتن سابقه دیرینه در بحث پزشکی و پیراپزشکی و موقعیت بی‌نظیر محیطی، محل مناسبی برای استقرار دائم واحد بین‌الملل پزشکی بوده و این دانشگاه را عضوی جدایی ناپذیر از پیکره رنجورشهرستان ومیراث ماندگاراین خطه می داند.

شمال نیوز: در پی شایعات انتقال دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر به مرکز استان، کمیته جوانان شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر امید رامسر بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش شمال نیوز متن اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار شمال نیوز قرار گرفت بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا أفتح بيني وبين فلان بالحق وأنت خير الفاتحين

مردم شریف،آگاه و نجیب شهرستان رامسر :

باستحضار میرساند متاسفانه چند صباحی است زمزمه ها و شایعات بسیاری مبنی بر انتقال دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر به مرکز استان در مقابل سکوت بسیاری از مسئولین مسئول و همچنین مقامات عالیرتبه استانی و سکوت رسانه های استان مازندران به گوش میرسد.

کمیته جوانان شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر امید شهرستان رامسر ضمن سپاس از نماینده محترم مردم شریف رامسر تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه محترم و فرماندار محترم شهرستان ،این اقدام نامهربانانه و شیطنت های تفرقه افکن گردانندگان ،مسببان و بازیگران اصلی این تصور خام را محکوم نموده و خواستار ورود هرچه سریعتر اقشار مختلف مردم شریف شهرستان رامسر و اقدام موثر نهادهای قانونی نسبت به موضوع فوق الذکر و پایان دادن به شایعات گاه و بیگاهی است که مزید نگرانی بسیاری از دلسوزان شهرستان میگردد .

کمیته جوانان شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان رامسر همچون سایر شهروندان شهرستان ازجمله طلاب ،بسیجیان،دانشگاهیان،فرهنگیان، پزشکان،مهندسین،هنرمندان،ورزشکاران و... معتقد است که شهرستان رامسر علاوه بر داشتن سابقه دیرینه در بحث پزشکی و پیراپزشکی و موقعیت بی‌نظیر محیطی، محل مناسبی برای استقرار دائم واحد بین‌الملل پزشکی در رامسر بوده و این دانشگاه راهمچون سایر دانشگاه های شهرستان و بسیاری دیگر از ظرفیت های موجود شهرستان رامسر به عنوان عضوی جدایی ناپذیر از پیکره رنجورشهرستان ومیراث ماندگاراین خطه میداند ونیز خوبتر میداند که تقویت،توسعه و تعالی این دانشگاه بی شک موجبات اعتلای بیش از پیش شهرستان رامسر را فراهم خواهد آورد.

مع الوصف نگارندگان این پیام ضمن تاکید بر ایستادگی بر حفظ میراث شهرستان و محکوم نمودن هرگونه اقدام تبعیض آمیز، تفرقه افکن و چالش برانگیز ،آمادگی خودرا با توکل بر خدا و حمایت شما مردم جهت پیگیری این مهم و پایان دادن به این شایعات از طرق قانونی اعلام مینماید.

به امید فصلی تازه و سرشار از امید و پیشرفت در شهرستان رامسر

کمیته جوانان شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان رامسر

26/01/1393

رونوشت:

1-استانداری مازندران

2-دانشگاه علوم پزشکی مازندران

3-فرمانداری رامسر

4-شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر

5-دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر

6-شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان رامسر

7-رسانه های مکتوب و مجازی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 فروردين 1393
آهااااااااااااااااااااااان پس دانشگاه بین الملل هم دارین هی راه میرین میگین هیچی نداریم هیچی نداریم.کلا حقتون گیلان بود که یه سرنوشتی مثل شهر زیبای رودسر داشته باشین................
پاسخ ها به این نظر
مهیار 17 مهر 1393
یعنی به نظرت اینارو از صدقه سری مازندرانی بودن داریم؟؟؟
نه عزیز من،رامسر هرچی داره از قبل انقلاب بهش رسیده..بعد انقلاب عزیزان آملی و بابلی و ساروی نزاشتن پول از بابلسر به این طرف بیاد
نا شناس 27 فروردين 1393
مازندران افتخار همه مازندرانی ها ورامسری ها میباشد . علوم پزشکی مازندران (ساری) هم همینطور.
سایه 27 فروردين 1393
مازندران و هر چی افتخار داره یا نداره برای شما سارویها . ما رامسریها گیلکیم نه مازنی . رامسر مرکز قوم دیلمی .
پاسخ ها به این نظر
مجتبی 30 فروردين 1393
آخه برادر جان شما که لهجتون زمین تا آسمون با گیلک ها فرق داره.شما گالش هستید نه گیلک. و من طی صحبت با دوستای رشتی ام متوجه شدم که اصلا لهجه شما رو نمی فهمن!
سایه 30 فروردين 1393
برادر؟! تفاوت ما با اونا زمین تا آسمون نیست با شما هست که زمین تا آسمونه
نا شناس 27 فروردين 1393
اميدوارم انتقال دانشگاه علوم پزشكي به منزله انتقال علوم پزشكي وتجهيزات پزشكي نباشدتا مردم عزيز اون منطقه متضررنشوند ودرقبال ان امكانات بهداشتي ودرماني دريافت كنند.
نا شناس 27 فروردين 1393
با سلام واحد بین الملل رامسر از دانشکده های متبوع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران می باشد.در ضمن شهر ساری دارای 2 دانشکده پزشکی که یکی متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و دیگری متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران می باشد.حالا نمیدونم این شایعات رو که درست میکنه .تو هیچ شهری در دنیا 3 تا دانشکده پزشکی نداریم و اصلا هم منطقی نیست.یاد حدکت جروج بوش افتادم برای حمله به افغانستان برج دو قولوی نیو یورک و بهانه کرد .رامسری های عزیز هم دیگه به همه چیز حساس هستند .به امید روزیکه مازندران به 35 استان مستقل تجزیه بشه تا همه به آرزوی قلبی خودشون برسن و خیالشون راحت بشه
پاسخ ها به این نظر
مجتبی 30 فروردين 1393
احسنت برادر
نا شناس 27 فروردين 1393
***************ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران که ساروی نیست ولی اگه لازمه ما ساروی ها هم نامه میزنیم و میگیم راضی نیستیم این دانشگاه از رامسر به مرکز مازندران شیفت داده بشه*******************************
سجاد 27 فروردين 1393
در جواب فردی که گفت شما همه چی دارید باید عرض کنم شما الآن در استان کرمان نگاه کنید شهرهای بم و جیرفت و رفسنجان در شرق و جنوب و غرب استان کرمان دارای دانشگاه علوم پزشکی مستقل از مرکز استان هستند و حتی شهر سیرجان هم در غرب استان کرمان دارای دانشکده پزشکی هست که البته به مرکز استان وابسته هست . یعنی دانشگاههای علوم پزشکی به خوبی در سراسر استان پخش شده اند . اما در مازندران در شرق استان دو دانشگاه علوم پزشکی در ساری و بابل در فاصله چهل کیلومتری از یکدیگر وجود دارد اما در غرب استان فقط ما را به وجود رشته پزشکی در دانشگاه آزاد تنکابن و وجود دانشکده بین الملل پزشکی در رامسر که به دانشگاه مرکز استان وابسته هست دلخوش کرده اند . در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی مستقل کجا و اینها کجا . و عجیبتر اینجاست که مناطق غربی استان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی واقع در ساری قرار دارند ، در حالی که عقل و منطق حکم میکند که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی واقع در بابل قرار بگیرند که حداقل چهل کیلومتر به ما نزدیکتر است ؛ اما در واقع الآن دانشگاه علوم پزشکی بابل مانند جزیره ای در مازندران شده که شهرستانهای بابل و آمل و بابلسر و فریدونکنار را از بقیه شهرها جدا کرده . به هر حال تنها راه ارتقای بهداشت و درمان در غرب مازندران تأسیس دانشگاه علوم پزشکی مستقل است.
نا شناس 27 فروردين 1393
ساری خودش دانشگاه علوم پزشکی داره برای چی یه دانشگاه دیگه بیاره؟
سید 27 فروردين 1393
چرا این همه سر و صدا . مگر فرقی هم میکنه رامسر با ساری .مهم اینه که الان تهرانی ها همه جای مازندران را تصاحب کردند از گلوگاه تا رامسر شاید این دانشگاه را هم تهرانیها ببرند تهران .چون اونها اگر همه دانشگاه مختلف بین المللی داشته باشند می گویند کم است .پس چرا ما با هم درگیر شویم .من از سال 1380 تا سال 1390کارمند یکی از ادارات رامسر بودم مردم رامسر خیلی خوبند .من و همسرم در این شهر تنها بودیم ولی صاحبخانه خوب و باحالی ... داشتیم اصلاً احساس غریبی نکردیم اگر این دانشگاه در رامسر باشد خیلی هم خوب است.
نا شناس 27 فروردين 1393
حالا مگه چی شده. ساختمونشو که نمی کنن نمیارن ساری. جاش حتما می خان یه دانشگاه دیگه یا بیمارستانی چیزی بزنن. اه شما هم الکی شلوغش می کنید.
نا شناس 27 فروردين 1393
الکی شلوغش نکنید.......
نا شناس 26 فروردين 1393
سلام رشتی ها!!!!!!!!!!!!!!! چی شد حالا ادعای مازنی بودن دارین؟
نا شناس 26 فروردين 1393
با سلللللللللام بیمارستان های(((( بابلسر و فریدونکنار و آمل))) تحت دانشگاه علوم پزشکی مازندرانه و نه بابل.
نا شناس 26 فروردين 1393
سلام نظر اول را نفهميديم اصلا چي ربطي به گيلان و شهر رودسر دارد اصلا رودسر چي مشكلي دارد مردم شهرهاي رامسر و تنكابن مي خواهند به سرزمين مادري خود برگردنند آيا ايرادي دارد شما ببينيد مردم اين شهرها براي كارهاي روزانه شان از جمله بيمارستان خريد و غيره به مركز كدام استان مراجعه مي كنند ساري يا رشت فاصله رشت تا رامسر 80 كيلومتر است آيا مي دانيد فاصله رامسر تا ساري بيش از 300 كيلومتر است.
دانشجو 27 فروردين 1393
حال اين ماجرارو ما دانشجوهاي اون دانشگاه ميفهميم كه ٥ سال با كمترين امكانات دانشگاهي و بيشترين هزينه خونواده جايي كه اصلا لايق نيست درس ميخونيم و متاسفانه مردم اين شهر با خودخواهي و فقط وفقط به فكر ممافع خودشون هستن و به اين فكر نميكنن اگر پزشك هاي بيسوادي ازينجا فارغ تحصيل بشن روزي گريبان گير خودشون ميشه و تا الانم با نفوذ دولت قبلي اينجارو نگه داشتن
به جاي اصرار بي جا به فكر جووناي مردم وبودجه و مريض هاي اين مملكت باشين
شهري كه امكاناته ابتدايي زندگي نداره چطور ميتونه اين همه پزشك تحويل جامعه بده آخه به خاطر خدا يكم منتطقي باشين نه تعصبي!!!!!
پاسخ ها به این نظر
من 30 فروردين 1393
دانشجوی گرامی
مردم شهر من خودخواه نیستند. مشکل از دولتی است که بدون نظر کارشناسی کارها را انجام می داد. اگر رامسر دارای زیر ساخت این دانشگاه نبود چرا امتیاز این دانشگاه را به رامسر دادند.
الان حدود 5 سال است که این واحد در رامسر وجود دارد سوال اینجاست چرا مسئولان کاربلد دانشگاه مازندران واحد بین المللشان را تجهیز نکردند؟!!
مردم شهر من به حرکات مسئولینی که با دست پیش می کشند اما با پا پس می زنند مشکوک اند....تجهیز نکردن این واحد معنایش چیست؟!! یعنی چند صباحی مهمانیم .......
باید غرب مازندرانی باشی تا درک کنی.......
نا شناس 27 فروردين 1393
با سلام

به امید تشکیل استان کاسپین
نا شناس 27 فروردين 1393
تنکابن و رامسری گیلک هستند نه مازنی!
نا شناس 27 فروردين 1393
قابل توجه بینندگان محترم سایت شمال نیوز
حالا متوجه شدید که ساروی ها وشرق استانی هاچقدر خود خواه و مغرورند و همه چیز را برای خود میخواهند؟
چندی قبل هم میخواستند اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران -نوشهر رو منحل کنند که با هوشیاری مسئولان منطقه بخیر گذشت.
مشکلات ما با این حرکت ها حل شدنی نیست، چاره کار تشکیل استان مستقل از نور تا رامسره و بس/چالوسی ریکا
امان زاده 27 فروردين 1393
آقای ریس دانشگاه علوم پزشکی به داد کارمندان قردادای این دانشگاه برس ... سری به حکم حقوقی شون بزن.
جواد 28 فروردين 1393
بیاد ساری عالی می شه همه امکانات و دانشگاهها در ساری جمع شدند تبادل اطلاعات خوب می شود
مهندس هاشمى 28 فروردين 1393
بهترين كار انتفال اين دانشگاه از رامسر به سارى و دانشگاه مادر ميباشد هم از لحاظ امكانات و موقعيت جغرافيايى براى دانشجويان و هم از لحاظ رفت و آمد اساتيد دانشگاه كه همشون مجبورن در هفته چند روز رو از سارى به رامسر رفت و آمد كنن كه هم زمان تشكيل كلاس هاشون از حالت نظم خارج ميشه و هم استاد اون بازدهى لازم رو نداره....
مهدوی 28 فروردين 1393
کارمندان قردادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارن از گرسنگی میمیرن انوقت اینها دنبال چی هستند اینها انقدر امکانات ندارند انوقت رامسر بیاد ساری...
نا شناس 28 فروردين 1393
متاسفم که عده ای فقط به افتخار نام و نشانی زندگی میکنند اما هرگز فکر نکردند این دانشجوها با کدام امکانات و استاد میخواهند در رامسر دکتر شوند. اگر در نهایت بیسوادی موجب خدای نکرده مرگ کسی شوند چه کسی مسئول هست. وقتی استادی از ساری میاید و در مدت 10 ساعت مداوم نصف کتاب را تمام میکند که زحمت رفت و آمد را نداشته باشد چگونه انتظار دارید پزشکان باسوادی در آینده داشته باشید. نگرانی رامسری ها از رکود تجارت و اجاره خانها است ولی مطمئن باشید روزی از خدا هست. اجازه دهید مسئولان علوم پزشکی خودشان تصمیم بگیرند
کوچک مردم 29 فروردين 1393
با سلام خدمت مردم عزیز غرب استان ببخشید تا موقعی که دولت قبلی با شما بود و نماینده ای با نفوذ در دولت قبل داشتیدوتمام امکانان را برای غرب استان می خواستید دم از جدایی و انفکاک از استان مازندران را می زدید اما در دولت جدید ارث خور شده اید اما این را بدانید شما باید زیر نظر مرکز ولایت مدار مازندران باشید ./
نا شناس 28 فروردين 1393
شمال نیوز خودم هیات علمی دانشگاه همین دانشگاه هستم. خدا میداند در این شهر توریستی چه اتفاقی برای دانشجویان در پارتی ای آنچنانی میگذرد و چه تعدادی به انحراف کشیده شده اند. این همه آسیب و دوری از مرکز به چه ارزش و هدفی؟ کدام تدریس و کدام تجربه از بیمارستان و دانشگاه در رامسر؟ واقع بین و منصف باشیم ما دانشگاه رامسر را برای افتخار شهر خودمان با دانشجویان بیسواد و خدای نکرده منحرف شده میخواهیم؟ یا انسانهایی عالم با بهترین روش تدریس و مراقبت از همه مسائل در دانشگاه مادر در ساری؟ قضاوت با شما جوانان راهبردی رامسر
نا شناس 29 فروردين 1393
با سلام خدمت مردم عزیز غرب استان ببخشید تا موقعی که دولت قبلی با شما بود و نماینده ای با نفوذ در دولت قبل داشتیدوتمام امکانان را برای غرب استان می خواستید دم از جدایی و انفکاک از استان مازندران را می زدید اما در دولت جدید ارث خور شده اید اما این را بدانید شما باید زیر نظر مرکز ولایت مدار مازندران باشید ./ سلام کردی گیریم علیک حالا برو....کن بخواب ضمنا لازم نکرده واسه مردم شریف غرب استان تعیین تکلیف کنی شماها اگه یه کمی انصاف داشتین به حق خودتون قانع بودین و بودجه غرب استان و بالا نمی کشیدین.مشکل ما انتقال دانشگاه وامثالهم نیست. خانه از پای بست ویرانه./ تا استان مستقل نشیم جوراب پای ما رو هم مدعی میشین.!!!!کجوری ریکا
مجتبی 30 فروردين 1393
بابا چقدر شلوغ می کنین.ما نه غرب آباد داریم نه شرق آباد. یه کمربندی ساری رو 37 ساله نتونستن درست کنن... همه استانا مرکز استان یه سروگردن از همه شهرها بالاتره الا مازندران.تا اسم ساری می یاد همه اعتراض می کنن.
حسين 29 فروردين 1393
واقعا به حال اين قوم تنها بايد تاسف خورد و بس...
فقط و فقط فكر منافع خودشون هستند...
آخه عزيز من ظرفيت ها و امكانات اين شهر رو اول بسنج بعد بگو دانشگاه ارثيه ى ماست....!!!
تويى كه چشم بسته ميگى نبايد اين اتفاق بيفته فكر اجاره دادن خونه و منافع شخصيت هستى و بس و الا تو كه متوجه نميشى سطح علمى كشور يعنى چى، تربيت بهينه پزشكان آينده كشور يعنى چى رفت و آمد اساتيد از سارى به رامسر يعنى چى، بازدهى اساتيد يعنى چى، اتمام همه سرفصل هاى كتاب به جاى فشرده كردن كلاس و حذف بخشى از دروس يعنى چى..... امكانات محدود رفاهى و علمى يعنى چى....
يكم به خودمون بيايم.... يعنى چى كه آقاى رئيس به داد كارمنداش برس و سرى به فيش حقوقيشون بزن!!!!!!
من 30 فروردين 1393
خیلی برات متاسفم که این گونه درباره جوانان این کشور حرف می زنی...
اگر می دونی پارتی میگیرن و به پلیس خبر نمیدی مدیون مایی....... یعنی در شهر شما ساری ، بابل و.... همه چی گل و بلبله و همه دانشجویان عزیز شما همیشه در حال دعاو زیارت فقط دانشجویان رامسری مشکل دارند.....
مدیون همه هستی....... برو توبه کن
نا شناس 31 فروردين 1393
با کمی تعمق و تفکر برای پیشرفت علمی در هر نقطه از کشور باید تلاش جدی کرد با شایعه پراکنی و انتقال و جابجایی کاری از پیش نمی رود . اخذ اعتبار برای تشکیلات اینگونه دانشگاهها در سطح بین المللی آبروی کشور را محفوظتر کرده ،بخش خصوصی نیز برای اعتلای این مهم و حفظ و آبادانی از هیچ کوششی دریغ نورزند.
سیدهادی 17 مهر 1393
با سلام و احترام
خدمت برادران عزیز باید عرض کنم قرار نیست که همه امکانات مازندران در سه شهر ساری آمل و بابل تجهیز شود و بقیه شهرها مثل نوشهر محمودآباد رامسر و تنکابن از این امکانات بی نصیب باشند..حال فرماندار رامسر هرچه گفته باشد،اما این دلیل نمیشود شما این را در بوق و کرنا کنید تا همین امکانات مختصر که به غرب استان رسیده را نیز سهم خودتان کنید....از همین رفتارها میتوان دلیل این را فهمید که چرا مردم غرب استان خواستار تشکیل استان جدید هستند و نمیخواهند دیگر جزئی از مازندران به محوریت ساری باشند،زیرا ناحقی ها را در تخصیص بودجه و امکانات بین شهرها دیده اند...انقلاب اسلامی ما برای همه شهرها پر برکت بوده ،لیکن تنها شهری که روند نزولی رشد امکانات و زیرساختها را در بعد از انقلاب به خود دیده رامسر است...چرا مردم باید بگویند که اگر انقلاب نشده بود رامسر اکنون از بهترین شهرهای ایران و جهان بود،چرا عدالت را در مورد رامسر لحاظ نمیکنید؟؟ اگر رامسر امکانات لازم ب ای این دانشگاه را ندارد ،خب بدهید این امکانات را،چرا به این بهانه همه چیز را در شرق استان جمع میکنید؟؟..مسئولان شرق استان با بی عدالتی و تخصیص بودجه و امکانادت به شهرهای خودشان مردم را هم به ارزشهای انقلاب بدبین کرده اند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.