.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهلت دو هفته‌ای 2 نماینده به وزیر کار

 شمال نیوز: نشست کمیسیون اجتماعی عصر امروز برگزار شد و ۲ نماینده سوال کننده از وزیر کار به وی ۲ هفته مهلت دادند که مشکلات موجود را رفع کند.
 محمد اسماعیل سعیدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: طرح الحاق یک تبصره به ماده (5) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد. در این طرح گفته شده بود که تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف می‌شوند در انتصاب افراد به مشاغل از وزارت اطلاعات استعلام کنند.

وی ادامه داد: کلیات این طرح در جلسه امروز تصویب نشد چرا که تأکید شد که این روال در حال انجام است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: امروز همچنین سؤالات غلامرضا اسداللهی نماینده محترم تربت‌جام، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، جلیل جعفری نماینده خلخال و حسین طلا نماینده تهران از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد. البته برخی از نمایندگان از سؤال منصرف شدند.

سعیدی گفت: در جلسه سؤالاتی در مورد حوزه کار، بیمه‌ها، مسائل وزارتخانه و تأمین اجتماعی بود و نهایتاً آقایان محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و غلامرضا اسداللهی نماینده محترم تربت‌جام فرصت دو هفته‌ای به وزیر کار دادند که طی جلساتی بررسی شود و اگر انتظارات آنها برطرف نشد، سوال به صحن ارجاع شود.

وی در پایان گفت: به دلیل کمبود زمان تعدادی از سؤالات نمایندگان از وزیر کار نیز در جلسه بعدی پرسیده خواهد شد. /250 تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.534 seconds.