.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۴۰ هزار تومانی حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان پس از ۱۲ سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکترسید تقی نوربخش، زمان واریز حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را فروردین امسال، همراه با متمم افزایش حقوق 25 درصدی آنان دانست.

وی همچنین گفت: حق سنوات بازنشستگان نیز حدودا 10 برابر شده است و به افرادی که بیش از 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، به میزان هر سال، 5 هزار ریال پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بودجه سال 93 این سازمان را بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان دانست و افزود: از این میزان اعتبار حدود 11 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان، 29 هزار میلیارد برای پرداخت مستمری و مابقی نیز برای طرحهای عمرانی و سایر هزینه های تامین اجتماعی هزینه می شود.

نوربخش گفت: 120 میلیارد تومان برای مسکن، وام ازدواج و وام تحصیلی در بودجه سازمان برای مستمری‌بگیران مصوب خواهد شد که پس از تدوین آئین نامه‌های آن در خدمت مستمری بگیران و بیمه شدگان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مشمول همه 14 بند این سیاست‌هاست و یک ستاد اجرایی برای تبیین و عملیاتی کردن آن با حضور کارشناسان در سازمان ایجاد شده است.

نوربخش گفت: این سیاست‌ها می‌تواند مبنای برنامه‌های پنج ساله ششم قرار گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.