.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخریب مسجد خمسه طیبه گرگان شایعه است

 شمال نیوز: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: بحث تخریب مسجد خمسه طیبه شایعه است و اینکه چرا عده ایی از افراطیون و سایت های خبری استان به این شایعه دامن می زنند، جای سوال دارد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اجرای طرح آفتاب در یکی از بافت های فرسوده شهرستان گرگان، طبق موافقت نامه هاو جلسات مستمر 30 موقوفه در طرح آفتاب شناسایی شده است اما تاکنون صحبتی از تخریب مسجد خمسه طیبه به میان نیامده است.

وی ادامه داد: هیچگونه مکاتبه و صحبت شفاهی درخصوص تخریب این مسجد انجام نشده است؛ اگر بخشی از این شایعات هم درست باشد، هر اقدامی در این خصوص باید بر مبنای شرع و در چارچوب قانونی آن صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: هیچ مرجعی و بدون اذن نماینده ولی فقیه اجازه تخریب و یاجابجایی مسجد را ندارد و تاکنون نیز تقاضایی از سوی مجریان و هیات مدیره طرح آفتاب برای تخریب مسجد خمسه طیبه مطرح نشده است.

حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهار داشت: با توجه وقف هایی که انجام می شود این مسجد حتی اگر وقف نامه مکتوبی نداشته باشد از نظر اداره اوقاف و امور خیریه موقوفه است و هم تاکید می کنم این اداره، اجازه تخریب مسجد خمسه طیبه و موقوفه را بدون اجازه اذن نماینده ولی فقیه و خارج از چارچوب شرع و قانون انجام نخواهد داد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.