.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف هیات رییسه و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی ساری از دریافت یارانه

 اعضای هیات رییسه و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، انصراف دهندگان هدف خود را پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید اعلام کرده اند.

اعضای هیات رییسه و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ابراز امیدواری کردند که اقدامشان در عینیت بخشی به مطالبات رهبری در مسیر اجرای سیاست های کلان کشور با عزم ملی و مدیریت جهادی موثر بوده و گامی موثر برای رسیدن به پله های ترقی و پیشرفت برای نظام جمهوری اسلامی واقع شود.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری که در سال 1353 تاسیس شد، هم اکنون دارای سه هزار و 300 دانشجو و حدود 50 نفر عضو هیات علمی و کارمند دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 فروردين 1393
اعضای محترم هیات رییسه و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خود بهتر می دانید حق مدیریت بعضی از آقایان بیش از کفایت آنها است!!! اگر واقعا خود را پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید می دانید خواهش داریم که از حیف میل بیت المال جلوگیری کنید یک آدرس کوچک چرا آقای دکتر ق- ن هنوز اتومبیل دولتی با راننده شخصی پایه یک دارد!!!!
نا شناس 26 فروردين 1393
من یکی از کارکنان این دانشگاه هستم
کی گفته ما انصراف دادیم!!!!
خبر دورغ!!!
نا شناس 26 فروردين 1393
جناب آقای دکتر بهمنیار عزیز و آن دسته از هیات رییسه محترمی که نیت شان عینیت بخشی به مطالبات رهبری در مسیر اجرای سیاست های کلان کشور با عزم ملی و مدیریت جهادی است لطفا نگذارید مستقلات و عرصه سایت بسیار زیبای دانشکده منابع طبیعی از بدنه دانشگاه جدا شود و مثل مدیریت سابق که ساختمان طبرستان و 100 هکتار زمین سوته را فدای جاه طلبی و ارتقای مدیریت چند روزه خود کرده بود تکرار شود.
خودی 26 فروردين 1393
تعداد کارمندان و هیات علمی بیش از سیصد نفر می باشد. لطفا اصلاح کنید
ا 26 فروردين 1393
آقای ق -ن بیش از 6 سال است که همین گونه است. اما در مورد دیگر آقایان و حق مدیریتشان خدا می داند. هرچه است ظاهرا قانونی است. خلاف نیست.وگرنه مراکز قانونی بررسی و پیگیری می کردتد.
نا شناس 27 فروردين 1393
یارانه شان خود به خود قطع میشد
نا شناس 27 فروردين 1393
آدرس کوچک دیگر جلو گیری و اصلاح برخورداری از حق التدریس نجومی و حق مسئولیت میلیونی همزمان مدیران و اضافکاری نکرده و بی حساب و کتاب بخش کوچـــــــــــکی از کارکنان نور چشمی تمام دوران است که قانونمند و شفاف شدن آنها در دوره جدید با مدیریت جناب آقای دکتر بهمنیار بیشــــــــتر بیشــــــــتر احساس می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.