.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان منصوب شد
شمال نيوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشارزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ابوطالب قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان شد

ابوطالب قزلسفلو صبح یکشنبه طی مراسم رسمی معرفی شد.

 

به گزارش شمال نيوز، در این مراسم قایم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و عضو شورای عالی با توجه به اهمیت منابع طبیعی گفت: کره زمین که حدود چهار و نیم میلیارد سال پیش تشکیل شده است یک محفظه پر از گازهای مسموم بود و این گیاهان و درختان بودند که شرایط را برای زندگی ما انسان ها مهیا کردند.ناصر مقدسی با اشاره به سوره انفال ادامه داد: انسان امانتدار این انفال است و حق ندارد هر گونه که می خواهد از آن ها استفاده و بهره جویی کند.

وی خاطر نشان کرد:‌ ریاست جمهور بعد از تشکیل دولت تدبیر و امید به دفعات از مسایل محیط زیست و منابع طبیعی صحبت کرده اند و با حمایت های وزیر جهاد کشاورزی حفظ و حمایت های لازم از این منابع صورت خواهد گرفت.

مقدسی افزود: بین ماموریت و مسیولیت های ما از یک سو و امکانات ما از سوی دیگر فاصله زیادی وجود دارد.

وی گفت: اخیرا بعد از چند ماه کار کارشناسی، قانون منابع طبیعی جدیدی را تهیه کرده ایم که ساز و کارهای تازه ایی برای تامین منابع مالی سازمان پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت مردمی و نهادینه سازی آن از سیاست های مهم سازمان است که خوشبختانه در استان گلستان کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به چهار اصل حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری گفت: امروزه ما در بخش جنگل، مرتع، آب و خاک و ... مسیولیت سنگینی بر عهده ایی داریم.

ابوطالب قزلسفلو ادامه داد: محور اول توسعه در استان گلستان کشاورزی، منابع طبیعی و دامپروری است و محور دوم نیز با توجه به آمایش سرزمین به درستی گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نداشتن تخریب کمی در جنگل افزود: تخریب های کیفی که در جنگل وجود دارد بر اثر تنش های محیطی، تغییرات اقلیمی، آفات و امراض، حضور دام و ... بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث حفاظت از منابع طبیعی نیاز به مشارکت مردم داریم تا از این منابع که به صورت امانت در نزد ما قرار دارند برای تحویل آن به نسل بعد تلاش کنیم.

قزلسفلو افزود: وقتی فرهنگ منابع طبیعی به یک باور عمومی تبدیل شود و مشارکت وجود داشته باشد می توان کارهای بزرگی انجام داد.

در انتهای این مراسم با قرایت حکم ابوطالب قزلسفلو از سوی معاون وزیر جهاد کشارزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور وی به عنوان مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان منصوب شدند.

از مهم ترین سوابق مدیریتی قزلسفلو می توان به ریاست جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت و معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان اشاره کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 25 فروردين 1393
با تبریک به جناب آقای قزلسفلو به خاطر انتخاب ایشان .و امیدواریم با تغییر در مدیران شمال کشور جنگل به روزهای نشاط آور تبدیل گردند.از ساری سرهنگ محسنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.33 seconds.