.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب فرماندار زن و مخالفت شدید امام جمعه
شمال نیوز: این شهرستان کاستی ها ومشکلات زیادی دارد که حتی هر مردی هم نمی تواند آن را سامان دهد چه برسد به اینکه با فشار وجناح بازی یک خانم بخواهد فرماندار شود؟ ما همچنان مخالفت خود را اعلام می کنیم در انتصاب این خانم،لذا از استاندار می خواهیم دست از جناح بازی ...

به گزارش شمال نیوز، خطیب جمعه بندر ترکمن با نارضایتی از انتصابات استاندار در فرمانداری، بار دیگر مخالفت شدید خود را از انتصاب گزینه مورد نظر استاندار برای فرمانداری بندرترکمن اعلام نموده وگفت: از آمدن این خانم برای نشستن بر مسند فرمانداری شهرستان راضی نیستم.آقای صادقلو چرا حکم سرپرستی را برای این خانم زده اید؟مگر شما نگفتید از میان تمام گزینه ها سابقه افراد را بررسی می کنید؟ما از دولت تدبیر می خواهیم با تدبیر برخورد کند نه جناح بازی ولابی گری ،مگر نه اینکه همه باید برای پیشرفت امور وخدمت به مردم دست به دست هم دهیم؟

محمدصالح منصوری با بیان اینکه برای ساختن شهرستان و ازبین بردن کاستی ها ومشکلات موجود باید تمام تلاش را انجام داد افزود:بندرترکمن کاستی ها ومشکلات زیادی دارد که حتی هر مردی هم نمی تواند آن را سامان دهد چه برسد به اینکه با فشار وجناح بازی یک خانم بخواهد فرماندار بندرترکمن شود؟ ما همچنان مخالفت خود را اعلام می کنیم در انتصاب  این خانم،لذا از استاندار می خواهیم دست از جناح بازی بردارند و گزینه شایسته را انتخاب کنند.

امام جمعه شهرستان  گریزی به دیدار رهبر معظم انقلاب را با مسئولین هسته ای کشور داشته وخاطرنشان ساخت:مذاکرات باید ادامه داشته باشد وفعالیتهای ما در زمینه رشد انرژی هسته ای وغنی سازی اورانیوم ادامه داشته و تداوم یابدچرا که تعطیلی این انرژی ملی به هیچ وجه عملی نخواهد شد این پیامی است که اتحادیه اروپا باید آن را آویزه گوش خود کند.

منصوری با اشاره به قانون هدفمندی یارانه ها وثبت نام افراد نیازمند در این طرح تصریح کرد:همه باید به دولت کمک کنیم وبا عزم ملی ومدیریت جهادی اگر توان مالی لازم را داریم از گرفتن یارانه انصراف بدهیم چرا که با انصراف از یارانه دولت خدمات خود را در بخشهای بهداشت درمان وسایر منابع گسترش داده واز منافع این طرح بهره مند می شویم.

ایشان استفاده بهینه در حاملهای انرژی را ضروری دانسته وتاکیدکرد:دولت نظارت خود را درزمینه حاملهای انرژی داشته باشد وحمایت از کشاورزان را با دادن سوبسیدهای بیشتر برای رسیدن به اقتصادی پویا فراهم کند./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 فروردين 1393
آقاي امام جمعه محترم لطفا با ديد بازتر به مسائل نگاه كنيد. اينهمه ناكارامدي مردها كه ناشي از پيشنهاد و نظر آقايان است كه آنها بر كرسي پست هاي مديريتي مي نشيند چرا اين سوال مطرح نمي شود كه اينان توانايي انجام كار را ندارد يا نه از صدر اسلام تاكنون زنان پابه پاي مردان حضور داشته بعضا در مسائل سياسي،فرهنگي،اجتماعي بسيار قوي عمل كردند پس درود مي فرستيم بر زنان قهرمان ايران زمين كه هميشه ايام الگو و سرآمد كل دنيا بوده اند
نا شناس 24 فروردين 1393
خيلي متاسفم شدم در كشور ايران ، مسلمان ، شيعه اين همه تناقض در مورد نگاه به زن ؟؟؟ شما رو به قرآن كمي بيشتر مطالعه كنيد . ما زنان هم انسانيم !!!! حق كار داريم ، حق زندگي داريم و حق حضور در جامعه و تعين سرنوشت جامعه . نه فقط به وقت راي گيري و يا همسر كسي شدن؟؟؟ مديريت هم مانند ديگر عرصه هاي جامعه حق زنان هست.
نا شناس 24 فروردين 1393
جناب حاج آقا منصوري امام جمعه محترم جنابعالي اگر مخالفت داشتي قبل از اينكه حكمي صادر كنند اعلام مي كرديد الان كه معارفه انجام شد به نظرم اين مخلفت اقتدار فرماندار را زير سوال مي برد
نا شناس 24 فروردين 1393
از واکنش بجای و درست امام جمعه بندر ترکمن کمال تشکر را داریم مگر در استان مرد کم بود که یک زن بخواهد فرماندار این شهر شود.
مجيدي 24 فروردين 1393
.... زن فقط و فقط بايد در خانه كار كند و بچه داري و كارهاي ديگر انجام دهد بدرد فرمانداري و حتي پستچي هم نمي خورد
نا شناس 24 فروردين 1393
يه جوري درباره زن بودن صحبت مي كنين كه ياد همون حرف هاي قديمي كه زن ناقص العقله ميوفتيم بس كنيد
نا شناس 24 فروردين 1393
مرد ها شاغل شوند بهتر است باعث كاهش نرخ بيكاري مي شود
مهر 24 فروردين 1393
لطفاً اجازه بدهید فرماندار جدید کارش را شروع کند و بعد از چند ماه از ناتوانی ایشان صحبت کنید. چرا ارزیابی عجولانه انجام می شود؟
یک مرد ایرانی 24 فروردين 1393
متاسفیم که در این عصر صحبت از زن و مرد بودن می شود.
نا شناس 24 فروردين 1393
زا اینکه از هر هر قشر و جناحی و قوم و طایفه ای در راس مدیریت در سطح استان انتخاب شوند خوب است اما باید شایسته سالاری و توانمندی افراد مد نظر قرار گیرد . قرار گرفتن در جایگاه فرماندار برای شخصی که مدت محدودی بخشدار بوده و بعد از آن در حاشیه بوده و فعالیتی نداشته ، آیا توان اداره امور شهرستان را دارا خواهد بود ؟ الله اعلم به خیر بگذرد .
علی 24 فروردين 1393
اتفاقا خانمها ازنظر کارایی بهتر ووجدان کاری بالایی دارند.وکارها را به نحو احسنت انجام میدهند.
j 24 فروردين 1393
یک فرماندار باید مدیریت ،توانمندی ،جسارت ،تحصیلات داشته باشد که خانم ها هم دارند وپس نتیجه می گیریم که یک خانم هم می تواند مدیر وفرماندار خوبی باشد ،باورندارید ،امتحان کنید؟
hamid 24 فروردين 1393
باعث تاسفه که می بینیم زنان ما چه توانایی هایی دارند ولی اونها رو تضعیف میکنیم
سپهر 24 فروردين 1393
بحث زن یا مرد بودن مطرح نیست،زن اگر توان مدیریتی داشته باشد هیپگونه اشکالی ندارد،بحث شایسته سالاری هر دو جسیت در راس امور اجرایی مطرح است.
مهدی 24 فروردين 1393
آقای امام جمعه از شما بعیده که اینطور بدون ترمز پیش برید مگر خانمها چه مشکلی دارند این نظر شماه با موازین شرعی سازگار نیست به نظر بنده شما به این موضوع سیاسی نگاه می کنید
نا شناس 24 فروردين 1393
زنها اگر نباشند كه شما را .... مي گيرد. زنها بهتر از مردها كار مي كنند. نسبت به كارشان احساس مسئوليت بيشتري دارند. كور شوند كه نمي توانند ببينند. اگه نسبت به زن چنين نظري داريد چرا براي گرفتنش خود را تيكه پاره مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 24 فروردين 1393
مبارك است. چشمانشون در بياد كه نمي تونند ببينند.
نا شناس 23 فروردين 1393
زن در اسلام از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردار است
اگر این خانم توانمند ومدیری لایق است چه اشکالی دارد بر مسند فرمانداری خدمت کند؟
مشکلاتی که مردم دارند از بی تدبیری و ندانم کاری بسیاری از مدیران مرد است
نا شناس 23 فروردين 1393
. من خودم یک مردهستم و محل کارم خانومی مسئولیت دارد واقعا کوشا وساعیست ومسائل راخیلی ظریفتر از یک مرد میبیند . برای پیشرفت کشور باید تلاش کرد چه مرد چه زن . از حرف شما هم بوی جنهح بازی میاید .
جمال 23 فروردين 1393
خیلی خوبه آفرین به این استاندار باجرات .خوب ئمگه زن آدم نیست
نا شناس 23 فروردين 1393
* لیلقت مهمه یا جنسیت - تا اعلام نظر آقایان بر مبنایی شرح وظایف شان باشه بعضی خودشان را وکیل مردم و عقل کل می دانند.
نا شناس 23 فروردين 1393
متاسفم برای همه انهایی که به زن اینگونه می نگرند.شمایی که می نویسید پستچی هم نمی تواند باشد... نمی دانم در چه مقام و شغلی هستید ولی با جرات بگویم وجدان کاری یک زن برابر است با حضور 100 مرد در یک اداره .هر جا دزدی .دروغ . پول خوری است پای یک مرد در میان است.
تیموری 23 فروردين 1393
اتفاقا خانمی که قرار است فرماندار شود بومی شهرستان و سابقه چندین سال کار در فرمانداری را دارد و در کارش موفق بوده است.امیدواریم با انتخاب این فرماندار خانم در استان گلستان الگویی شود برای استان مازندران و سایر استانها.چرا شهردار زن نداریم؟چرا مدیر کل خانم نداریم؟وقتی توان مدیریتی برابر دارند چرا از وجود خانمها استفاده نشود.مثلا چه ایرادی داشت رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یا بابل خانم انتخاب می شد؟چرا شهردار یکی از مناطق ساری از میان خانمها انتخاب نمی شود؟چطور همه دم از حقوق زن و مقام زن می زنند اما ظاهرا این مقام به پست مدیریتی ختم نمی شود.
ساناز 24 فروردين 1393
زن و مردش که مهم نیست. چه بسیارند زنانی که از 100تا مرد هم مردترند.
ناشناس 24 فروردين 1393
ایا ندادن حکم فرمانداری برای زنان تضییع حقوق آن هاست ؟؟شان زنان بسیار بیشتر از این حرف ها ست
علی ایمانی 24 فروردين 1393
اینکه خانم ها در کارشون دقت بیشتری نسبت به آقایان دارند و به قول کامنت گذار محترم اهل رشوه نیستند ، شکّی نیست . کافی است به کشورهای دیگر بنگرید که داراری پادشاه ( ملکه ) ، رئیس جمهور ، صدراعظم و وزیر زن هستند . همین آقای ظریف ما ( وزیر امور خارجه ) با این همه لبخند و سوسه ...... امضاء : یک مرد
نا شناس 24 فروردين 1393
فاتحه بندر تركمن را بخوانيد لطفا
حسن صابر 25 فروردين 1393
چه اشکالی دارد مگر زنها ادم نیستن؟
علی 25 فروردين 1393
بهترین آشپزها مردهامیباشند,بهترین پزشکان مردها هستندبهترین خیاطها مردها میباشند...درصورتیکه زنهادراین زمینه هافرصت بیشتریا لااقل برابری با مردان داشتند,یک وزیرزن برای بهداشت ودرمان انتخاب گردیدکه متاسفانه نابود کرد بهداشت ودرمان کشور را.
كمال 26 فروردين 1393
طبق دستور اسلام مديريت خانه با خانم است با شرح وظايف همسرداري،بچه داري و آشپزي كه خود اينها خيلي
مهم و مقدس است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.905 seconds.