.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جریان جنجالی" برای بازگشت عجله دارد؛
احمدی‌نژادی‌ها پشت چراغ‌ قرمز!
از آغاز سال جدید، ˈمحمود احمدی نژادˈ و یارانش تحرکات تازه ای در عرصه اجتماعی و رسانه ای داشته اند. تحرکاتی که گمانه زنی ها درباره افزایش تلاش ها برای بازگشت به عرصه قدرت از جانب آنها را افزایش داده است.

به گزارش شمال نیوز، این تحرکات تازه با سفر احمدی نژاد به مناطق عملیاتی جنوب کشور در عید نوروز کلید خورد. پس از آن برخی سایت های خبری مدعی شدند که او در جریان سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور دولت روحانی را با حکومت بنی امیه مقایسه و بر جمله معروف «مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی» تاکید کرده است.

این در حالی است که پس از آن دفتر محمود احمدی نژاد مشخصا اظهارات وی در خصوص دولت یازدهم را تکذیب کرد و بدون اشاره به تاکید احمدی نژاد به جمله «مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی» بر وابستگی این دو یار غار صحه گذاشت.

در همان روز اسفندیار رحیم مشایی پس از مدت ها سکوت خود را با مصاحبه ای کوتاه با سایت میدان 72 شکست. میدان 72 رسانه ای است که به تازگی و پس از فیلتر شدن سایت نکات پرس، رسانه نزدیک به احمدی نژاد، با همان خط و مشی و همان حال و هوا فعالیت خود را آغاز کرده است.

مشایی در این گفت وگو به انتقادات دولت روحانی نسبت به عملکرد دولت احمدی نژاد پاسخ داد و گفت: می خواهند ناکارآمدی خود را به پای دولت قبل تمام کنند این فضا استمرار نخواهد داشت، اجازه بدهید تمام تیرهایشان را پرتاب کنند؛ تنها مظلومیت احمدی نژاد است که بیشتر هویدا خواهد شد.

در تعطیلات نوروزی، حسن روحانی رییس جمهوری ایران در جلسه هیات دولت بار دیگر به طور تلویحی از عملکرد دولت احمدی نژاد انتقاد کرد و گفت که ما هنوز در حال آواربرداری هستیم.

پس از آفتابی شدن دوباره احمدی نژاد و مشایی نوبت به چهره دیگری از این حلقه بود تا با موضع گیری خود موج به راه افتاده زنده نگه دارد.

غلامحسین الهام در گفت وگویی، آنهایی را که وی احمدی نژادی خواند دعوت به اتحاد کرد و گفت: دوستان احمدی نژاد باید با وجود اختلاف با هم کار کنند، ما یک مشکلاتی داریم، تحریکات، حساسیت ها، مشکلات اخلاقی، حسادت ها، تنگ نظری ها و … وجود دارد، ضمن اینکه ممکن است از نظر تحلیلی هم ایراد وجود داشته باشد.

این سخنان را شاید بتوان تایید بر احتمال آغاز تحرکات جریان موسوم به احمدی نژادی برای بازگشت به عرصه سیاسی و قدرت دانست.

منتقدان احمدی نژاد هم البته این احتمال را رد نمی کنند که زمینه این جریان به دنبال بازگشت به قدرت هستند.

در همین حال احمد خورشیدی، دبیر کل جمعیت خدمتگذاران و پدر داماد احمدی نژاد که تا پیش از این انتقادات تندی نسبت به احمدی نژاد مطرح می کرد، در گفت وگو با فرارو گفت: احمدی نژاد هم مثل هر رییس جمهور دیگری پس از دوران مدیریت و ریاست جمهوری اش تنها از مسوولیت قبلی خود کناره گیری کرده است و این به معنای کناره گیری از همه فعالیت ها از جمله سیاست نیست.

او معتقد است که عملکرد دولت فارغ از اینکه چه شخصی در راس آن باشد، می تواند زمینه برای بازگشت به عرصه سیاست و قدرت را برای احمدی نژاد فراهم کند.

خورشیدی اگر چه معتقد است 9 ماه زمان زیادی برای قضاوت نسبت به عملکرد روحانی نیست، اما می گوید گذشت همین زمان عملکرد دولت روحانی سبب شده است که اقبال نسبت به جریان احمدی نژاد افزایش یابد.

دبیرکل جمعیت خدمتگذاران، با تاکید بر اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها پاشنه آشیل دولت روحانی است، می گوید: شک نکنید که اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها که منجر به حذف خواسته و یا ناخواسته بخشی از یارانه بگیران سابق خواهد شد آن هم در شرایطی که در کشور ما همه خود را مستحق دریافت یارانه می دانند حتی افراد ثروتمند می تواند یک نارضایتی عمومی را در سطح جامعه نسبت به دولت ایجاد کند.

وی می افزاید: در کنار بروز این نارضایتی، افزایش شیب قیمت ها و عدم توانایی احتمالی دولت در کنترل آن هم می تواند به عاملی مضاعف در کاهش اقبال نسبت به دولت روحانی تبدیل شود. بنابراین همانطور که در دوره ای یارانه در افزایش اقبال به احمدی نژاد موثر بود، همین یارانه ها در کاهش اقبال به دولت روحانی می تواند تاثیرگذار باشد.

بر این اساس همین نقطه ضعف در کنار رفع نواقص سیاست های جریان موسوم به احمدی نژاد می تواند زمینه برای بازگشت به قدرت را برای این جریان فراهم آورد.

این پیش بینی در حالی مطرح می شود که سوء مدیریت و عملکرد نامطلوب دولت احمدی نژاد در طول هشت سال گذشته بعید است به این زودی نه تنها از یاد مردم، بلکه از یاد حاکمیت برود. این عملکرد که به زعم مرکز آماری که اتفاقا خود احمدی نژاد بر آن مدیریت می کرد سبب شده که کشور هشت سال از مسیر پیشرفت دور شود. همچنین اصطکاکی که او با نهادهای مختلف در کشور ایجاد می کرد، فضای ناآرامی را بر عرصه سیاست داخلی کشور حاکم کرده بود که همه اینها در کنار هم منجر به آن می شود که چراغ پیش روی احمدی نژادی ها همچنان قرمز باشد./ فرارو


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 فروردين 1393
سلطان قلب محرومين ومستضعفان جهان احمدي نژاد
نا شناس 24 فروردين 1393
روی یخ بنویسید که برگردید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مشکوری 24 فروردين 1393
دوست داریم دکترجان انشاء الله انتخابات سال 96 اسم شما در لیست باشد.
سید 24 فروردين 1393
دولت نهم و دهم به اندازه تمام دولتهای بعد از انقلاب برای کشور کار کرد، چرا با انتخاب متن گزینشی عملکرد دولت سختکوش و پرتلاش نهم و دهم را زیر سوال میبرید . ان الله مع الصابرین
نا شناس 24 فروردين 1393
این فضا سازی ها برای این است که آقایان نیروهای احمدی نژاد را نگه دارند جو روانی و ترس راه بیاندازند تا دولت در جابه جایی مدیران اقدامی نکند. ولی از آقای دکتر فرجی دانا بابت تغییر سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی تشکر فراوان داریم زیرا با انتخاب آقای دکتر بهمنیار آرامش به دانشگاه برگشته است و فضای ترس و یاس به فضای امید تبدیل گردیده است
نا شناس 24 فروردين 1393
منتظز بازگشتت هستیم مرد.
احمد 24 فروردين 1393
امدن احمدی نژاد دیروزود دارد ولی سوخت وسوز نداره انهای که احمدی نژاد را مهره سوخته میدانید غافل هستند که خود سوخته اند
amir 24 فروردين 1393
آره واقعا نیاز هست که برگرده
برگرده که دعواها شروع بشه
برگرده که هتاکی ها و بی حرمتی ها شروع بشه
آره
واقعا نیازه همچین آدمی برگرده به ما نمیاد جو آرامی تو مملکت حاکم باشه !!!!!!!!!!
مومن 24 فروردين 1393
با نافرمانی از حکم حکومتی ولی امر مسلمین و خانه نشینی یازده روزه حتما تائید صلاحیت نمی شود . دکترجون
رضا 24 فروردين 1393
ارادت گذشته را به دکتر احمدی نژاد ندارم ولی چرا اینطور تیتر می زنید. خاتمی هم با همه کارهای بدی که انجام داد و در مقابل نظام ایستاد بازهم هر روز حرف می زند و مصاحبه میکند و در مراسمات مختلف شرکت میکند. چرا درباره اون اینطور نمیگید؟
ss 24 فروردين 1393
شمال نیوز با مناسبت و بی مناسبت به دنبال تخریب دولت گذشته است.
نمیدانم این اصرار برای چیست؟
حالا یا می آید یا نمی آید، شما همین هفته قبل تمام این اخبار را منتشر کردید، ولی دوباره دارید مرور معنی دار و تخریبی می کنید.
ضمنا دو کامنت هفته گذشته مرا منتشر نکردین، این برخلاف عرف کاری شماست.
حقیقی 24 فروردين 1393
بازگشت احمدی نژاد یا آمدن یک شخصیت اصولگرای دیگر محتمل است چون بازنگری در رفتار اصلاح طلبان در همین 9 ماه نشان میدهد آنها هم دروغ زیاد می گویند آنها هم .... بالاخره اینکه خانواده ای که مادر از دست داده و فرزندان رفتند زندگی دیگر تشکیل دادند پدر اقساط همه آنها را میپردازد فقط یک خانه دارد این پدر الان هم ا زسبد کالایی محروم شد و هم دارند زورا زورا از او میخواهند یارانه اش را هم تگیرد کسی که 900 هزار درامد ماهانه دارد ولی 700 هزار قسط میدهد بقیه پول آب و برق ... روی یارانه برای خورد و خوراک زندگی حساب کرده است . نشان میدهد احمدی نژاد اصولی تر روی این گنجینه و سهم مردم حساب کرده بود . دولت تدبیر نتوانست در حالیکه مشکلات اقتصادی زمان احمدی نژاد فقط یک سال آخر بودکه باعث آن تحریم های شدید است و با آمدن روحانی تحریم برئاشته شد ولی معلوم نیست وقتی سوبسید ها را حذف کردیم چرا قیمت ها را به وضع قبلی برنمیگردانند . اینها سوالات نا تمام است ما میخواهیم دوباره همان سیاست ها بر گردد شخص مهم نیست سیاست های درست اقتصادی احمدی نژاد را ادامه دهند الان سرمایه داران گردن کلفت تر می شوند مستضعفان به حساب نمی آیند دوره احمدی نژاد همین سیم کارتها یادتان است که از کجا به کجا رسید ؟ دیدید که الان اشرافیت دارد بر میگردد مردم گرایی رفت . ما میخواهیم دولت مردم گرا داشته باشم قالیباف و احمدی نژاد و رضایی و روحانی ندارد مهم سیاست است سیاست دولت روحانی اشراف گرایی شده است
نا شناس 24 فروردين 1393
با انتصاب دکتر بهمنیار تمام پروژه های ارزشی دانشگاه متوقف شده و تمام کارهای انجام شده و به اتمام رسیده رییس گذشته را گزارش می دهد. وی در صحیتهایش حتی یک برنامه هم ندارد. فقط و فقط برای انتقام گیری و قفل کردن کارهای پیشرفتی دانشگاه کار می کند. خفقان بدی در دانشگاه حکمفرماست. عضو هیات علمی دانشگاه
نا شناس 24 فروردين 1393
دوست داریم دکتر
داود 24 فروردين 1393
این کامنت ها گویای واقعیتهاست نه نظر مخالفین احمدی نژاد
نکا 24 فروردين 1393
دوستت داریم احمدی نژاد عزیز مایی حتما بر میگردد و بر ظالمان میتازد
مالامیری 23 فروردين 1393
درود بر احمدی نژاد
ایشااله که برگردد وهمه عزت وشرف و غیرت از دست رفته توی این چند ماهه رو بهمون برگردونه
سید کمال موسوی 23 فروردين 1393
اقای شمال نیوز مطالب ما رو ک نمی زاری... جدیدا هم زدذی تو کار احمدی نژاد دلت شما هم تنگ شده برای احمدی نزاد ؟ یا .......... بهر حال بقول دوستی خاتمی هم بعد این همه گند کاری مصاحبه میکنه و در روزنامه و سایت ها ثبت میشه کسی هم مشکلی نداره ...
علیرضا 23 فروردين 1393
((روی یخ بنویسید که برگردید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))
من روی اتش نوشتم !
نا شناس 23 فروردين 1393
اونهایی که از احمدی نژاد تعریف میکنند حتما منافعشان به خطر افتاده که این جور نظر میدن وگرنه در دولت احمدی نژاد چیزی به جز فلاکت و بدختی و حقارت ندیدیم
نا شناس 23 فروردين 1393
انشاا... كه بيايد ما عزت مي خواهيم و عطوفت و مهرباني با مردم نه با ...
اصولگرای مازنی 23 فروردين 1393
باسلام خدمت همه اصولگرایان عزیز.امید است در اینده جایگاه واقعی طیف خود را دوباره احیا کنیم..این دولت فقط به بازماندگان اصلاحات در دهه های اخیر خدمت میکند و برنامه مدونی برای جوانان ندارد..امید داریم به سال اینده با چهره های اصولگرا ولو احمدی نژاد یا قالیباف یا جلیلی...سلامتی امام زمان و امام خامنه ای صلوات
سید 23 فروردين 1393
محبوب قلبها دکتر احمدی نژاد درود بر امیر کبیر انقلاب اسلامی ایران
منصف 23 فروردين 1393
دکتر احمدی نژاد به اندازه تمام دولتهای بعد از انقلاب در زیر سایه حضرت ولی عصر و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه برکاته برای ایران اسلامی کار کرد . خسته نباشید فرزند پاک وطن.
نا شناس 23 فروردين 1393
سربازتم حاج محمود،فدایی داریی.
شمال نیوز جان مرد باش بزار کامنتو
نا شناس 24 فروردين 1393
احمدی نژاد قدر تو رو ندونستیم.
نا شناس 24 فروردين 1393
یعنی میشه احمدی نژاد دوباره برگرده ورئیس جمهورشه؟؟؟؟
نا شناس 24 فروردين 1393
احمدی نژاد تو رو خدا بیا که بیچاره شدیم.
نا شناس 24 فروردين 1393
آقایی که گفتی منافعشون درخطره
بنده در دوران احمدی نژاد هم بیکار بودم وبه روحانی رای دادم اما الان واقعا ازدست روحانی!!!!از سبدکالاش بگیر برو تا یارانه بگیر بروتا...
نا شناس 24 فروردين 1393
محمود بیا ، تنها شدی رفیقت چاوز مرد
نا شناس 24 فروردين 1393
ای عباس رمدانی چرا همیشه دنبال تخریب دکتر احمدی نژاد هستی
نا شناس 24 فروردين 1393
اگه قرار باشه که مقاله بنویسی یک طرفه ننویس عادل باش
نا شناس 24 فروردين 1393
ما دیگه نمیخوایم 80 سال دیگه به عقب برگردیم.اونهمه درامد نفتیو به باد داد. یادتون رفت هر روز که میرفتیم داروخانه دارو دوبله میشد . توروخدا عاقل باشید
علی از مشهد 24 فروردين 1393
لطفا پشت سر مرده حرف نزنید. به لحاظ سیاسی احمدی نژاد مرد و مرده بر نمی گردد.
نا شناس 24 فروردين 1393
شمال نیوز حیا کن.نون به نرخ روز خور.بادمجون دور قاب چین.سلام بر محمود کبیر.حسن کلید ساز خالی بند.کور خوندی فتنه گران .روحانی چهار ساله هست
نا شناس 25 فروردين 1393
چونكه خودش را سرباز اقا (مقام معظم رهبزي ) ميداند ماهم استقبال ميكنيم
نا شناس 25 فروردين 1393
آقای احمدی نژاد اون سری نفت را سر سفره برد سری بعد همه حتما تو بشقاب مردم میریزه خواهشا این قدر احمدی نژاد نگید تواین این مملکت چیزی نگذاشت جز بدبختی و آواره گی مردم بیچاره اون هم یارانه دادنش که چهل تومان داد چهارصد تومان از جیب مردم بدبخت میگرفت هنوز هم نتوانستیم پول برق و آب و گاز را تسویه کنیم کم غصه قسط عقب افتاده داشتیم حالا با ید غصه هر لحظه قطع کردن برق وآب .گاز هم را داشته باشیم آخر اینهایی که این تعریفها را مکنند همان خلع پست شده ها هستند که تشنه مقام خودشان هستند اینها بفکر مردم نیستند به فکر خودشان و موقعیت از دست رفته شان هستند
عدالت 25 فروردين 1393
شعار درود بر مخالف من هر روز پر رنگتر میشود اول که آن بلا را سر خانم راستگو آوردند بعد که منتقدین را بی سواد خواندند و حالا هم از ریس جمهوری که از رهبری حکم مجمع دارد کلا خانه نشین شود و حرف نزند
عرشيا 25 فروردين 1393
حداقل دوره احمدي نزاد صحبت از همجنس بازي نبود صحبت از نفاق و...نبود
اينقدر ذليل نبوديم ..الان بايد گزارش موشكها مون بديم بيگانه ...
نا شناس 25 فروردين 1393
راست میگه بنده خدا بیاد و یک عدد نجومی و تاریخی اختلاسی در تاریخ ثبت کنه.
دعواها شروع بشه. خالی بندی ها افزایش پیدا کنه.
ظلم و ستم و استبداد این مردک زبان زد شده
هادی 25 فروردين 1393
کشور از مرده بادها و زنده بادها دارد فلج میشود.حل مشکل ایران افراد نیستند بلکه این سیستم مریض اداری است که نابودگر است.
نا شناس 25 فروردين 1393
تاریخ قضاوت خواهدکرد که چقدر قدرنشناس بودیم
میرزایی 25 فروردين 1393
ایران رئیس جمهوری قدرت مند و ولایی و پیرو خط امام می خواهد نه غرب زده
محمد 25 فروردين 1393
متاسفانه در طول حكومت آقاي احمدي نژاد خيلي ها به ايشان انگ ضد ولايت فقيه زدند - راي خود و اطرافيان خود را راي افراد روشنگر و دانشگاهي دانسته و راي اكثريت مردم را رايي نا آگاهانه و عوامانه دانستند بايد بگويم ضربه اي كه ايران از ابتدا تا كنون خورده و مي خورد از قشر تحصيلكرده و روشنفكر است نه از مردمي كه هميشه در صحنه بوده و به اعتقادات خود پايبندند فقط يك كلام متذكر مي شوم به آنهايي كه خود را ولايي مي دانند آقا فرمودند: در دولت نهم و دهم انديشه هاي امام زنده شد، اقتدار ايران حفظ شد و ... آقايان كدام دعواها مي خواهد شروع شود دعواهايي كه خودتان آغاز گر آن بوديد آيا غير از اين است كه آقاي احمدي نژاد در سال آخر و ماههاي آخر با سكوت فقط به فكر انجام امور بود. الان دلمان خوش است كه مذاكرات 1+5 و ديگر مذاكرات به وفق مراد است اما قدرتهاي جهاني كار خود را مي كنند اهانت پشت اهانت
نا شناس 24 فروردين 1393
بگم بگم شعار ماست خالي بندي افتخار ماست
حسين 24 فروردين 1393
رويه مردمي و ساده زيستي و شجاعت او بايد حفظ، و روحيه لجاجت، تكروي و وابستگي شديد به يك نفر بي سروپا بايد حذف شود
نا شناس 25 فروردين 1393
دولتها فدایی نظام هستند؛فرقی ندارد که باشد؛احمدی نژاد قربانی فاز اول هدفمندی یارانه ها بود!روحانی قربانی فاز دوم ؛بعد دولت بعدی ادامه کار را انجام میدهد؛مهم نجات دولت از ورشکستگی میباشد؛ملت دنباله رو
متین 25 فروردين 1393
محمود عزیز مایی
javad 25 فروردين 1393
زنده باد بهار
نا شناس 25 فروردين 1393
بي صبرانه منتظرتيم محمود جان
نا شناس 26 فروردين 1393
بيا مرد بيا كه چه زود دلتنگت شديم
نا شناس 26 فروردين 1393
ارزش احمدي نژاد رو مشايي ، رحيمي ، پوستين دوز ، خاوريها وآن 90 نفري كه هزاران ميليار ميليار از بيت المال اين مردم فقر زده را به يغما بردند ، ميدانند وما دلخوش 40 هزارتومان يارانه اي كه از سر ترحم به ما داده دلخوشيم . واقعا چه ساده ملتي هستيم!!!!!!!!!؟؟
ابراهیم 26 فروردين 1393
افرادی مثل احمدی نژاد با حرفای پوپولیستی زدنشون جامعه مارو به گند کشیدن. یادمون نرود بزرگترین اختلاس تاریخ کشور در زمان این آقا بود، یادمون نرود امسال مثل بابک زنجانی را. یادمان نرود اتفاقات سال 88 را!
نا شناس 29 فروردين 1393
شما رو بخدا فکر این چیزها نباشید . هر رئیس جمهوری اومد بعد از رفتنش ازش به بدی یاد می کنند. هیچ رئیس جمهوری بدرد ما نمی خوره ......بی خیال......
محسن 11 ارديبهشت 1393
امیر کبیر زمان حال ایران.انشاالله مجددا به صحنه سیاسی کشور باز گردد.توهین افترا دروغ بستن به این مرد خدا از طرف کسانی که مدعی هستند این اعمال از گناهان کبیره است.ظاهرا خواص نااهل باگناهان کوچک وبزرگ اجین هستند.
محسن 11 ارديبهشت 1393
راستی میدانید بعضی ارانسانها را در روز قیامت وقتی چشمها وگوشها و زبانشان را برای محاکمه ار سر جدا کردند سر را به بهشت میفرستند.میدانید چرا؟اخر اکبند هستند.وهیچ گناهی مرتکب نشده اند.
محسن 11 ارديبهشت 1393
چه جو ارامی .شیب کند نیست که هست.جشن تند نیست که هست من روحانی هستم نیست که هست .والی ماشاالله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.164 seconds.