.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان گیلان ؛
استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس
شمال نیوز: طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی توسط 13 تن از دیگر نمایندگان مجلس به دلیل عدم رسیدگی به وضعیت پروژه راه‌آهن مشهد به شمال کلید خورده بود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان از استیضاح وزیر راه و شهرسازی در هفته آینده خبر داد.


به گزارش شمال نیوز، حسن تأمینی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی تا هفته آینده اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده‌های روستاهای گیلان به دلیل نداشتن شانه خاکی مناسب و جداکننده وسط تبدیل به جاده‌های مرگ در استان تبدیل شده‌اند افزود: هنوز بسیاری از قول‌هایی که برای بهبود وضعیت جاده‌های سطح کشور داده شده بود محقق نشده است.

نماینده مردم رشت در مجلس، مهم‌ترین دلیل برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی را عدم پاسخگویی به نمایندگان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حوزه راه‌های کشور و مسکن مهر به ویژه رسیدگی به اتمام چند پروژه راه‌آهن در سطح کشور هنوز سئوالات بسیاری بی‌پاسخ مانده است.

تأمینی گفت: بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان حدود چهار ماه است در انتظار دیدار با وزیر راه برای بررسی مسایل به ویژه پروژه‌های نیمه کاره در گیلان هستم.

وی با تصریح بر اینکه هنوز تکلیف راه‌آهن گیلان و 11 کیلومتر باقیمانده آزاد راه این استان مشخص نشده است، اضافه کرد: این امر نشانه کم‌لطفی وزیر راه نسبت به گیلان است.

نماینده مردم رشت در مجلس نظر نمایندگان با استیضاح وزیر راه را مساعد خواند و خاطرنشان کرد: بسیاری دیگر از نمایندگان مجلس با استیضاح این وزیر موافق هستند.

پیش از این نیز در سال گذشته طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی توسط 13 تن از دیگر نمایندگان مجلس به دلیل  عدم رسیدگی به وضعیت پروژه راه‌آهن مشهد به شمال کلید خورده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 فروردين 1393
نماینده محترم تو اصلا عددی نیستی در مجلس تو میخای با این کارت خودت را بزرگ جلوه بدی.وقتی تو دفتر وزیر راهت نمیدن چطور میخای از حق مردم دفاع کنی؟
علی 21 فروردين 1393
ای کاش راه آهن گرگان گنبد مشهد اجرایی بشود.
نا شناس 23 فروردين 1393
مدير كل راه و شهرسازي مازندران كي ميره ؟ عملكردش اصلا قابل قبول نيست.
منصف 23 فروردين 1393
جاده ساری به سمنان از صنایع چوب و کاغذ مازندران به بعد جاده مرگ هست با عرض 7 متر که دوتا ماشین فقط میتوانند رد شن هرساله کشته های زیادی براثر تصادف در این محدوده ها داریم. بدون انکه جاده حاشیه داشته باشد. آقای دامادی و شجاعی نمایندگان شهرستان ساری در مجلس شماها از این جاده برای رسیدن به دودانگه و چهاردانگه استفاده میکنید جای بسی تاسف هست لاقل به راهی که به منطقه خودتان میرسد نتوانستید بازگشایی کنید اونوقت ادعای استانی و کشوری دارید!!! شان و جایگاه نمایندگی مرکز استان را با عملکرد بسیار ضعیف خود زیر سوال بردید!!! آقای شجاعی شما بهتره همون دنبال پستی برای خود توی دولت یا صداو سیما باشید دور بعدی وجود نداره. آقای دامادی آرزو بر جوانان عیب نیست این 3 سال عملکرد شما نشان داد که بعلت عدم کار اجرایی توسط شما قبل از نمایندگی عملکرد بسیار ضعیفی داشته اید ، شما باید چندین سال کار اجرایی بکنید تا بتوانید کارنامه خوبی در مجلس داشته باشید برگردید شهردار یا یک پست مدیرکلی بگیرید برای سالیان اتی برنامه ریزی بکنید. مدیر محترم سایت شمال نیوز برای ارج نهادن به مقام خبرنگاریتان این کامنت را درج نمایید. یا علی مدد
جوادي 23 فروردين 1393
سلام برنماينده شجاع چرادس دس مي کنيداميدوارم نظرشماعزيزان رنگ نبازددوستان مسامحه شمامساوي باسرشکستگي است دوستان نماينده اميدوارم اقدام جهادي درفصل بهارصورت ازجانب شماصورت بگيرد ديگه وقتشه درعمل اقدام جهادي کنيد موفق باشيد
نا شناس 24 فروردين 1393
از آن واجب تر باید وزیر صنعت و معدن عزل یا استیضاح شود که واقعا این وزرارتخانه را با گستاخی های بی خردانه به ورطه نابودی کشانده است
نا شناس 25 فروردين 1393
ما اصلا راه داریم که وزیرشو داشته باشیم!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم راه........
ما باید وزیر چاه ودست انداز داشته باشیم نه وزیر راه!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.