.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون صنایع دستی مازندران خبر داد
بازدید ۵۲۶ هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی مازندران

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۵۲۶ هزار نفر در ایام نوروز از نمایشگاه های ۱۵ گانه صنایع دستی در شهرستان های استان بازدید کردند.

رحمت علیزاده در گفت و گو با تسنیم در ساری اظهار کرد: 428 غرفه صنایع دستی شامل نمایشگاه های ملی، منطقه ای، استانی، شهرستانی در ایام نوروز از محصولات هنرمندان این حرفه مازندران در معرض دید مردم و مسافران قرار گرفت.

وی افزود: شهرستان های نوشهر، رامسر و سوادکوه به ترتیب با 100، 90 و 30 غرفه صنایع دستی، پذیرای مسافران و مردم شهرهای استان در ایام نوروز بودند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه نمایشگاه های صنایع دستی مازندران از 27 اسفند 92 تا 6 فروردین 93 در شهرهای مختلف استان برگزار شده بود، تصریح کرد: به دلیل استقبال مسافران و مردم از این نمایشگاه ها، بسیاری از نمایشگاه های شهرهای مختلف استان تا امروز تمدید شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برآوردهای اولیه، بیش از دو میلیارد ریال صنایع دستی هنرمندان مازندرانی و استان های دیگر در این نمایشگاه های ملی و منطقه ای به فروش رفته است.

علی زاده گفت: نمایشگاه های شهرستان های رامسر، تنکابن، آمل و سوادکوه بیشترین فروش صنایع دستی را در ایام نوروز با برپایی غرفه های خود داشتند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.