.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت جوی کشور طی دو روز آینده
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده اعلام کرد.

ایسنا: سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: از بعدازظهر شنبه تا ظهر یکشنبه بعلت وزش بادهای گرم در سواحل دریای خزر، دمای هوا بین 5 تا 10 درجه افزایش می یابد.

طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه در ابتدا بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد و احتمالاً تگرگ و در ادامه در بعضی نقاط مستعد بارش برف برای مناطق شمال غرب، شمال ، غرب و دامنه های زاگرس پیش بینی می شود و براین اساس آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای در روز یکشنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، گیلان، مازندران، ایلام و خوزستان پیش بینی می شود .

همچنین در روز دوشنبه در استانهای گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، گلستان ، خراسان شمالی و شمال استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود .

در روزهای دوشنبه و صبح سه شنبه کاهش شدید دما بین 15 تا 20 درجه در نیمه شمالی، 5 تا 10 درجه در بقیه نقاط کشور پیش بینی می شود و طی روز یکشنبه دریا خزر و در روز دوشنبه خلیج فارس به سبب افزایش سرعت وزش باد، مواج خواهد بود.

با توجه به مسافرت‌های نوروزی و تردد در جاده ها توصیه می شود تا حد امکان از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شده و تمهیدات لازم در جهت فراهم کردن وسایل گرمایشی مناسب در مسافرت درنظر گرفته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : بارش باران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.695 seconds.