.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود مرغ در مازندران نداریم

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: کمبود مرغ در مازندران وجود ندارد و 3 هزار تن مرغ منجمد در انبارهای استان برای جبران کمبود ذخیره شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حسین اصغرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت توزیع مرغ در استان مازندران اظهار داشت: برای جلوگیری از کمبود مرغ با کشتارگاه‌های مازندران هماهنگی انجام شد که نیازمندی‌های بازار استان مازندران تامین شود.

وی تصریح کرد: مرغ گرم و منجمد به اندازه کافی در مازندران وجود دارد، ولی تقاضا برای مرغ گرم بیشتر است و تلاش ما این است که نیاز بازار را تامین کنیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: مسئولان جهاد کشاورزی نیز اعلام کردند که نیاز کشتارگاه‌های استان را تامین می‌کنند.

وی از ذخیره حدود سه هزار تن مرغ منجمد در مازندران خبر داد و گفت: شرکت‌های پشتیبانی استان نیز برای تامین مرغ بیشتر در صورت وجود تقاضا اعلام آمادگی کردند.

اصغرزاده درباره افزایش قیمت سیب‌زمینی که در حال حاضر در مازندران به سه هزار و 500 تومان رسید، گفت: وضعیت قیمتی سیب‌زمینی در کل کشور به همین قیمت است که با برداشت‌های اولیه احتمال کاهش این محصول در هفته آینده وجود دارد.

این مسئول درباره بازرسی‌های انجام شده در ایام نوروز خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز فعال بوده و در کل استان این طرح در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: ادارات استان نیز کشیک هستند و با توجه به حضور بیشتر گردشگران در غرب مازندران تیم‌های نظارتی شرق استان را به سمت غرب استان مازندران هدایت کردیم تا نظارت بیشتری انجام شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.