.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نزاع خياباني در گیلان منجر به قتل شد

 نوجواني 17 ساله كه در پي فحاشي و درگيري خياباني جواني 18 ساله را به قتل رسانده بود در كمتر از 24 ساعت توسط پليس شهرستان لاهيجان استان گيلان دستگير شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود قاسمي" فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان استان گيلان در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام يک مورد نزاع خياباني منجر به قتل ماموران کلانتري 11 لاهيجان جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمود قاسمي افزود: با حضور ماموران در محل و تحقيقات به عمل آمده مشخص شد دو نوجوان پس از درگيري لفظي با هم به نزاع پرداختند كه در اين نزاع جوان 18 ساله بر اثر اصابت چاقو به قفسه سينه اش مجروح شده که در اثر شدت جراحات متاسفانه در بيمارستان فوت كرد.

وي افزود: با متواري شدن قاتل، ماموران كلانتري 11 لاهيجان تحقيقات گسترده اي را در اين خصوص آغاز كرده و با انجام تحقيقات پليسي در كمتر از 24 ساعت قاتل را شناسايي كرده و پس از اخذ دستور مقام قضايي متهم را دستگير و به پليس آگاهي شهرستان منتقل كردند.

سرهنگ قاسمي در ادامه گفت: متهم به قتل كه نوجواني 17 ساله بود در تحقيقات پليسي و با مشاهده ادله و مستندات پليسي به قتل اين جوان در پي فحاشي و اختلاف خياباني اعتراف كرد.

سرهنگ محمود قاسمي ضمن ابراز تأسف از اين حادثه دلخراش، خاطر نشان كرد: نزاع اعم از فردي و دسته جمعي يکي از آسيب هاي اجتماعي است که امنيت عمومي را تحت تاثير قرار مي دهدو هيچ تضميني وجود ندارد كه پرخاشگري و خشونت در يك مكان به يك نزاع منجر به ضرب و جرح و حتي يك قتل نفس تبديل نشود.

قاسمي با بيان اينكه متأسفانه همين نزاع‌ها تاكنون بسياري از خانواده‌ها را داغدار كرده و عده‌ي زيادي از افراد نيز به خاطر نداشتن تسلط بر رفتار خود هم‌اكنون در حبس به سر مي‌برند، اظهار داشت: بسياري از قتل‌ها بدون برنامه ريزي قبلي و به وسيله استفاده از چاقو رخ داده است و متهمان پس از ارتكاب قتل از اقدام خود پشيمان مي‌شوند و آرزو مي‌كنند كه كاش چاقويي به همراه نمي داشتند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.936 seconds.