.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری مردان بدلی در شمال!

شمال نیوز: سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در این باره گفت: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان در پوشش معامله ساعت طلا از سوی سه فرد ناشناس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با ثبت اظهارات مالباختگان چهره فرضی متهمان را ترسیم کردند، گفت: پس از آن تصاویر ترسیم شده برای شناسایی و دستگیری به تمام نقاط استان گیلان ارسال شد.

فلاح کریمی بابیان اینکه با همکاری همه واحدهای پلیس آگاهی سرانجام این متهمان در شهرستان لاهیجان در حین تردد با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر شدند، اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی این افراد، آنان را که 26، 25 و 33 سال سن داشته و اهل و ساکن رشت و تهران بودند، دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته وی، کارآگاهان آگاهی در بازرسی از این متهمان و خودرویشان 70 میلیون ریال وجه نقد حاصل کلاهبرداری، دو عدد ساعت مچی طلای بدلی و ده عدد النگوی نگین دار بدلی را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهمان با شگردی خاص ساعت و النگوهای بدلی را به جای طلای واقعی به مردم می‌فروختند، تصریح کرد: این سه کلاهبردار در مواجهه حضوری با شاکیان و دلایل و قرائن و شواهد پلیس به 15 مورد کلاهبرداری با شیوه موصوف اعتراف و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.