.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت
عليرضا قلي زاده

شمال نیوز:در حالی این شب ها شاهد پخش سریال سخیف پایتخت 3 از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم که به فرموده حضرت امام صدا و سیما باید به دانشگاهی برای هدایت و تربیت مردم تبدیل شود.
در این بین کارگردان این سریال در مصاحبه ای اظهارات عجیبی به زبان رانده که متاسفانه پاسخی در خور شان خود نشنیده است.وی در این مصاحبه دلیل ساخت این سریال مضحک را اینگونه عنوان می نماید:
اگر سریال پایتخت به سراغ قومیت خاصی رفته است هدفش احیا و بازسازی فرهنگ آن منطقه بوده است!!!
هر چند ادب این قلم حکم می کند که با او همانند فیلمش سخن نگفته اما لازم است نکته ای را به این آقای کارگردان قبل از ذکر برخی مطالب یادآوری نمایم و آن اینکه برادر عزیز مطمئن باشید فرهنگ غنی و بزرگ مازندران هیچگاه به شما و امثال شما برای احیا و بازسازی اش آنگونه که تا کنون شما عمل کرده اید احتیاج نداشته و این وجود افرادی همچون جنابعالی است که می تواند خطری جدی برای فرهنگ غنی استان مازندران باشد!
و اماپاسخ برخی اظهارات شما در این مصاحبه را با یادآوری این جملات خواهم داد.

آقای مقدم؛
اگر می خواهید بدانید که فرهنگ دیار علویان چیست باید به شما یادآوری نمایم این دیار از دیر باز مهد پرورش شیر مردان و شیر زنانی بوده که کوه را در مقابل آنان توان ایستادن نبوده و نیست.
اینجا مهد پرورش علمایی همچون شیخ فضل الله نوری،شیخ طبرسی(فقیه شیعه)،ملا علی کنی،عزالدین آملی،سعیدالعلما،ملانصیرا،آیت الله کوهستانی،آیت الله میرزا هاشم آملی،آیت الله ایازی،آیت الله حسن زاده آملی،آیت الله جوادی آملی و.. است.
اینجا یعنی مازندران محل پرورش شیرمردانی همچون شهید طوسی،شهید بصیر،شهید سجودی،شهید ابوعمار،شهید نوبخت،شهید خداداد،شهید شیرودی،شهید کشوری و ده هزار و چهارصد تن شهیدی است که هر کدامشان همچون ستاره ای در آسمان ایران می درخشند.
اینجا یعنی مازندران ما مادرانی را در خود دیده که فرزند برومندش را با دستان خود رخت بر تن کرده و به مقابله با دشمنان می فرستاد تا شما و امثال شما این روزها در آسایش و آرامش به فکر ساختن فیلمی باشید که جز تمسخر،و...در آن نمی توان دید.
اینجا یعنی مازندران ما مهد پرورش دانشمندان و نخبگانی است که اگر بخواهیم از آنها نام ببیریم مطمئنا" از ساعات سریال شما بیشتر زمان می خواهد.
اینجا یعنی مازندران ما محل پرورش ورزشکارانی است که به تنهایی در کمتر از یکسال به اندازه 17 استان کشور در جهان مدال کسب می کنند تا پرچم مقدس ایران زمین در کشور آمریکا بالاتر از هر پرچم دیگری به اهتزاز در آید.
اینجا همان سرزمینی است که در لبیک گویی به ندای رهبر زمان خود همواره پیشگام بوده و تا کنون ساکنین آن عرق و تعصب مثال زدنی خود به میهن اسلامی را بارها و بارها ثابت کرده اند.
آری اینجا مازندران است.دیار علویان.دیاری که تا کنون اجازه نداده کسی بخواهد به آن تعدی کند حال می خواهد به خاکش باشد،به فرهنگش باشد، به دینش باشد، به مردمانش باشد و...

آقای مقدم؛
هر چه در این چند قسمت سعی کردم تا پی ببرم کجای این سریال در پی احیا و بازسازی و زنده کردن فرهنگ مردم استانم بود چیزی جز لودگی و گفتگو های مضحک چیز دیگری نتوانستم بیابم نمی دانم شاید اینها برای شما فرهنگ بوده و شاید هم فرهنگ خودتان اینگونه است!!!
آقای مقدم؛
از هم استانی هایم مایه گذاشتید و گفتید که بیشترین بازخورد مثبت مربوط به هموطنان مازندرانی ما بوده است ومشتاقانه سریال را پیگیری می‌کنند!می خواهم لطف کرده و مبنای این حرف خود را ثابت کنید و یا اصلا" پیشنهاد بهتری می دهم و آن اینکه به مردم استانم بفرمایید چگونه به این جمع بندی رسیده اید؟

آقای مقدم؛
نمی خواهم ادبیات قلمم را در این ایام شاد همانند سریال شما کنم چرا که ادب اجازه نمی دهد!!! فلذا در این فرصت به همین مقدار بسنده می کنم.
اما سخنی هم با مسئولین ارشد استان داشته که گویا فراموش کرده اند یکی از وظایف اصلی شان حراست از فرهنگ غنی مازندران و دفاع از مردمان آن است.

آقایان مسئول؛
لطف کرده و به این سئوال بنده که بر اساس رسالت خبری ام از شما می پرسم پاسخ دهید:
اینکه آیا تا کنون این سریال را دیده اید؟چه ارزیابی از سریال داشته اید؟آیا واقعا" فکر می کنید این سریال در پی احیا فرهنگ مردم مازندران است؟اگر پاسخ منفی است پس چرا در طی این دو سه سال کاری انجام ندادید تا دیگر شاهد تداوم ساخت آن نباشیم؟چرا اجازه می دهید که این چنین مازندران و مازندرانی به سخره گرفته شود....چرا چرا چرا؟
امیدوارم مسئولین در سال جدید قدری بیشتر به خود بیایند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در عرصه فرهنگی که یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری بوده نباشیم .

علیرضا قلی زاده


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : پایتخت ۳
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 فروردين 1393
سر تعظیم فرو می آورم ممنونم که به فکر پاره تنمان مازندران هستید
نا شناس 5 فروردين 1393
در خانه اگر کسی هست بخدا همین یک حرف بس است
نا شناس 5 فروردين 1393
پیشنهاد میکنم مردم با امضای طوماری به دادستانی از سیروس مقدم شکایت کنند
احمد 5 فروردين 1393
آقای محترم ، هم استانی عزیز ، شما چرا یک طرفه قضاوت می کنید . کجای این سریال دارد به فرهنگ مازندران توهین می کند ؟ جزاینکه با لهجه مازندرانی حرف می زنند ! لهجه مشهدی هم حرف می زنند . پس دارند به مشهدی ها توهین می کنند ؟! این چه حرفی که می زنید ! مثال در فیلمی که با لهجه اصفهانی ( هنر پیشه کوتاه قد با نام رشید ) طنز اجرا می کند ، به فرهنگ اصفهانی توهین می شود ؟! این حرفهایی که شما نوشتید از روی تعصب است ، اگر حرفتان درست باشد پس برنامه های شبکه طبرستان که نوروز و عمه زیور بازی می کنند و یا برنامه های طنز ساعت خش که با زبان محلی پخش می شود همه توهین محسوب می شود ! شما نظرسنجی صداو سیما و سایت های مختلف را بررسی کنید واقعیت را متوجه می شوید که اکثریت مردم به ویژه در مازندران بیننده این سریال هستند و آمار ها بعدآ" مشخص می شود . لطفا" واقع بین باشید .
سعید 5 فروردين 1393
مگر اقای مقدم نظر سنجی در مازندران داشته اند؟
آقای تنابنده (نقی)همه این آتیشا ازگور تو بلند می شود .برو گورت را گم کن
علی 5 فروردين 1393
مگر شبکه تبرستان کم به فرهنگ ما می تازد ازدیگران چه انتظاری می رود
نا شناس 5 فروردين 1393
استاندار بابلی لطفا" جواب چراها را بدهید!!!
ناشناس 5 فروردين 1393
با تشکر از نویسنده مقاله و پیگیری شمال نیوز.من به عنوان یک شمالی تمام قسمتهای پایتخت کذایی را دیدم.هیچ وجه مثبتی در آن ندیدم.سریالی که شخصیت مثبت آن مثل نقی،بابا پنجعلی و ارسطو بی نهایت پرخاشگر ،بی گذشت،شکمو،ساده لوح وغیره هستند آیا ارزش پخش از صدا و سیمای دولت که مدعی اسلامی بودن است را دارد.آیا سریال نباید جنبه آموزندگی داشته باشد؟آیا توهین به شمالی ها و ساده لوح و وحشی و دیگر رفتارهای پست را به آنها نشان دادن جنبه آموزندگی دارد؟
mansoor 5 فروردين 1393
این آقای ضرغامی عزیز که این همه از قوم بختیاری بخاطر چند دقیقه ناقابل به سخره کرفتن این قوم عزیز عذرخواهی کردند پس چرا به دیار علویان این همه بی احترامی در رسانه ملی می شود هیچ گونه پاسخی نمی دهد و حتی حمایت می کند.
شاهد 5 فروردين 1393
آقای مقدم
در خانواده و شهرهایی که از نظر شما دارای فرهنگ و تمدن هستند سگ وغذای سگ فعلا جای فرزند و غذای روزانه آنها را پر کرده.
شاید چون شما خود جزء آن دسته اید دست به تمسخر افرادی زدید که هرگاه تکه نانی را کنار خیابان میبینند، میبوسند و در جای امن قرار میدهند.
خلا و بی فرهنگی و کمبود خود را با تمسخر دیگران کمرنگ نکنید

نا شناس 5 فروردين 1393
از دست من شهروند کاری بر نمیاد به غیر از اینکه خودم و خانواده ام دیدن این سریال را تحریم کردیم .
امیدوارم مسئولین و نمایندگان محترم استانچاره ای برای این موضوع پیدا کنن تا هر ساله لهجه ، آداب و فرهنگ و صداقت مازنی ها مسخره و آلت خنده سایرن نباشه .
آرش رویگری 5 فروردين 1393
سلام آقای قلی زاده دمت گرم
دقیقا توی این فیلم هر چی ساده و گیج بود مازندرانی شد ولی همه زرنگ ها بچه های تهران
میشه این سوال رو جواب بدی اقای مقدم ؟؟/ چرا زن نقی مهمولی بچه تهرانه ؟؟؟
و تو فیلم اینجوری نسون داده که از همه بیشتر میفهمه چرا ؟؟؟
به خدا خحالت داره !!!!!!!!!!!!!
نا شناس 5 فروردين 1393

فکر نمیکنم کسی ندونه این سریالها با چه هدفی ساخته می شوند ولی کسانی که مسیولیت در ساخت این سریال دارند واز جمله مسیولین مازندران خواهشا خون این مردم را به جوش نیارید.مردم مازندران با کسی شوخی ندارن.
نا شناس 5 فروردين 1393
اينجا يعني مازندران مهد انسانهاي شريف و مهمانواز نه مثل تهران همه قرطي بازي و.... شما چيزي از فرهنگ و ادب نميدونيد هركي لوس تر ه براي شما با كلاس تره بريد يه كم ادب و شخصيت ياد بگيريد
حسین 5 فروردين 1393
چقدر باید تحقیر شوید تا به خودتان بیایید!!!
نا شناس 5 فروردين 1393
احسن آقای قلی زاده خوب گفتی اما کو گوش شنوا مسئولین استان از ارشد تا مادون همه خوابند خدا می داند کی بیدار شون به داد مردم یکه فرهنگشان از دیار باز زبانزد عام و خاص در همه عرصه ها بوده برسند واقعا برای مسئولین بی خاصیت متاسفم و احسن به غیرت بختیاری ها که چطور غیورانه سریال سرزمین کهن را تعطیل کردن(( سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی دل زتنهایی به تنگ آمده ))
حمید 5 فروردين 1393
... ضرغامی با این سریال مضحک و درود به غیرت مردم بختیاری
نا شناس 5 فروردين 1393
با سلام
واقعاً مسئولین فرهنگی و اجرایی استان ما سر در برف غرب استان فرو برده و هنوز بیرون نیاورده اند . چرا براحتی از رسانه ملی باعث تمسخر و به سخره گرفتن تمامی سنت ها و فرهنگ های ما شوند و کسی حتی صدایش هم در نماید.آقایان نماینده کجایید: اگر برای رأی جمع کردن بود حتما الان تا دادگاه لاحه شکایت می کردید یا دست در جیب برده بودید و آنرا می خریدید .واقعاً به بی توجهی همه شما باید تأسف خورد .
آزاد 5 فروردين 1393
سلام؛ ازکوزه همان برون تراودکه در اوست آنچه کارگردان این مجموعه بعنوان فرهنگ مازندران عنوان می کند درواقع نشان دهنده فرهنگ و تربیت خود اوست چراکه اگر نگاهی به ...خودبیاندازد ونه طنز که واقعیت آنهارا به نمایش بگذارد به مراتب برای مردم جای خنده وتمسخربیشتری دارد.
زينب 5 فروردين 1393
واقعا ممنون از اين نوشته زيبا!من مازندراني هستم و در تهران زندگي مي كنم و شاهد به سخره گرفتن هم استاني هايم در كوچه خيابان هاي اين شهر به واسطه اين فيلم هستم!باز هم متشكرم...انشاء الله با پيگيري هاي شما عزيزان و به پشتوانه مردم غيور مازندران از ادامه اين روند جلوگيري بشه!
ali 5 فروردين 1393
آقای مقدم باسلام و احترام متقابل
باید دید آخر سریال چه اتفاقی می افته اگه از انصاف دور نشیم پایتخت 1 خیلی خوب و پرمحتوا بود پایتخت 2 بد نبود اما در پایتخت 3 تاالآن نقی و خانواده اش که نماد شخصیت اصیل مازندرانی هستند هرچه زمان می گذرد عقده ای تر -کم عقل تر و توهین کننده تر شده اند گویی با بیشتر شدن سن وسال آنان بجای اینکه افرادی سردوگرم کشیده از روزگار باشند افرادی هستند که خرفت شده اند
نقی که در پایتخت 1 فردی جوانمرد و سختکوش با پشتکار زیاد و زیرک بوده اکنون به کاراکتری بدل شده که پیشرفت هیچکس را برنمی تابد تا جایی که به بدترین وجه ممکن دیگران را تحقیر می کند
هما همسر تحصیل کرده نقی که فردی فداکار و صبور در پایتخت 1 اکنون زنی است که شتابزده برای رهایی نقی از افسردگی دست به اقدامی کودکانه میزند
راستش را بخواهی این سریال مرابیاد سریال زیر آسمان شهر انداخت که فقط زیر آسمان شهر 1 خیلی زیبا بود اما در زیر آسمان شهر 2 و3 اصلاً هدف شایسته ای مد نظر کارگردان نبود تا بیننده را اقناع کند
عمران اکبرنژاد 5 فروردين 1393
مطالب جناب آقای قلی زاده احساسی و البته قابل احترام و ناشی از دغدغه به حقی است. در حال نت برداری از قسمت های مختلف این سریال هستم.پیشنهاد میکنم نخبگان و فرهیختگان عزیز استان با دلایل فرهنگی و اجتماعی و مثال آوری از آیتم ها و جملات و رفتار به تحلیل محتوا بپردازند تا تاثیرگذار باشد و شاهد ساخت پایتخت 4 در استان مازندران نباشیم.
farbod 5 فروردين 1393
نماینده های بی خاصیت مازندرانی باز هم در تاریخ ننگین نمایندگیشون برگ زرینی بر بی لیاقت بودن خودشون نوشتند
نا شناس 5 فروردين 1393
اقتصاد که به تاراج رفت حال نوبت تاراج کردن فرهنگ قومیت هاست چرا که تعصبات فرهنگها همیشه مانع بسیاری از ناهنجاری ها بوده
نا شناس 5 فروردين 1393
دست مریزاد واقعا باید این متن طومار شده امضا شده و نه برای دست اندرکاران فیلم بلکه برای کتاب گینز ارسال شود تا شاید دست اندرکاران تهیه فیلم کمی به خود آیند
نا شناس 5 فروردين 1393
چه ربطي داره
نا شناس 5 فروردين 1393
با سلام
وقتی این سریال در مازندران داره ساخته میشه باید جلوشو بگیرین نه اینکه حالا سریال در حال پخش رو به انتقاد بره
سریال سرزمین کهن آقای.............. از دیار خودش داشت که جلوی این برنامه رو بگیره اما مازندران مسئولینی داره به روی مبارکشون نمیارن که مازندرانی هستن چه برسه به اینکه حافظ ارزشهای مازندران باشند
نا شناس 5 فروردين 1393
دوست عزيز وقتي صاحب خانه حرمت خانه را نگه ندارد چه برسد به ..... وقتي برخي نمايندگان و مسئولين استان براي دست مريزاد خدمت عوامل سريال ميرسند و هديه ميدهند ديگر جاي گله گذاري از كارگردان نيست . اين خانه از پاي بست ويران است .
علی اصغر 5 فروردين 1393
سلام جناب آقای مقدم
فیلم ساخته شده جنابعالی در شان و شخصیت دیار علویان و سرداران شهید مازندرانی نیست اگر این فیلم برای استان های دیگر ساخته می شد چه برخوردی با شما می کردند.
نا شناس 5 فروردين 1393
در قسمتي كه ديشب پخش شد نشان داده شد كه يك مازني غذاي سگ و گربه ميخورد!! وا اسفا!
نا شناس 5 فروردين 1393
بايد به آقاي استاندار و آقاي مظفري و آقاي منصوريان براي حمايت از چنين سريال توهين آميزي خدا قوت گفت!!!
نا شناس 5 فروردين 1393
خدایا سلامتی به آقای رمدانی و نویسنده این مطلب عطا فرما
آقای آیت الله طبرسی آیا بین و بین الله شما که نماینده ولی فقیه و سرور ما در استان هستید آیا این فیلم را مشاهده کردید آیا مازندرانی ها اینگونه زندگی می کنند پدر که سمبل طنز در این سریال است آیا در کورترین روستاهای ما اینگونه هستند؟ ترا بخدا برای رضای خدا هم که شده به حرمت پیشینیان ما که علمای زیادی هم بودند یک اقدامی عملی در توقف این سریال انجام دهید جرم ضرغامی و علی الخصوص دارابی که کینه دیرینه نسبت به یک بزرگوار مازندرانی در دل دارد در بین ما مازندرانی ها نا بخشودنی است
و به دارابی اعلام می کنیم که باز هم در مقابل مازندرانی ها منفور شدی
نا شناس 5 فروردين 1393
ضمن تشكر از شما سربازان گمنام عرصه رسانه وبيان درد وآلام دلسوختگان استان تا زماني كه مسيولين اجرايي و وكلاي مردم با عوامل اين نوع محصولات فرهنگي ضد فرهنگ عكس يادگاري ميگيرن و تازماني كه انتصاب و عزل يك مسئو ل در سطوح مياني و حتي پاييني دستگاههاي اجرايي شهرستاني دغدغه نماينده مردم ميباشد عزيزدل برادر چه توقعي داري از ماست كه برماست فقط در فصل انتخابات برنامه هاي فرهنگي و ساير امور كانديداها كه در توان بشر هم نيست ارايه شده و در پاين نيز همه كس و همه چيز را محكوم مينمايند ايا متوليان امور فرهنگ و رسانه نميتوانستن از اين ظرفيت توليد فرهنگي در جهت معرفي زندگي خاستگاه مردان رشيد اين مرزو بوم استفاده ببرن براستي دستگاههاي عريضو طويلو فرهنگي استان با صرف اعتبار بيت المال و نيروي انساني گسترده هيچگاه عملكرد خود را مورد مميزي قرار ميدهند چه بگوييم هرچه بگوييم فقط درد است و درد و .....
کوروش 5 فروردين 1393
با سلام به همه هموطنانم به ویژه مازندرانیهای عزیز سال نو مبارک آقای قلی زاده دستتون درد نکند حرف دل منو زدید متاسفانه مسئولین استانی در سکوت کامل هستند و یا بهتر بگویم ... چرا باید به دیار علویان سرزمین شیران و شیرمردان این طور وحشیانه توسط افرادی غیر استانی حمله بشه به بهانه خندادن مردم ایران ، آقای مقدم به قول یکی از هنرمندان هم تیپ خودتون شما میتونید شلوارتان را .... نیازی نیست فرهنگ با ریشه یک استان را زیر سئوال ببرید اون هم با اوج دروغ و لودگی شما به همه چیز مازندرانیها حمله کردید. البته شما مقصر نیستید چرا که وقتی رییس صدا و سیمای استان مازندران که ترک تبار هستند و هیچ عرقی به مازندران و مازندرانی ندارد و استاندار ما از پشت صحنه سریال کذایی بازدید میکنند و به به و چه چه میکنند و بودجه میدهند انتظار بیشتری از شما نیست. با این روحیه ای که از مدیران استان سراغ دارم شما تا پایتخت 20 هم جا دارید. به قول خوتون واقعا خسته نباشید.
نا شناس 5 فروردين 1393
واقعا احسنت بر این قلم زیبای تو حرف دل ما زدی افرین
بی نام 5 فروردين 1393
بجای این حرف ها دنبال این مسئله باشین که میانکاله از مازندران جدا شده نه دنبال حرفهای ...
شاهد 4 فروردين 1393
چرا نظر منو نذاشتی آقای برادر
لطفا نظر بنده را نیز اضافه کن به مطالب بالا
نا شناس 4 فروردين 1393
فرهنگ مازندران ، درخت تنومندی است که ریشه در اعماق خاک این دریار و تنه آن به قامت تاریخ کهن طبرستان و شاخ و برگش نمادی از سبزی ، طراوت و روشنی و گلهای آن بوی عشق و میوه های آن انسانهای خود ساخته ای هستند که نور معرفتشان بر گستره گیتی هدایتگر عام و خاص است.
این درخت کهن، در تند باد حوادث روزگاران،همچنان قامت برافراشته و ، هم قامت با دماوند ایستاده است.
این درخت فرهنگ ، زوزه های بادهای خشن و وحشی زمستانها را در هم شکسته و بهاران را به ارمغان آورده است.
این درخت در ذات خود اصلاح و زایش و احیاء و بازسازی و انتقال و ... دارد و مقدم ها و موخرها و... را شایسته آساییدن در سایه سار آن و تماشای عجایب نهفته در آنست.در عجبم! این چه مقدمی است که حق تقدم نمیداند! و این چه متمدنی است! که نشانی از تمدن ندارد!!!! و خلاصه اینکه توصیف این درخت متقدم و متمدن ، کار مقدمی نیست که لحظه ای از کنار سایه سار آن لمیده است و با یک جمله فرهنگ غنی مازندران جملاتم را به پایان می برم " امساله میچکا دره پارسال میچکا ره یاد دنه"
پارسان 4 فروردين 1393
از نویسنده محترم تمام و کمال پشتیبانی میکنیم لازم به ذکر است ما بعنوان یک مازندرانی در خانواده خودم اجازه نگاه کردن به سریال را نمیدهم هیچ بلکه در این ایام در هر دیدو بازدیدی از دیگران هم میخواهم که این کار را انجام دهند ضمنا" از اقای مقیمی نماینده مردم فهیم بهشهر و نکا و گلوگاه کمال تقدیر و تشکر را داریم که با نوشتن توماری به آقای ذرغامی تذکرات لازم را داده اند جا داره که نمایندگان دیگر این استان هم به تبعیت از ایشان هم اینکار را انجام دهند از اینجا هم به آقای ذرغامی عرض میکنیم که لباس سنتی ما مازندرانیها لایق شما نتیست که برای عذر خواهی بخواهید بپوشید.
نا شناس 4 فروردين 1393
اون کسی که می گوید لهجه مشهدی هم سخن می گوید حتما نفهمید چون این سریال دارد مثلا فرهنگ مازندران را به جامعه معرفی می کند شما یا نمی فهمید مسخره کردن چگونه است یا اینکه خودتان یکی از دست اندرکاران آن هستید
نا شناس 4 فروردين 1393
این سریال زندگی ضرغامی و دارابی را به تصویر کشیده چون ما در مازندران چنین چیزی نداریم خواهش می کنم حذف نکنید
حسين 4 فروردين 1393
جناب قلي زاده عزيز
مسئولين ما چيز بدي نميبينند و به نظر سر خود را مثل كبك زير برف كرده اند
در كدام مورد ديديد كه مسئولين استاني جرات و حرفي براي گفتن داشته باشد
در فصل برنج برنج وارد ميكنند كه كشاور كمرش بشكند و محصولش روي دستش بماند
در زمان برداشت مركبات به قيمت مفت ميدهند دست دلال و مسئو.لين استاني جرات ندارند حرفي بزنند
سريال كه سهل است و در جواب احتمالا ميگويند، ما در گير انجام امور استاني هستيم و وقت سريال نداريم
قربونه اون مسئوليتش!!!!
جواد 4 فروردين 1393
حرف دل همه مازندرانی های با غیرت رو زدی آقای قلی زاده .........ممنون
امید 4 فروردين 1393
باید بازوی سیروس مقدم رو گرفت تا اینهمه گستاخی نکنه..........
هادی 4 فروردين 1393
اقای قلی زاده شما این برنامه سخیف رو نگاه نکن
نا شناس 4 فروردين 1393
وقتی رییس صداوسیما استان یه ترک رو میزارن معلوم برای اینکه ترک ها رو به فراموشی برون استاندار جدید و اسبق رو به تماشای سریال ببره مردم مازندران حق این دیار رشید و شهید و عالم پرور نیست زیر سوال بره
نا شناس 4 فروردين 1393
ان زمانیکه هادی ابراهیمی از این سریال و توهین هایی که به فرهنگ مازندران میشد انتقاد میکرد کسی نبود که حمایتش کنند، حمایتش نکردند هیچ دست به تخریبش هم زدند.
نا شناس 4 فروردين 1393
اصلا چرا کارگردان از شهر و دیار خودش فیلم نمیسازه تا مردم خنده کنند
......................... 4 فروردين 1393
با سلام برادر بزرگوار جناب آقای قلی زاده خودتان را خسته نکنید از قدیم گفتند خود کرده را تدبیر نیست وقتی مقام اول استان یعنی استاندار قبلی آقای طاهایی به همراه کلیه بزرگان سازمان های دولتی سر صحنه فیلم برداری مسخره و تمام توهین کارگردان سیروس مقدم حاضر می شوند و تشکر و قدردانی می کنند حال این آقا نمی توانند به خود اجازه دهند چنین چیز مسخره و تمام سرتا پا توهین را به ما تحویل دهند؟ خدا ... کند چنین افراد بی سواد و سودجو را که برای پر کردن جبیب خودشان یک قوم و یک فرهنگ هزارساله را به تمسخر گرفته اند
امانی-ساری 4 فروردين 1393
حرف امروز را هادی ابراهیمی دو سال پیش زد اما کو گوش شنوا
نا شناس 4 فروردين 1393
اگر يك مازني مثل نوروز با لهجه صحبت كند براي ما قابل هضم تر است تا اينكه يك نفر كه معلوم نيست كرمانشاهيه تهرانيه يا مال جاي ديگه بياد بخواد به زور با لهجه ما صحبت كنه وبا كشيدن صدا وبزرگنمايي ما رو مسخره كنه.اوردن كلماتي مثل ديگه و اقا اخر جملات جز مسخره كردن چيز ديگري نيست بهتره تهرانيها اول فرهنگ خودشون رو ياد بگيرند بعد بيان ساير فرهنگ ها رو احيا كنند .مردم شريف مازندران با نصب بنر در شهرهايمان اعتراض خودمان را اعلام كنيم البته اگر مسئولان ما كه براي تهراني ها پيش خدمتي مي كنند ناراحت نشوند.
رضا از امل 4 فروردين 1393
ان وقتیکه هادی ابراهیمی نسبت به توهین فرهنگ مازندران فریاد سر براورد همه پشتش را خالی کردند حالا ببینیئ چطور مردم مازندران را به سخره میگیرند
شاهد 4 فروردين 1393
این نظر نه نظر قبلی که نوشته بودم حاجی
منظورم تیکه نون و بوسیدن و ....
ضمنا این رو نزار تو نظرات
علی 4 فروردين 1393
دمت گرم. کاش موفقیت آمیز باشه
نا شناس 4 فروردين 1393
کاشکی ما پیشقدم می شدیم من دوست دارم نماینده ولی فقیه در استان وارد عمل شوند و در همین رسانه های مجازی به صدا و سیما تذکر دهند و اقدام عملی کنند
موسوی 4 فروردين 1393
باید سیروس مقدم بیاد تو دادگاه پاسخگوی این همه توهین به مازنیها باشد
نا شناس 4 فروردين 1393
خاک تو سرمون این سریالو تو استان ما ساختن....ببخشید فکرکنم سال گذشته بود ازتون خواستم بریم سوادکوه و اعتصاب کنیم...چرا مقدم واسه آبادانش نمیسازه؟
نا شناس 4 فروردين 1393
جای امثال کردان در صدا و سیما خالیه وگرنه این بی حرمتی ها که به نظر می رسه عمدیه اتفاق نمی افتاد. فقط یک سوال اینجا پیش می آید چرا بازیگران مازندرانی که یک نقش سیاه لشگری وار در این سریال دارند قبول کردند که با آنها همراهی کنند؟
نا شناس 4 فروردين 1393
اتفاقا سریال بسیار آموزنده ای هست. حضرات بهتره که سریالای سخیف شبکه تبرستان را هدف قرار دهند. جناب سیروس مقدم متشکر. علینژاد از بابلکنار
حسین عظیمی 5 فروردين 1393
اگر سریال پایتخت توهینه،شبکه تبرستان رو چی میگید؟؟؟
شبکه تبرستان در شان مازندران هست به نظر شما؟؟؟
شبکه تبرستان داره فرهنگ ما رو احیا می کنه؟؟؟
شبکه تبرستان از این توهین هایی که شما نوشتید نمی کنه؟؟؟
بسیاری از همین بازیگرانی که در سریال پایتخت3 دارن بازی می کنند،بازیگران مازندرانی هستند!!!
به نظر من ایفای نقش بازیگران مازندرانی این فیلم خیلی شرم آور تره!!!
علی ایمانی 5 فروردين 1393
آقا جان ، همانطور که رشید نماینده اصفهانی ها و فرهنگ آنها نیست ، نقی و ارسطو هم نماینده مازندرانی ها و فرهنگ آنها نیستند . هر چند از اینگونه افراد در جامعه مازندرانی ها به وفور یافت می شود .
سیداحمد 5 فروردين 1393
الان اون خانم با کلاسِ(هما) که فارسی صحبت میکنه از همه بیشتر میفهمه و بقیه روستایی و گاگول تشریف دارن؟در این که کسایی که لهجه دارن رو لوده نشون داده هیچ تردیدی نیست.کسانی که میگن این فیلم مشکلی نداره و تمسخر و توهین نیست و ما بد بینیم و ایشان خوش بین و با کلاس هستند لطفا یک پاسخ قانع کننده بدهند!
نا شناس 5 فروردين 1393
کوبنده ترین پاسخ مردمی به کارگردان فرهنگ شناس سریال سخیف که فقط ادبیات توهین را ترویج میدهد، تحریم است .

امین 5 فروردين 1393
با عرض سلام بسیار متشکرم از اینگونه دفاع جانانه شما. ای کاش مسئولین ما و نمایندگان ما نیز کمی با غیرت می بودند و جلوی فیلم برداری این سریال را می گرفتند یا اجازه پخش به آن نمی دادند. به نظر من وظیفه خبرنگاری و رسانه الان باید به داد این استان برسد و شبکه استانی با دفاع جانانه جواب دندانشکنی را به این کارگردان بدهد.
نا شناس 5 فروردين 1393
استان مازندران مهد کشتی ایران است، کجای مازندران ما کشتی گیری به نام نقی معمولی داشتیم؟؟؟؟آقای محسن تنابنده هر کجا که فیلم بازی میکند یک شاهکاری از خود به جا میگذارد....در سریال شاهگوش لهجه ترک ها رو به مسخره گرفته!!!!!!
احمد 5 فروردين 1393
ما از مسئولای مازندران انتظار کمک نداریم فقط لطف کنن با دفاع کردن و تشکر از توهین کنندگان این سریال درد مارو بیشتر نکن.
نا شناس 5 فروردين 1393
******آقای علیرضا قلی زاده ودوستان جان هرکس که دوست دارنی ول هاکنین دیوانه بیمی از دست بیکاری واوضاع قیمت ها بهلین اتی این چیزها رو با این سریال از یاد ببریم.آقای رمدانی این کامنت رو بذار
نا شناس 5 فروردين 1393
بجای این حرفها جلوی برنامه های مضحک و تمسخرآمیز شبکه استانی را بگیرید که هزاران برابر بیشتر از سریال پایتخت به فرهنگ و آداب این سرزمین ضربه وارد میسازند بخدا برنامه های آقانوروز و سات خش و دوبله محلی و دیگر برنامه های محلی شبکه طبرستان به مراتب زشت تر و بدتر از این سریال است وبدون تعارف سریال پایتخت میلیونها بار شرف دارد بر برنامه های سخیف و بی محتوا و مسخ کننده برنامه های محلی در شبکه استانی
پنجعلی 5 فروردين 1393
مردم مازندران با دیدن این سریال کیف می کنند استاندار برای عرض خسته نباشی به خدمت سیروس مقدم می رود 2سال قبل شجاعی برای اعتراض خودشو خفه کرده بود اما دیگر نماینده ها عرض تشکر نوشتند . نقی نقی درنه امه نقی درنه
نا شناس 5 فروردين 1393
برای علینژاد از بابلکنار هم خیلی متاسفم که سریال پایتخت را آموزنده توصیف کرده ..............بابلکنار سیدکلا
نا شناس 5 فروردين 1393
وقتی خودمان در شبکه استانی به دست عده ای بی سواد و منفعت طلب با برنامه هایی از طریق سات خش (ساعت خوش)و آقا نوروز دلقک و دوبله مسخره کننده زبان محلی و ارمون و یادگار و سازگار و نقش کم محتوا و کلیشه ای محمد جونیان و... تیشه به ریشه فرهنگ و هنر مازندران میزنیم دیگر چه انتظار غلطی از دیگران است وقتی زبان شیرین مازنی به تمسخر روی الاق و سگ و گربه و خوک و شخصیت های کمیک فلمها صرفا برای خنده در دوبله محلی استفاده میشود دیگر چه توقعی از غزیبه ها دارید .
نا شناس 5 فروردين 1393
برادر من لطفا یک نظری به برنامه های مضحک شبکه طبرستان مثل سات خش (ساعت خوش) و مازرونی و دل ارمون و بوردکا و دوبله مسخره محلی ودیگر برنامه های محلی این شبکه بیانداز و بعدش بیا از سریال پایتخت اعتراض بفرما وقتی در شبکه خودمان با شکلک و دلقک بازی و پوشیدن لباس زنانه خارجی و خنداندن به هرقیمتی (البته اصلا خنده ای هم ندارد) خودمان را رسوای خاص و عام میکنیم دیگر چه رسد به دیگران .
مجتبی 5 فروردين 1393
واقعا ما مازندرانیا استاد جوگیری و جو دادن هستیم.واسه همینه که حرفامون به جایی نمیرسه!

ازین به بعده که دیگه هر کی از راه برسه شروع میکنه به نظر دادن در مورد این سریال!اونم واس مطرح کردن خودش
نا شناس 5 فروردين 1393
چرا اینهمه مبالغه در موردسریال پایتخت که بدنبال آن نیست مثل اینکه یه عده ماموریت پیدا کردند که از هیچ کوه بسازند و حتی نگفته های درون سریال را با ذهن مخرب خود به دیالوک های سریال اضافه کنند ایهاالناس این حرفهای شما اصلا در سریال مشاهده نمیشه چرا حرفها و نظرات غلط خود را به ناحق میخواهید در اذهان دیگران جای دهید
Jafar 5 فروردين 1393
انشالا خود اين مردم پنجشنبه با تجمع رو به روى استاندارى جواب اين گستاخى به فرهنگ مازندرانى رو ميدن
پنجشنبه ساعت ١٠
نا شناس 6 فروردين 1393
آقایان مازندرانی از خودتان دفاع کنید توی این سریال هرچه خواستند به ما توهین کردند ، نماینده های مجلس کجائید ؟ این پول و اعتبار نیست که شما نگیرید و ما سکوت کنیم ، این حمله به فرهنگ غنی ماست ، اگه سیروس مقدم جرآت دارد به اقوام دیگر حمله کند ، پوست از کله اش میکنند .
نا شناس 6 فروردين 1393


این دوریال که نامش پایتخت 3است نشان ازناتوانی مسئولین صداوسیمادرتولید برنام ه م
یباشدبخاطر پوشش ضعف خودشان درجذب مخاطب فرهنگ مردم رانشانه گرفتند بایدترای ضرغامی وکارگردان تاسف خورد
رضا 6 فروردين 1393
نقیییییییییی
ما رو دارن مسخره میکنن..
بزنم تو دهنشششششششششش
نا شناس 6 فروردين 1393
دوستان ، هم استانیهای عزیز ، هوشیار باشید به فرهنگ شما حمله ور شدند ، در استانهای دیگر ما بعنوان نقی میشناسند نه مازندرانی اصیل و با فرهنگ .
علی ایمانی 5 فروردين 1393
سریال پایتخت آئینه عبرتی باشد برای ما تا از این رخوت به در آئیم و این همه موهبت الهی موجود در استان را با اندیشه و تفکر به ثروت تبدیل نمائیم .
نا شناس 6 فروردين 1393
مسئولان مازني كه نمي توانند جلوي اين توهين ها رو بگيرندونماينده گاني كه وكلاي ما هستند نمي توانند كاري كنندما هم كه كاري از دستمان بر نمي ايد فقط مي ماند تشكر و جايزه دادن كه اين طوري كسي به ضعف ما شك نكند .واي بر ما كه شيعه علي هستيم.
نا شناس 6 فروردين 1393
يك پيشنهاد به اقاي مقدم :موضوع پايتخت 4 بي كفايتي بي غيرتي و بزدلي مسئولان مازندران باشد.
نا شناس 6 فروردين 1393
اصلا باباخنده درمازندران ممنوع*************همه دارنداین سریال ومیبینندوخنده هاشون تاده خونه اونطرف ترم میره وخداشاهددراون لحظه ای که این سریال داره ازشبکه اول سیماپخش میشه اونهایی که کامنتهایی منفی دادنداصلاسرکنترل تلویزیون باهم دعوامیفتندکه نکنه بزنندکانال دیگه ای تااین سریال وازدست بدهند.ولی متاسفانه جوگیرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
نا شناس 7 فروردين 1393
ممنون جناب قلي زاده . مطلب خوبي بود
سعيد 7 فروردين 1393
1-تجليل از بهبود را هم ديديد كه بصورت صوري با يك مجسمه اي كه دو سال مشتري نداشت و حتي خرج انهمه مهمان براي صاحبخانه بيشتر از اين هديه كوچك بود يعني مازندرانيها زود خر مي شوند.ببينيد ما را چه جور معرفي مي كنن.
2-نقي كه به الكي پهلوان خواندن دلخوش است در صورتي كه اهدا دو سكه اش به ديگران وپرت كردن مجسمه هديه بهبود با هم متناقض است
و هم اينكه اينقدر ببو گلابي است كه نمي فهمد دو سكه طلا با وجود شكست او بي معني است و
3-ارسطو هم كه هركس را ديده عاشق شده مثلا دختر تهراني بدون تحقيق بعدا فهميده كه او دو تا بچه هم داشته ارسطو و نقي 11بسته غذاي حيوان را خوردند نفهميدند مگه عكس و يا توضيحي روي اين بسته ها ندارند.. تيكه هايي كه بابا پنجعلي مي اندازد اصلا نشان نمي دهد كه الزايمر داشته باشد و يا توهم بزند كاملا هوشيارانه است.

4-براي اينكه بهبود را به تهران ببرند چند بار لقمه را دور سرشان مي پيچند و بعد تازه بهبود هم قضيه را مي داند يعني شعور مازندرانيها اينقدر است و اقاي مقدم فرموده مي خواهم فرهنگ مازندران را به ديگران معرفي كند. تازه الكي الكي داره وصلش مي كنه به پايتخت يعني تهران
بقيه مسايل را شما بگيد
يك ساروي منتقد
saeid 7 فروردين 1393
-تجليل از بهبود را هم ديديد كه بصورت صوري با يك مجسمه اي كه دو سال مشتري نداشت و حتي خرج انهمه مهمان براي صاحبخانه بيشتر از اين هديه كوچك بود يعني مازندرانيها زود خر مي شوند.ببينيد ما را چه جور معرفي مي كنن.
2-نقي كه به الكي پهلوان خواندن دلخوش است در صورتي كه اهدا دو سكه اش به ديگران وپرت كردن مجسمه هديه بهبود با هم متناقض است
و هم اينكه اينقدر ببو گلابي است كه نمي فهمد دو سكه طلا با وجود شكست او بي معني است و

- 3-ارسطو هم كه هركس را ديده عاشق شده مثلا دختر تهراني بدون تحقيق بعدا فهميده كه او دو تا بچه هم داشته ارسطو و نقي 11بسته غذاي حيوان را خوردند نفهميدند مگه عكس و يا توضيحي روي اين بسته ها ندارند.. تيكه هايي كه بابا پنجعلي مي اندازد اصلا نشان نمي دهد كه الزايمر داشته باشد و يا توهم بزند كاملا هوشيارانه است.

4- براي اينكه بهبود را به تهران ببرند چند بار لقمه را دور سرشان مي پيچند و بعد تازه بهبود هم قضيه را مي داند يعني شعور مازندرانيها اينقدر است و اقاي مقدم فرموده مي خواهم فرهنگ مازندران را به ديگران معرفي كند. تازه الكي الكي داره وصلش مي كنه به پايتخت يعني تهران
5- رييس هيئت كشتي هم كه يك پ پ است فاكس را شخصا به در منزل نقي مي برد اداره كارمند ندارد . تلفن همراه وجود ندارد. قبلا هم كه در مراسم تجليل از نقي شكست خورده شركت كرده شما قضاوت كنيد ببو گلابي معرفي نشديم
ساروي منتقد
نا شناس 7 فروردين 1393
شاعر گیلان میفرماید
اگر بو زرد سگ ته خانه بر پا
ته مرغ لا نه در بست شال شینه
یعنی اگر توی بی ریشه بی فرهنگ بخواهی فرهنگ مازندران را معرفی کنی وای به حال فرهنگ مازندران !!!!!!!!!!
ساروی 7 فروردين 1393
خدا لعنت کنه کسانی را که با توهین به قومیت ها باعث بدبینی مردم به نظام می شوند من به عنوان یک مازندرانی از مردم و مسئولین در خواست می کنم که جلو یاین بی احترامی ها را بگیرند
ساروی 7 فروردين 1393
جای تاسف داره برای دوستی که گفته خنده تعطیل.... خنده به چه قیمتی؟؟ آقای علینژاد از بابلکنار ، کجای این سریال برای شما آموزنده بود؟ با وجود افرادی چون شماها در مازندران ، دیگران حق دارن که استان عزیز ما و مردم غیورشو به تمسخر میگیرن
حمزه 8 فروردين 1393
باسلام اینکه برنامه ها یی که در شان مازندران باشد ما تا به حال ندیدیم درآن شکی نیست ، صدا وسیما هم که الاماشاءالله من نمی دونم این بازیگران عتیقه در شبکه تبرستان چه میکنند مثلا این رئیسی کارمند بیمارستان که همیشه خودشو می چپونه داخل هر فیلمی ، برای چی از بازیگران جدید که واقعا درس بازیگری خوانده اند وبیکارند استفاده نمی شود ایشان (رئیسی )یک حقوقی از تامین اجتماعی میگیرند بابا ول کنید ایجور بازیگران را دیگه ........
نا شناس 7 فروردين 1393
در اوایل اسفند ماه سال گذشته در خصوص ساخت سریال پایتخت 3 اتفاق افتاد...
سید هادی حسینی در نامه ای به رئیس رسانه ملی درخواست کرد که از ادامه روند ساخت سریال پایتخت سه جلوگیری شود.
نا شناس 9 فروردين 1393
باسلام؛
پيشنهاد بنده كه دانش آموخته كارشناسي فرهنگ وملل و كارشناسي ارشد رشته علوم اجتماعي وارتباطات وهمچنين دكتراي فرهنگ وتمدن اسلامي اين ميباشد؛ با حضوراستاندار سابق و فعلي و دوتن از نمايندگان (شجاعي بجهت عضوناظرمجلس برصداوسيما و احمدي لاشكي )يكي ازائمه جمعه (قلي پور امام جمعه جويبار) اساتيد بنام دانشگاه بمانند:دكترهادي ابراهيمي+دكتركرمي مله+دكترمجتبي زارعي+صادقعلي رنحبر+حسين اسلامي ساروي+دكتر فريدون اكبري+ دكتر رمضاني پور + و منتقدين كه مطلب يا ياداشت در سايت هاي محلي نگاشتند مثل: مجتبي رمضاني+عليرضاقلي زاده+راحله رفاه كار+رحمت عزيزي+علي ابراهيمي وعباس رمداني علي صادقي بهمراه فيلمنامه نويس و تهيه كننده وكارگردان نشستي صميمانه داشته باشند وخروجي را براي رئيس سازمان صداوسيما ووزيرفرهنگ وارشاد ارسال و بعدآن نتيجه نهايي را به مردم بازگو كنند. ياعلي
غرب مازندرانی 9 فروردين 1393
برنامه خوبی شمایی که زیاد سنگ هارا به سینه می زنیدبرادرنماینده شهر شما (همه نماینده های مازندران این فیلم رادیدند)وتائید کردند اگرماتوانستیم استان را جدا کنیم شماهم می توانید جلو پخش را بگیریددرودبرمردم گیلان تمامی فیلم های درحال پخش گیلانی هست کسی صدایش در نیامد شما کاسه داغ تراز آش نباشید اجازدهیدمردم قصاوتکنند.مرسی از رمدانی ک از چالوس
سعیدs 9 فروردين 1393
خدا را شکر این سرال باعث شد ساروی و بابلی و بقیه شهرها یکی شویم و برای فرهنگ و هویت مازندران دلسوزی وچاره جویی کنیم .نمایندگان که سهم بودجه استان رانتوانستند بگیرند آیا فرهنگ ما را هم باید لگد مال کنند ,,آن را هم نتوانند حفظ کنند پس نماینده چی هستند.؟
نا شناس 9 فروردين 1393
نمایندگان محترم وفرهنگ ارشاد دفاع ازحقوق مردم کجا رفته فقط حقوق بگیرد بس
يك ايراني 10 فروردين 1393
لطفا اينقدر جو گير نشين . اين فقط يك فيلمه........
اگه اينطوري باشه پس بايد درباره هيچ قوم و هيچ طايفه اي نبايد فيلمي ساخته بشه چون ممكنه شايد بهشون بر بخوره!!!!!!!
و همچنين بايد درباره هيچ شغل و صنفي مثل معلم و كشاورز و كارگر و كارمند و .... نبايد فيلمي ساخته بشه چون ممكنه توهين به اونها تلقي بشه!!!!!!!!!
اينجور افكار سطحي رو لطفا بزارين كنار....
ما الآن داريم در قرن 21 زندگي ميكنيم نه در زمان قاجار!!!!!!!!
نا شناس 10 فروردين 1393
آيا در سريال پايتخت 3 نقي وپدرش وعوامل ديگر نماينده كل مردم مازندران هستند كه دوستان عزيز مازندراني وغير مازندراني اين قدر غيرتي شده اند. خودمان مي گوييم سريال يا فيلم مگر غير از اين است اگر بنا باشد در هرسريال يا فيلمي كه ساخته ميشود هيچ چيزي مطرح نشود.بياييد بنا به نص آيه ي شريفه قرآن كه مي فرمايد بشارت باد به بندگانم آنهايي كه مي شنوند واز ميان شنيده ها خوبها را برمي گزينند.
يادمان باشد در هر فيلم وسريال شخصيت منفي هم وجود دارد شخصيت مثبت هم وجود دارد.چرا خوبيهاي اين سريال را ياد نگيريم.
آيا آنهايي كه در منزل خودشان به پاي اين سريال مي نشينند ولحظه اي را با شادي به اين فيلم نگاه مي كنند را از ياد خواهيم برد.
پس نيمه پر ليوان را هم خوب ببينيم.
خاك پاي تمام ملت ايران خاصه ملت عزيز تبرستان!
نا شناس 10 فروردين 1393
اینقدر متعب نباشید دنیا پیشرفت کرده
نا شناس 10 فروردين 1393
آقای بزرگوار خواهشا مقاله فیلمنامه ای برای پایتخت 4 آقای عزیزی را بخوانید و به عمق فاجعه استانمان اعتراض کنید و چاره ای بیاندیشید نه سریال طنز پایتخت که میشه براحتی از آن گذشت هرچندکه مقاله به آن مهمی از صفحه سایت برداشته میشود اما مطالب کم ارزش تر و قدیمی تر باقی است جای بس تاسف دارد این رفتار گزینشی و غیرمنصفانه مدیریت سایت .
دانشجو 11 فروردين 1393
به این سادگی نمیشه حریف این "رسانه ملی"!! شد. چرا که قدرت دستشونه و میتونند باسیاه نمایی و نظرسنجی های ساختگی و انتشار گزارش های تصویری همه ملت رو راضی نشون بدهند.
باید مرکز صدا و سیما استان رو به گل گرفت تا آقای ضرغامی چشم و گوشش باز بشه.
شبکه یک؛ شبکه هر تــــــــــــهرانـــــــــــــــــــــی!!
نا شناس 11 فروردين 1393
زمانی که این سریال مضحک در حال ساخت بود خیلی از مردم علی رغم داشتن تجربه تلخ سال گذشته این سریال رفتن محل ساخت سریال تا از بازیگران و عوامل ساخت عکس بگیرند اینها با دیدن این افراد جسارت بیشتری پیدا کردند کاش همان موقع بجای خسته نباشید به اونا معترض می شدند. اینها واسه به شهرت رسیدن اخلاق حرفه بازیگری را زیر پا گذاشتند واقعا شرم آوره
علی رضا شریفی 15 فروردين 1393
تفصیر از کارگردان و فیلم نامه نویس نیست این خواست صدا و سیماست که همیشه زندگی خانواده های فقیر و ضعیف را به باد مسخره بگیره و به فرهمگ اونا اهانت کنه کوته فکری رییس سازمان رسانه ملی است نه کوته بینی مردم سلحشور و گرم استان مازندران که بحق مظهر انسانیت و مهمان نوازی و از خوگذشتگی هستند دروذ بر مردمان مازندران
رضا 20 فروردين 1393
اینجا مازندران دیار.قوی ترین مرد المپیک. اینجا دیار مردانی که با بالا بر دن پرچم ایران نام ایران رو بر سر زبان ها می اندازن و مجریان رسانه ملی دم از کشتی ایرانی میزنن با بردن بچه های مازندران. استانی که جرم ورزش ایران رو در المپیک کشید
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
یعنی هر فیلمی که در تهران می سازن و در بازیگران به صورت طنز بازی می کنن ،دارن تهرانی ها رو مسخره می کنن ؟ دوست عزیز که سومین نظر رو دادی . لطفا شما نظر نده . اصلا چه ربطی داره ؟ شما اگه مردین ،برین جلوی ساخت فیلم های مسخره و بی محتوای شکه ی مازندران رو بگیرید . آقای مقدم فیلم رو بساز ،ما پشتیبانی می کنیم . واقعا برای افرادی که بی خودی جو می دن متاسفم .
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
آقا خودتون رو نکشید که این سریال پخش نشه . اگه شما اعتراض کنین پخش نشه ،ما اعتراض می کنیم پخش بشه . سر پایتخت 1 هم همین بی جنبه بازی ها رو کردید . واستون چی کار کردن؟ بترکه چشم حسود و بخیل . به کوری چشم شما تا الان ادامه اش دادن . پس الکی خودتون رو سبک نکنید . هر کاری کنید ما نمی ذاریم پخش این سریال متوقف بشه ایشالاه تا پایتخت 10 هم داریم . به همین خیال باشید .
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
اقا اگه این سریال های طنز و امثال این ها رو پخش نکنن مردم چی رو ببینن ؟ برن و شبکه های خارجی رو تماشا کنن؟
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
خواهش می کنم این اعتراضات رو کنار بذارید . شاید شما خوشتون نیاد ،اما خیلی ها توی همین کشور عزیزمون این سریال رو دوست دارند . از خر شیطون بیاین پائین . آقا اگه سریال سرزمین کهن رو می گین ، خودتون دارین می گین لر ها اعتراض کردند . پس این دعوا های الکی رو بذارید کنار . دوست دارید تهرانی ها بیان بگن شبکه ی یک ،شبکه ی هر تهرانی؟بذارین بگن شبکه ی یک ، شبکه ی هر مازندرانی . بیاین پایتخت 4 پخش بشه ، موقع پایتخت 5 من خودم هم تو شهر خودمون که توی مازندران نیست اعتراض می کنم.
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
دوستان . چه افتخاری بهتر از این که مردم از دست کسایی که با لحجه ی شیرین مازندرانب فیلم بازی می کنن بخندن؟بعدشم ، شما که فیلم بازی نمی کنید ، بازیگر ها فیلم بازی می کنن . آفرین ،آدم های خوبی باشین . به امید دیدار پایتخت 4. byby.
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
اون کسی که کینه مینه و این جور چیز ها رو نوشتی ،برو کشکت رو بساب .
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
توپ،تانک،فشفشه پایتخت پخش می شه همیشه
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
فیلسوف خان که نمی دونم چی چی خوندی ،گل گفتی.
رضااصلانی 30 مرداد 1394
باسلام درقسمت پایانی سریال پایتخت شعری توسط نقی معمولی خوانده شد ازکوچه باغهای شمیران ...ازگیلان نامی برده نشد! حداقل باشالیزارهای شمال گیلان رااضافه میکرد ولی انصاف نبود که ازگیلان اسمیی بردهه نشد!؟دیارمیرزاکوچک،سوسن چلچراغ،کلوچه های محلی،چای سبزلاهیجان .ابریشم وبرنج وماهی. و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.789 seconds.