.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت راه های کشور در ۲ فروردین

ترافیک در محور کرج- چالوس نیمه سنگین است و در جاده های استان مازندران ، استان خراسان شمالی و استان اردبیل برف می بارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی در ارتفاعات محور های هراز، فیروزکوه و کرج - چالوس در استان مازندران، اکثر محورهای استان خراسان شمالی و استان اردبیل ( محور اردبیل - آستارا) بارش برف و در استانهای گیلان، گلستان، مازندران و خراسان رضوی بارش باران گزارش شد و سایر محورهای مواصلاتی در استانهای سراسر کشور دارای جوی آرام و پایدار برخوردار می باشند و بر اساس همین گزارش ترافیک در محور کرج چالوس ( از پل زنگوله تا تونل کندوان ) نیمه سنگین گزارش شد.


سیل جاده شهداد- نهبندان را مسدود کرد
رئیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور، به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی برخی محورها و جاده های کشور پرداخت.
به گزارش مهر، سرهنگ محمد حسین حمیدی گفت: محور شهداد - نهبندان در استان کرمان به علت جاری شدن سیل بار دیگر مسدود شده است. محور شمشک به دیزین به دلیل عدم ایمنی لازم و قم - گرمسار به علت عملیات راه سازی مسدود است و سایر راههای کشور مسیر باز است.
سرهنگ حمیدی افزود: بر اساس آخرین وضعیت ترافیکی در محور کرج چالوس از پل زنگوله تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در جاده های برفی با زنجیر چرخی امکان پذیر است.

 

باران در جاده های مازندران
پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه ای از بارش باران در محور های مواصلاتی استان و لغزندگی جاده ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در این اطلاعیه با اشاره به تغییرات جوی هوا از عصر روز گذشته از بارش باران در محور های مواصلاتی استان خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است، در منطقه ولی آباد محور کندوان ، منطقه گدوک محور سوادکوه و منطقه لاریجان در محور هراز بارش خفیف برف گزارش شده است.
پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ترافیک روان و حجم بالای تردد خودروها در دو محور هراز و کندوان از جنوب به شمال خبر داد.
مرکز کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با شماره تماس 2182934-0151 بطور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

بارش برف در محورهای کوهستانی گلستان
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی و بارش شدید باران در جنگل گلستان گفت: ریزش برف و باران هزاران مسافر را در سطح استان غافلگیر کرد.
سرهنگ علیرضا قدمی به پایگاه خبری پلیس گفت : ریزش شدید باران و همچنین بارش برف که از عصر روز گذشته در سطح استان آغاز شده است موجب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد عبور و مرور شده است. با توجه به ورود بی سابقه مسافر به استان، بارش نزولات جوی موجب غافلگیری آنان شده است.
سرهنگ قدمی با بیان این که ریزش برف در محور گرگان به شاهرود در محور توسکستان و آزادشهر به شاهرود در محور خوش ییلاق ادامه دارد از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ها را دارند خواست وسایل گرما زا و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان همچنین گفت: بارش باران در محور جنگل گلستان نیز موجب غافلگیری مسافران شده است.
وی به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه ناگوار رانندگی به رانندگان توصیه کرد از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی جداً خودداری کنند.
سرهنگ قدمی ادامه داد : رانندگان جهت اطلاع از وضعیت جوی و راه های استان می توانند با شماره تلفن 01712183159 اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.


شدت بارش برف در خراسان شمالی
بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی شدت یافته و تردد در گردنه"اسدلی محور بجنورد به اسفراین فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
سرهنگ مهدی اسماعیلی، سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به شدت بارش برف و باران در اکثر نقاط استان به پایگاه خبری پلیس گفت: کلیه محورهای مواصلاتی لغزنده بوده لذا رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
وی همچنین افزود: در این شرایط رانندگان می بایست حداقل سرعت را در نظر گیرند و از گردش های بی مورد و ناگهانی که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می شود، پرهیز کنند.
سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی شدت یافته و تردد در گردنه اسدلی محور بجنورد به اسفراین فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به شهروندان توصیه کرد: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارند حتما خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات اطمینان حاصل نمایید.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در طول سفر با آمادگی لازم، توجه به جلو و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا در صورت مواجهه با شرایط سخت قادر به کنترل وسایل نقلیه خود باشند.


باران و برف در جاده های خراسان رضوی
رئیس پلیس راه خراسان رضوی با توجه به بارش نزولات جوی و لغزندگی جاده ها در محورهای مواصلاتی شمال و غرب استان از رانندگان خواست هنگام رانندگی احتیاط کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد صفایی به پایگاه خبری پلیس گفت، بارش باران و برف از شب گذشته در محورهای مواصلاتی شمال و غرب استان آغاز و هم اکنون در حال بارش می باشد وضعیت جاده های و محورهای مواصلاتی این محورها را خیس و لغزنده کرده است.
وی با اشاره به شرایط جوی خوب در محورهای موصلاتی جنوب و شرق استان تصریح کرد: بارندگی در شهرستان های درگز، قوچان بصورت برف و در شهرستان های چناران، بینالود،مشهد، فریمان،‌ نیشابور، بصورت باران می باشد.
وی در پایان از مسافرانی که قصد تردد در محوهای شمال و غرب استان را دارند خواست: با توجه به حجم بسیار بالای تردد خودرویی در این محورها با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.