.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد
برگزاری ۲۰ جشنواره فرهنگی هنری صدای بهار در مازندران

شمال نیوز: دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: ۲۰ جشنواره فرهنگی هنری صدای بهار تا پیش از ایام فاطمیه در استان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، دلاور بزرگ نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران مستقر در ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: برای بازدید مسافران نوروزی در استان، دو نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در استان برگزار شد.

وی افزود: 256 هزار و 495 نفر از مراکز فرهنگی، موزه ها، بناهای تاریخی و اماکن زیارتی و تفریحی استان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اقامت 368 هزار و 189 مسافر در استان، تصریح کرد: هزار و 288 مورد بازدید از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی صورت گرفته است.

بزرگ نیا با بیان اینکه 10 مورد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی صورت گرفته است، افزود: تعداد شش مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف داده شد.

وی افزود: 16 تور ورودی و یکروزه در یک روز گذشته در استان انجام و 62 پرونده واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل گردشگری مازندران با اشاره به اینکه خوشبختانه در نخستین روز فعالیت ستاد در استان، گزارشی از فوتی های ناشی از تصادفات در استان صورت نگرفته است، گفت: 852 مورد تصادفات در مراکز درمانی و اورژانس استان گزارش شده و 46 ماموریت توسط هلال احمر مازندران انجام شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.