.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اماکن اقامتی مازندران جوابگوی نیاز گردشگران نیست

شمال نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در حاشیه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اماکن اقامتی استان جوابگوی نیاز گردشگران مقیم در مازندران نیست، اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش مدارس استان را برای اسکان مسافران تجهیز کردیم.

به گزارش شمال نیوز،دلاور بزرگ نیا با بیان اینکه زائر سراها، ویلاهای استیجاری و اماکن اقامتی خصوصی آماده خدمات رسانی به گردشگران مقیم استان هستند، گفت: امسال ظرفیت اقامتی استان را به 650 هزار نفر افزایش دادیم.

وی از تدوین برنامه سفرهای ارزن قیمت در استان اشاره کرد و گفت: اگر مسافرت به صورت تور انجام گیرد هزینه سفر ارزان می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از افزایش کمپ های اقامتی در استان اشاره کرد و افزود: کمپ های اقامتی دارای امنیت و از امکانات رفاهی مطلوبی برای میزبانی مسافران برخوردار هستند.

وی از برپایی 14 نمایشگاه در قالب بازارچه های صنایع دستی در شهرهای استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها در رامسر به صورت منطقه ای، نوشهربه صورت ملی و در ساری برای نخستین بارنمایشگاه سوغات ایرانیان در ایام نوروز دایر است.

بزرگ نیا، کمیته نظارت و بازرسی را یکی از محوری ترین کمیته 9 گانه ستاد تسهیات سفر استان دانست و گفت: با توجه به اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ هتل ها در نوروز سال 93 در استان نداریم، انتظار داریم کمتیه نظارت و بازرسی بر اماکن اقامتی و گردشگری نظارت ویژه ای داتشه باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه هزارو 550 ویلای استیجاری در مازندران دارای شناسنامه هستند، از ساماندهی شش هزار ویلای استیجاری در استان خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.