.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کمیته 9 گانه کاهش نظارت بر قیمت‌ها و خدمات

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از فعالیت کمیته 9 گانه کاهش نظارت بر قیمت‌ها و خدمات خبر داد.

به گزارش فارس، دلاور بزرگ‌نیا پیش از ظهر امروز در ستاد خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران از افزایش ظرفیت اسکان مسافران در مازندران خبر داد و بیان داشت: مازندران ظرفیت اسکان 650 هزار مسافر را دارد.

وی برای توسعه گردشگری در مازندران از برنامه‌ریزی برای تعریف سفرهای ارزان قیمت خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ سفر در غالب تور و افزایش کمپ‌های اقامتی در این استان پیگیر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به برنامه‌ریزی برای جالب‌تر کردن سفر در مازندران اشاره کرد و گفت: بازارچه‌های صنایع‌دستی در سه نقطه مازندران به صورت منطقه‌ای دایر است.

وی درباره اقدامات نظارتی در ایام نوروز گفت: کمیته 9 گانه کاهش نظارت بر قیمت‌ها و خدمات تشکیل شد و افزایش در نرخ هتل‌ها نداریم.

این مسئول از ساماندهی بیش از هزار و 500 ویلا در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار ویلا و مراکز اقامتی در شرف ساماندهی هستند که میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی بر این مراکز نظارت دارد.

بزرگ‌نیا در پایان گفت: مسافران و گردشگران تخلفات هتل‌ها و مراکز اقامتی را به سامانه 09669 اعلام کنند که بلافاصله به تخلفات رسیدگی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.683 seconds.