.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده جدید انتظامی نکا معرفی شد
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی نکا روز یکشنبه با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی مازندران، دادستان ، روسای ادارات شهرستان و فرماندهان پاسگاههای نیروی انتظامی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار نکا در این مراسم با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در کاهش مشکلات و معضلات از جمله پاکسازی محله عباس آباد نکا گفت: خوشبختانه با تلاش همه جانبه فرمانده انتظامی مازندران و نیروهای شهرستانی این مشکل رفع شده است.

ˈعلی رجبیˈ افزود: اکنون دیگر محله عباس آباد سابق و کوی مهرگان جدید به عنوان محل ناامن در نکا شناخته شده نیست و امنیت برقرار است.

وی یادآور شد:خوشبختانه رفع مشکل در عباس آباد نکا امنیتی را در شهرستان ایجاد کرده است که امیدواریم با تلاش همه جانبه همواره برقرار باشد.

فرماندار نکا برخی از چالش ها و آسیب های اجتماعی شهرستان را تشریح کرد و گفت : ناهنجاری های موجود در سفره خانه ها یکی از مسائل و مشکلات این شهرستان است که امیدواریم با تلاش نیروی انتظامی در این رابطه و رفع این مشکل جزئی تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: سرقت از بانک ملی نکا در زمان فرماندهی سابق و مرگ یک شهروند نکایی در زمان مسوولیت جانشین فرماندهی نکا و فرمانده انتظامی کنونی از جمله چالش هایی بوده است که با توانمندی نیروی انتظامی در اسرع وقت قاتل و مجرمین شناسایی و دستگیر شدند.

امام جمعه نکا نیز از سلامت و امنیت به عنوان دو عامل مهم در جامعه یاد کرد و گفت : مسوولان باید درجهت ایجاد این دو مولفه تلاش کنند.

حجت الاسلام ˈمحمد باقر محمدی لایینی ˈ افزود : خوشبختانه با جمع آوری مشکلات و معضلات و ناامنی در عباس آباد، خیزش مناسب و خوبی در جهت امنیت ایجاد شده است که باید قدردان آن باشیم.

وی گفت : امروز عصر سلاح سالاری نیست بلکه باید با قلم وارد شد و باید با فراهم کردن زمینه های کارهای فرهنگی در جهت رشد همه جانبه فرهنگی در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه نکا افزود: نیروی انتظامی از حافظان و مراقبان امنیت در جامعه است و همه دستگاه ها و مردم باید کمک کار این نیرو در برقراری امنیت باشند.

در پایان این جلسه سرهنگ ˈ حسن فلاحˈ به عنوان فرمانده جدید انتظامی نکا معرفی و از خدمات سرهنگ ˈ محمد اسماعیل فتحی ˈ قدردانی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 اسفند 1392
از زحمات همه مسئولین متشکریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.